کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نویسنده جدید

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

به نام آن که او که نامی ندارد / به هر نامی که خوانی سر بر آرد

 

سلام

من علی رضا هستم نویسنده جدید وبلاگ کمی تا قسمتی طنز که با کمک دوستان تونستم در این وبلاگ شروع به کار کنم. همون طور که آیدین تو پستش نوشته بود من به مدت دو هفته برای شما دوستان به صورت آزمایشی مطالب طنز میذارم.

  

امیدوارم از مطالب طنزم لذت ببرین...

 

ع.ر : امیدوارم با حمایت شما دوستان من به عنوان نویسنده رسمی کمی تا قسمتی طنز انتخاب شوم

و در خدمت شما باشم.

دیدگاه‌ها (۱۰)

چشمت بی بلا انشاالله بری کربلا کربلا بمب بری مکه
پاسخ:
:)
سلام مطالبات عالیه توبامطلبات باعث میشی کلی به خنده ام پس لفا بازم مطلب بزار
پاسخ:
چشم

پیروز باشین!
پاسخ:
:)
ایشالا...
پاسخ:
هر چی خدا بخواد
معمولا؟؟؟
حتی ک.ف و آ.ن هاتون هم کپیه!
پاسخ:
نه ع.ر های من کپی نیست
همچنین امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
مممنونم
موفق باشی!
منتظر پستات هستیم! :)
پاسخ:

ممنونم

 

ان شاءالله با حمایت های شما موفق تر بشیم

موفق باشی.
اگه یکم خلاقیت داشته باشی و زیاد کپی پیست نکنی خیلی خوب میشه!پست هایی مثل خانه سالمندان یا مصاحبه با آیدین و... واسه من جالبتر بود.
پاسخ:
ما معملولا کم تر از کپی پیست استفاده می کنیم.
سلام امیدوارم بتونی به جمع نویسندگان این وبلاگ بپیوندی.
پاسخ:

به امید خدا

خواهشا شما دیگه غلط املایی و دستوری و اینا نداشته باشین!!(امیدوارم که نداشته باشین!)

توی "ع.ر" هم یه "انتخاب" کم دارین :دی!

پاسخ:
چشم
اصلاح شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی