کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مهندس!

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۰۶ ب.ظ

تنها سودی که رشته ی تحصیلیم تا الان داشته این بوده که...
هر بار میرم تو اشپز خونه بابام میگه :
مهندس یه 2 تا چای بیار بخوریم !!!

 

 

 

 

[!]:فک کنم دوره ی ما مهندسا باید اشغال دفع کنن بابا!!

  • ۹۱/۱۰/۲۲
  • پویا عسکری

تحصیل

اشپز خونه

سود

مهندس

چای

دیدگاه‌ها (۲۵)

دوست گرامی،دوست عزیز!

من شقایقم!!!!   ایــــــــــ خدااااااااااااااا

بعدشم زورم نکرده،ولی آدم باید به قولش عمل کنه!

و من دارم به قولم عمل میکنم(یه چیزه دیگه،ارزش دوستی خیلی بالاتر از ایناستا!)


من نمیدونم شما پسرا به «کی» یا به «چی» میگین دوست!

ولی هرچی هس،به پای ما نمیرسه!


پاسخ:
اگه میخوای دوستی های پسرونه رو بفهمی رها جان فقط باید پسر باشی شاید فقط یه پسره که تموم دردای یه پسر میفهمه و ما پسرا سرمون بره قولمون نمیره و واسه دوستامو همه کار میکنیم!!!!اینو همیشه یادت باشه ولی اگه میخوای دوستی پسرا رو بفهمی باید پسر باشی

موضوع اینه که من دارم به قولم عمل میکنم

و من آدمی بسیار بسیار خوش قولم!!!!!!!!!

با اینکه دوستم اصلا نت نمیاد و اینا

ولی من برای اینکه به قولم عمل کنم باید همه جا با اسم شقایق برم!

غیر از یه جا!

که اونم اون یاروئه انقد خره که اصولا چیزی نمیفهمه!:دی

(راستی پویا ،تو این سوالو پرسیدی؟؟؟؟؟؟؟)

پاسخ:
من بودم پوآ (البته شاید!) مگه دوستت زورت کرده رها!!!؟؟؟

راستی آقا حمید

ممنون که به وبم اومدین

من تا 5شنبه شقایق هستما

نه رها

پاسخ:
چرا تا پنجشنبه رها!!!!؟؟؟؟؟؟؟  موضوع چیست؟؟؟

اصولا من موندم این فامیلا و دوستا

چه کرمی دارن که ازین کارا میکنن

پاسخ:
بله کرم اسکاریس کلاس 4ــــم خوندید!!!
بعله !!
ولی من که فقط 2 بار مزاحم داشتم !!
که یه بار فامیلم بود که با خط جدیدش هی اس میداد و رفته بود تو اعصابم یکی رو هم که براتون گفتم !!!
پاسخ:
بله من تو امسال 2تا یکی علی که از فامیلامه ایدین میشناسه علی پسر عمومه بعد یکی هم دیروز پریروز بود که نشستیم اس بازی کردیم!!!!

بـــــــــــــله

خیلی خیلی ممنون آقا حمید

خیلی با مقالت حال کردم!

ولی من در کل آدم خجالتی ای هستم(!)

و از این کارا هم خوشم نمیاد!


در ضمن آقا پوآ منم مزاحم ندارم!

با این دفعه میشه دفعه ی سوم!!!!!!!

که البته سه بارشم دوستام دیوونه بازی در آوردن،که در کل میشه 6بار

رها خانم من یه مقاله خونده بوندم که "در ذهن یک مزاحم تلفنی چه میگذرد
" اون تو نوشته بود که " بعضی از مزاحمان سمج واقعا از آزار دادن شما لذت می‌برند. این شخصیت‌های دیگرآزار، آن‌قدر تجربه‌های وحشتناکی در دوره کودکی داشته‌اند و از پدر و مادرشان امر و نهی‌های شدید شنیده‌اند که حالا می‌خواهند تلافی‌اش را بر سر بقیه دربیاورند. بعضی‌ها هم شخصیت ضداجتماعی دارند؛ آنها کلا با هر کار غیرقانونی حال می‌کنند. "

منم فقط اون چیزی که خونده بودم رو گفتم !!

من خودم مزاحم داشتم که زنگ میزد فوت میکرد !! بعد یه مدت هر دفعه زنگ میزد من زودتر از اون فوت میکردم و بعدش که کلا ورق برگشت و من بهش زنگ میزدم و فوت میکردم !!
آخرش یه اس بهم داد که تو عجب دیوونه ای هستی بابا !! ما رو ول کن ، غلط کردم !! فهمیدم اشتباه کردم !!

ولی خوب مورد شما متفاوته دیگه !!
پاسخ:
اقا این مقاله رو کی نوشته؟؟؟؟؟دمش گرم !!!


به یچی توجه کردید ما پسرا بیشتر از دخترا مزاحم تلفنی داریم مگه نه حمید؟؟؟؟؟؟

ولی من تصمیم جدیه هیمی خانوم!

الانم دارم دنبال این می گردم که مهندسی عمرانو برای دخترا برداشتن یا نه؟

آخه هرکس یه چیزی میگه!!!!!!!!!!!!!:((

پاسخ:
یه چیزی این پست مگه کفته بود در مورد رشتتون صحبت کنید!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

سادیسم آقا حمید؟

همون که یه نوع بیماری روانیه؟

آخه چ ربطی داره؟

پاسخ:
حتما یه ربطی داره دیگه!!!

سلام به مهندسای آینده


یه چیزی بگم نه اینکه بخوام نامیدتون کنما ولی خب همچین امیدی هم در کار نیست.


در مورد آرزوها و تصمیم برای آینده رشته هاتون : راستش نمیخوام ناامیدتوت کنما ولی همچین هم مطمئن نگین 

من میخواستم دکتر بشم، نشد 

بعد خواستم روانشناس بشم، نشد.

بعد خواستم سریع یه جا شاغل بشم ، اونم نشد

خلاصه که تو انتخاب رشته و دانشجو شدن نقش اراده شما 1 درصده.



پاسخ:
آ.ن: یک درصد؟ پس من برم به معلمی فکر کنم تا شاید مهندس کامپیوتر شدم!





در مورد آرزوتون رها خانم بگم که بهش میرسین و از نطر من میشه چون اگه آدم بخواد هر چی چیزی امکان داره !!!

در مورد مزاحمم بی خیال باشین !!
چون که خودش دست میکشه و اصلا دارن باهاتون شوخی میکنن !!

مزاحم، راه درست برقراری ارتباط را بلد نیست
مزاحم به دنبال هیجان‌های مرضی است
مزاحم، می‌خواهد انتقام بگیرد :
در فیلم مزاحم، خسرو شکیبایی حرف تامل‌برانگیزی می‌زنه.می‌گه مزاحم همیشه یک آشناست!
مزاحم، اختلال شخصیت دارد :
درباره سادیسم  که تا به حال شنیده‌اید؟



پاسخ:
اقا یه چیزی این موضوع مزاحم کیه من امروز یه مزاحم تلفنی داشتم ولی نشستی 1ساعت اس ام اس بازی کردیم با اونا هم کنار بیاین ولی خیلی کرم دارن!!
جنابی که جواب نظر منو دادی،شقایق هستم!(کی جواب منو داده؟"رها جان شما ببخش"؟)
پاسخ:
بابا عصبانی نشه بیا الان من جوابتو دادم!!!



هه هه هه

نمیدونم دختره یا پسر!

اگه میدونستم که خودم میدونستم باهاش چیکار کنم!

یه مدل خاصیه

اول زنگ میزنه!بعد من برمیدارم!بعد جواب میدم!بعد اون جواب نمیده!بعد من قطع میکنم!بعد که شمارشو میگیرم میگه خاموشه!بعــــــــــد همینطوری خاموشه تا... نمیدونم کِی!

چندبارم با گوشیه مامانم زنگیدم اما بازم خاموش بود

جالب اینه که به نظر من یه نفره که داره منو سرکار میذاره!

آخه یه دفعه ای 3تا مزاحم اینجوری پیدا شدن!


پاسخ:
اقا منو ایدین شب عروسی فامیلمون تا صبح یه مرده که مزاحم بودو ترکوندیم به اسم اقای جعفری شماره هم بین 10-15 نفر بخش بود و ساعت 5 صبح بهش دادیم سحر خیز باش تا کام روا باشی هیچی اخر سر مرده گفت بله اقای جعفری منم (بیچاره رو دیوونه کردیم)

خلاصه میخای شماره رو بده بقیه دیگه رتتتتتتت(ینی حله)

شقایق هستم(هنوز یه هفتم تموم نشده!)

بعدشم کی گفته که عمران پشت میز نشینیه؟؟؟

اگه اینجوری بود که نمیگفتن کار مناسبی برای خانوما نیست!


ایشالا منم میشم یکی از اونا!!!!!!

آرزومه!!!!!!(یکی دیگه از آرزوهام اینه که خونمو با طرح خودم بسازم!یه خونه ی ایده آل!به نظرت میشه؟)

پاسخ:
عالی اصن کی گفته عمران کار بدیه اقا 7جد من عمران خوندن منم دیگه نمیخوام روشونو زمین بندازم میرام ادامه کار جدمو انجام بدم!!!!!
ینی چی!!!
واسه بچه های این وبلاگ نباید کسی مزاحمت ایجاد کنه !!!
اگه مزاحم پسره، شمارشو بدین دکش کنم !! با زبان پسرونه باید باهاش حرف زد!!!
اگه دختره که باید یه فکر دیگه کرد!!
پاسخ:
موافقم اگه پسر که حمید هس اگه دختره که اونم ایدین هس اینشاالله مخشو میزنه دیگه!!
عمرانم خوبه رها خانم !!
من عاشق این رشته های تر و تمیزو پشت میز نشینیم !!!

اتفاقا هر کیم که تو دور و ور منه و من میشناسم ، عمران خونده موفق بوده !!
امیدوارم شما هم شامل این موضوع باشین و موفق باشین !!
پاسخ:
بله اینشاالله که مهندس میشه بهد بهش بگیم خانم مهندس!!!

راستی آقا حمید

یه سوال

شما که انقد خلاقین!

میشه یه راه برای جواب دادن به یه مزاحم تلفنی رو بگین؟

البته جواب دادن که نه!یه جورایی دک کردن!


پاسخ:
اقا گفتیم که اینا گذینه هاتن:


پوآ
پویا
حمید
ایدین
دوستان کنجکاو شدم که تو دانشگاه چی میخواین بخونین ؟!!!
میشه بگین تا بدونیم ؟!!!

من حقیر مهندسی کامپیوتر (نرم افزار )
پاسخ:
منه حقیر عمران

بله

من شقایق(رها)طاهری مهندس عمران

آیدین آقا مهندس نرم افزار

حمید آقا مهندس چی(؟)


خداوکیلی کار من از همتون سخت تره ها!

پاسخ:
حمید مهندس نرم افزار
وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!

پاسخ:
اره دیگه تازه وقتی بعضیا وا میشن یه دفعه برق میره!!!!!!!

این جمله رو از کی شنیدم ؟!!!
زن و مرد با هم برابرند ولی مرد ها برابر ترند!!! 

آها جناب آرش سبحانی از گروه "کیوسک"

پوآ خان تو هم کیوسک گوش میدی؟!!

عجب بابا !!!
همه داریم مهندسی میخونیم که !!
انجمن مهندسان آینده راه انداختیم دیگه!!!
پاسخ:
بله چه شود اینده ای که ما بخوایم بسازیم!!!!!!!


بلا به دور!!!!

اوهو

درست حرف بزنا

به غیرت مهندسیم بر خورد!

داری به مهندسای آینده بی احترامی میکنیا!!!!


پاسخ:
زترشک!!!!!!!!
مهندسی هم همچی کم نیس که :|

البته اون بابا ها هم خیلی زیادن =))

پاسخ:
بله بله راستی تو که بقل من بودی دیدگاتو میدادی از همون جا پاسخ بدم دیگه!!
جمع نبند خب!!
دوره ی شما مهندسا شاید این جوری باشه!
ولی دوره ی ما مهندسا نخیییر!!
پاسخ:
میشه بگی دقیقا کدوم دوره!!!؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی