کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

لطفا دست نزنید!!

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

چیزی که تو فروشگاه ها رو وسایل نوشته :
لطفا دست نزنید !
چیزی که من می خونم :
وقتی کسی حواسش نیست دست بزنید !

 

ک.ف : پشت هر جمله قشنگی یه ctrl+c و ctrl+v وجود داره !

  • ۹۲/۰۶/۰۳
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱۲)

شدیـــــــــدا با ک.ف موافقم!!!
با هردو موافقم!!!
ولی من یه جور دیگه تفسیرش میکنم و میخونمش : یعنی کاملا متشخص و باکلاس برین و بهش دست بزنین و لج فروشنده رو دربیارین.
ک.ف رو موافقم بسی!!
+مهتا :))
قابل نداش! :))
ا راستی مهتا عالی اصن بیگ لایک :))
لایک :d

آخه واسه بعضی پستا نمیشه چیزی جز لایک گفت!خب این پستتون لایک!
مهتا خیلی باحال بود!دمت جیز!
خواهش میکنم
ی ترول درس کردم درباره ی 1 طنز و بهزاد حتما ببینین
http://upload7.ir/images/67971592244665932416.jpg
پاسخ:
✔ خعلی باحال بود! ایول =))
ک.ف: دستت درد نکنه خیلی جالبه!!
ع.ر: آفرین خیلی عالی بود!!
Daghighan
تو بلاگ نمیتونین ابزار لایک و دیس لایک بذارین؟
پاسخ:
نمی دونم شاید بشه!!
ولی ما دیدگاه قشنگنونو میخوایم!!
تو دیدگاه لایک یا دیس لایک بنویسین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی