کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مرد بالن سوار و مرد روی زمین

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۴ ق.ظ

مردی در یک بالن در حال پرواز کردن بود که متوجه شد گم شده است. در حالی که ارتفاع بالن را کم می‌کرد، مردی را دید.

مرد بالن‌سوار فریاد زد: "ببخشید، می‌توانید به من کمک کنید. من به دوستم قول دادم که نیم ساعت پیش او را ملاقات کنم، اما حالا نمی‌دانم کجا هستم."

مرد روی زمین پاسخ داد: "بله. شما در یک بالن در ارتفاع حدود 10 متر از سطح زمین معلق هستید. شما از شمال بین 40 و 42 درجه عرض جغرافیایی و از غرب بین 58 و 60 درجه طول جغرافیایی قرار دارید."

مرد بالن‌سوار پاسخ داد: "شما باید مهندس باشید."

مرد روی زمین گفت: "بله. از کجا فهمیدی؟"

مرد بالن‌سوار گفت: "خوب، همه چیزهایی که گفتی از نظر فنی درست است، اما من نمی‌دانم با اطلاعاتی که دادی چکار کنم و در حقیقت هنوز گمشده هستم."

مرد روی زمین پاسخ داد: "شما باید مدیر باشید."

مرد بالن‌سوار گفت: "بله من مدیر هستم، اما از کجا فهمیدی؟"

مرد روی زمین گفت: "خوب، شما نمی‌دانی کجا هستی و نمی‌دانی کجا می‌روی! شما قولی داده‌ای اما نمی‌دانی آن را چگونه عملی کنی و انتظار داری من مشکلت را حل کنم!!

 

 

 

ک.ف : وضعیت طوری شده که هر کی نیکی می‌کنه پای لرزش هم می‌شینه!

دیدگاه‌ها (۳)

از این متن نتیجه میگیریم مهندسا خیلی باهوشن! :دی
پاسخ:
ک.ف : اون که صد در صد !!
مــــــــــــــا مهندس ها همه باهوش باهوشیم !!

در راستای پست بعدی بود 

انتقادی ، گزاندنی و...

پاسخ:
بعله دیگه !!
ما هم طنز های خواندنی میزاریم!!

=))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی