کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نیمه ی گمشدش کجاست؟!

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ

لپا پروتز

گونه ها تخیلی

موها رنگ کرده

ابروها تاتو

بعد هی استاتوس میزنه نیمه گمشدم کجاست و فلان و اینا

خو لامصب این قیافه ای که تو واسه خودت ساختی

گم بشی مامانت بزور پیدات میکنه!

نیمه گمشدت که جای خود داره!

 

 

✔دقتی رو که دخترا موقع روبوسی دارن تا آرایششون خراب نشه جراح مغز و اعصاب حین عمل نداره!

ماچ آبدار که از صدتا فحش براشون بدتره!

  • ۹۲/۰۲/۱۷
  • محمدرضا اکبری

آرایش

نیمه ی گمشده

دختر

دیدگاه‌ها (۵)

وای نگو چند وقت پیش تو مهمونی بودم و با آرایش یهو خاله بابامو دیدم که خیلی دوسش دارم پریدم بوسیدمش ، وای پیشونیش دیدنی شد
پاسخ:
:|
من نظری ندارم! خودتون میدونید دیگه :|
بله بله! میشه! منم امتحان کردم الآن! :دی
آخه من تو نظرسنجی های دیگه هم شرکت میکردم ولی اینجوری نبوده هیچوقت. نمیشه کاریش کرد؟ چون اینجوری نتیجه یکم دقیق نمیشه
خب منم واسه همین تعجب کردم.
اره دقیقا با یه سیتم
پاسخ:
نمیدونم ، شاید IPـت عضو میشه
اومدم اعترافD:
من تاحالا سه بار تو نظرسنجیتون شرکت کردم... D: :-?
البته نه اینکه پشت سر هم، بینشون فاصله بود مثلا بینشون یه پنج شیش روزی فاصله بود، بار دوم که شرکت کردم گفتم شاید توهم زدم ولی الان بار سومم شرکت کردم...!
قضیه چیه آیا؟
(ببینید چه خوبم خودم اعتراف کردم!)

پاسخ:
مگه میشه!؟ با یه سیستم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی