کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

من کی ام؟

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۰ ب.ظ

نویسنده جدید هستم.

حالا کی هستم من؟؟؟؟

خوب الان زیره پست نوشته نمیتونمم کاری بکنم.

لازم به ذکره من مثه آیدین حرفه ای نیستم قطعا.

اگه مشکلی،اشتباهی، چیزی هم تو پست هام بود به بزگواری خودتون ببخشین.

  عاغا:چیه مگه تا حالا نویسنده جدید ندیدین؟  

  صدامو بلند نکردما آروم گفتم، عاغا ما قلط بکنیم صدا مونو بلند کنیم اصن  

دیدگاه‌ها (۵)

هیما اون پویا دولتی هستش من پویا عسکری جانم !!!


خوش اومدی پویا جان!
پاسخ:
شما پوآ عسکری هستین!

اول بگو چند سالته؟

کلاس چندمی؟

نمره املات چنده؟( این یکی خیلی مهمه ها)



اینکه مشکلی اگه بود به بزرگواری خودمون ببخشیم

یعنی اینکه به روی مبارک نیاریم و این جا هم ننویسیم و حالتو نگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




این جا پویا بارون شده 

خوش اومدی آقا پویا


چه خوب که رنگ پ . ن ( پویا نوشت) رو عوض کردی اون بدجوری دلگیر بود.

پاسخ:
پویا نوشت نیست ، "عاغا" هستند!
به کمپ استعدادیابی آیدین خوش آمدی پویا خان !!!
پس از پرورش پوآ و ترنسفر کردنش به سایتای دیگه این دفعه نوبت توست که خودت رو نشون بدی!!

تا چند وقت دیگه مکتب طنز نویسی آیدیسم فراگیر خواهد شد!!
منم اینجا نقش دلال رو دارم !!! پول بده ترنسفرت میکنم!!
پاسخ:
نه آقا! چیچیو ترنسفر میکنم!؟
پویا باید همینجا بنویسه ، تازه از نوشته هاش خوشم اومده!
سلام!!
خوش اومدی!!
چقد خوبه که آیدین هر کسی رو که میاره، سبکو رعایت میکنه!! D:
پاسخ:
خوش سلیقه اس دیگه انتخاباش بهترینن:D
من خود شیفته ام نه اصلن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی