کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نامه عاشقانه مهندس!

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷ ب.ظ

دلم واست یه bit شده عزیزم! پس کی این کابل ازدواج ما وصل میشه تا کیلوبایت کیلو بایت عشق و محبت واست ارسال کنم ؟!

مطمئن باش هیچ ویروسی نمیتونه تورو از تو هارد دلم پاک کنه چون یاد چشمات مثل یه انتی ویروسه…
عشق من حیف پدرت مثل یه فایر وال نمیزاره من بهت دسترسی داشته باشم
ولی نترس بالاخره یه راهی برای هک کردنش پیدا میکنم! مواظب خودت باش .
دلتنگ تو… مهندس!


ک.ف : ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻦ ﻣﺎﻫﻲ ﺧﺮﻳﺪﻡ ۶۵٠٠ ﺗﻮﻣﻦ !! ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺗﻮﺵ ﭘﺮﻱ ﺩﺭﻳﺎﻳﻲ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﻗﻴﻤﺖ |:




  • ۹۱/۱۱/۲۸
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱)

هه هه هه!

خیلی قشنگ بود!عالی بود!


من هنوز بین مهندس عمران و نرم افزار موندم!

هرکی یه چیز میگه!!!!!!!!!!!:((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی