کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نصیحت

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۲ ب.ظ

از من به شما نصیحت:

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید.

  • ۹۲/۰۳/۲۵
  • آیدین

تنها

دیدگاه‌ها (۲۰)

O_o الان تو تنهایی؟
پاسخ:
جان!؟ کی؟ من؟ نه!!!
+ داداشی پس به عینه ثابت شد، هستن که، جور دیگه ای میخوانت. چه بخندونی، چه نه...هوم؟ این قشنگه ها... همونطور که گفتم، همینام کسایین که وقتی باید باشن، هستن. این موندگاره...
پس امیدوارم هر روز بیشتر از دیروز از راهتو زندگی لذت ببری.
++مرسی پرنیان جون، خوشالم که باهاش ارتباط برقرار کردی.
خواهش میکنم آیدین، خیلی گذشت داری و واقعا خوش به حالت اما یه چیزی مثلا من خودم شده انقدر احساس تنهایی کردم که باعث شده از خیلیا متنفر شم! بعد نشستم منطقی فکر کردم دیدم دارم اشتباه میکنم.خب دوست رو واسه چه مواقعی گذاشتن؟
ممنونم رها جونم.
زهرا دیدگاهات عالین مخصوصا "بزرگ تر از همش یکی با سکوتش، همیشه هس و هیچکسم تنها نمیزاره...و بودنه وجودش، جبرانه همه ی نبودناس."
پاسخ:
معلومه کـ دوستا مهمن
اگه شما نبودین کـ من دیگه نمیتونستم ادامه بدم.

اگه میبینید من هستم بخاطر اینه کـ شما همیشه هستین ، حتی خیلی وقتا بیشتر از خود من.

اینجا یه جاییه واسه اینکه همدیگه رو شاد کنیم.
شما من رو ، من (اگه لایق باشم) شماها رو!

پرنیــــــان!

نظرت خیلی قشنگ بود !!!

مخصوصا "میدونی ازحسای خیلی خوب اینه که بدونی واسه یه نفر یه تکیه گاهی این که بدونی یه نفر غمگین بوده و تو اونو شاد کردی و بدونی هیچ وقت یه همچین آدمی تورو تنها نمیذاره" !!!

متحول شدم!!!!


کاش همه بتونن همو شاد کنن!!!

پاسخ:
ایشالا.
همیشه کسایی هستن که دوسِت داشته باشن و تو رو تنها نذارن یادمه قبلا هم صحبت کرده بودیم که آدما انقدر خودشون غم و غصه دارن و شادیه که باعث میشه دور هم جمع شن البته در اکثر مواقع اینطوریه.بین این آدما که تو لحظات شادی با همید بعضیاشون تو هر لحظه باهاتن این حتما وجود داره کافیه فقط لحظات ناراحتیتو باهاشون قسمت کنی .اصن همین"سلام،خوبی؟"رو برای چی گذاشتن؟
میدونی ازحسای خیلی خوب اینه که بدونی واسه یه نفر یه تکیه گاهی این که بدونی یه نفر غمگین بوده و تو اونو شاد کردی و بدونی هیچ وقت یه همچین آدمی تورو تنها نمیذاره یعنی اونم حاضره به خاطر تو یه همچین کاری کنه فقط کافیه اینو ازش بخوای و اینکه همیشه این افراد وجود دارن و اجازه نمیدن تو تنها شی.
پاسخ:
ممنون آجی.
منم همینو خواستم ، خواستم تنهام نذارین ، خواستم یادتون نره ما هم یه سری مشکلاتی داریم کـ واسه شادی بچه ها نمیخوایم فاش بشه
+بلی! جای هیما واقعا خالیه!
++موافقم زهرا جون!
+البته شاید شما درست میگین! من بیشتر با روحیات خودم سنجیدم قضیه رو!! چون خودم سعی میکنم به ناراحتیام تا حد امکان فک نکنم!!
نظر شخصیم بود! احتمالا اینجا جواب نمیده!!
نظر شمام محترم و ارزشمنده...در حقیقت در عین دیدن واقعیتا، و پس نزدنشون؛ زیادم نباید به چیزایی که حرکتمونو کند میکنه، بها داد.
ینی
توقف بی جا مانع کسبهD : میشه پذیرفتش. با خود و خواسته کنار اومد، حلش کرد و ازش گذش... و در نهایت ادامه مسیر رفت....همین... .

(خو چرا همیشه طولانی میشه کامنتام.:(( ...پسته یا کامنت؟!!!)

+ببین آجی،
جانم؟
شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاد کـ دارم واسه دیگران زندگی میکنم،
اوهوم...می بی...و در نگاه من، واسه اونا نه، فقط قسمت مهمی از زندگی و دغدغه هاتو تشکیل دادن.
اما اینطور نیست،
بله... میفهمم...
من آرزومه اطرافیام شاد باشن و فقط و فقط به خودم و آرزوم فکر میکنم.

قشنگه... از پسشم برمیای... و دقیقا طبیعتا توام جزء مهم تر و جداناپذیر، ازشی...


حال اینکه این آرزو به اطرافیانم ربط داره یا نه شانس بقیست.
...
امیدوارم خودمم همیشه شاد باشم مثه بقیه.امیدوارم.
ایشالا...

+اگه هدف ، هدف باشه و اراده قوی. دیگه چیزی به اسم ناامیدی معنا نداره.
بله...صد در صد همینه... دقیقا...خوشحالم داریشو متوجه حرفم شدی.
البته شاید شما درست میگین! من بیشتر با روحیات خودم سنجیدم قضیه رو!! چون خودم سعی میکنم به ناراحتیام تا حد امکان فک نکنم!!
نظر شخصیم بود! احتمالا اینجا جواب نمیده!!
جان؟ ناامیدی؟بیشتر منطقی بود...:-؟
خودش با حرف زدنه من آشناس. واقعیتو میبینم. یکم نگرانه هدفشه...درکش میکنم، کیانا جان. و نگرانه هدف بودن، تلاش واسه رسیدن بهشو بیشتر میکنه. واسه اینکار یکمی واقعیتو درک شدن لازمه...ناامیدی تنها چیزیه که نباید واسه رسیدن به هدف داش...
من حسشو گفتم و اونم چیزی که پنهون بود نشون داد.
هوم؟
پاسخ:
اگه هدف ، هدف باشه و اراده قوی. دیگه چیزی به اسم ناامیدی معنا نداره.
اوا ببین چی گفتم!! بدبخت ترین مشکل دنیا! :دی
منظور بدبخت ترین آدم دنیا بود اونجا!!
+آیدین! این احساسات لوس چیه تو داری؟! :|
پاسخ:
+ ببخشید دیگه.
زهرا این بچه همین جوری الآن تو فاز دپرسی هست! این چیزای ناامیدانه چیه میگی عزیزم؟؟!!
پاسخ:
نه کیانا.
حرفای قشنگی زد.
من تو فاز دپرسی نیستم ، فقط برخلاف همیشه یکم جدی ام همین.
به هر حال ممنون از جفتتون.
جای هیما خانوم خالی.
...هر کسی از ظن خود شد یار من/از درون من نجست اسرار من
سر من از ناله ی من دور نیست/ لیک چشم و گوش را آن نور نیست...
خو این یکی از خصوصیاته دنیاس...هم خودش و  هم همه ی تعلقاتش جاودانه نیس. شادی، غم، خنده، گریه... همش تموم میشه...تو لحظه لذتشون و دردشون حس میشه...و اثرشونه که میمونه. کساییم که بخوان تو لحظه حسش کنن؛ خو دنبال اون حسن، نه آدمش. واسه شاد کردنشون فقط باید همین حسو تو لحظه بوجود آورد. که اثرش موندگار بشه. اون جاودانه ست. میمونه... مطمین باش خندوندن بیشتر از خندیدن سهم از جاودانگی میبره...
قرارم نیس همه ی اونا لایقه همه ی لحظه های کسی که میخندونشون، باشن.
پاسخ:
زیبا بود.
هم شعر
هم حرفات
ببین آجی، شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاد کـ دارم واسه دیگران زندگی میکنم ، اما اینطور نیست ، من آرزومه اطرافیام شاد باشن و فقط و فقط به خودم و آرزوم فکر میکنم. حال اینکه این آرزو به اطرافیام ربط داره یا نه شانس بقیست.
امیدوارم خودمم همیشه شاد باشم مثه بقیه.
امیدوارم.
چه چیز بی ربطی گفتم!!
بیخیال نمیتونم منظورمو بگم!!
پاسخ:
ولی حرف قشنگی زدی.
ولی همه اینطوری نیستن.
نه خب! این اصولا به این برمیگرده که هر کسی فک میکنه خودش بدبخت ترین مشکل دنیاس!!
هممم...در واقع خیلی از آدما کسیو که شادشون میکنه رو واس این میخوان که شادشون میکنه. چون اگه اینکار نکنه...بعدم میرم دنبال یکی دیگه. چون شادی میخوان. ولی کسایی هستن که جور دیگه ای میخوانش، چه بخندونه و چه نه...اونا کسایین که وقتی باید باشن هستن. در این صورت دیگه بقیه ش مهم نیس.
بزرگ تر از همش یکی با سکوتش، همیشه هس و هیچکسم تنها نمیزاره...و بودنه وجودش، جبرانه همه ی نبودناس.
همـــــــــین داداشی... .
پاسخ:
آجی
دلم شکست.
آجی دردم همینه.
اصولا کسی که همیشه دیگرانو شاد میکنه هیچ وقت تنها نمیمونه! اگر فک میکنه تنهاس حتما اشتباه میکنه!!
پاسخ:
چرا
دیگران همیشه اونی کـ شادشون میکنه رو درک نمیکنن ، فقط شادیشو می بینن ، کسی فکر نمیکنه شاید اونم مشکل داشته باشه.
حال اون کیه که ما رو شاد میکنه که من تنهاش نذارم؟
پاسخ:
نمیدونم والا!
باشه تنهاش نمیذارم.
چشم!
پاسخ:
چشمت بی بلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی