کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ویزیت

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

دیشب خواب دیدم

شدم یه پزشک متخصص بعد یه 

مرده اومده بود پیشم هزینه ویزیتش شده بود 20000 تومان

اومده بود به من میگفت اگه تخفیفی بدی میگم کجام درد میکنه

و گر نه خودت باید پیداش کنی!

  • ۹۲/۰۶/۱۸
  • علی رضا

خواب

شب

درد

دیدگاه‌ها (۷)

هیچی بابا اشتباه تایپی شد مرسی از راهنماییت
پاسخ:
خواهش میکنم
بازبان کره ای
پاسخ:
چی؟
lvsd ki nd'i fijvi kvl
پاسخ:
با کدوم زبان نوشتی؟
بول که توخواب یعنی واسه ادم بول میادانشاالله بزشکم میشی
پاسخ:
انشاالله
منظورم اینه که یه نفربیشنهادکردوب داره اما تو وبش چندنویسنده هست حالامن گفتم اگه برم همکاری کنم مثلاکامبیترمو هک نمیکنه
پاسخ:
نمیدونم
اگه نمیشناسیشون نرو
حالا اگه خواستی هم برو
علیرضا خواهشا پایین پستات بنویس وقتی خوندیمش باید چیکار کنیم ؟
بخندیم؟
پاسخ:
نه تو باید گریه کنی 
سلام می خواستم بپرسم شما وب گروهی دارین بهترمیدونی الان یه نفرگفته بیامتل بامن کارکن بعداون هیچ کاری نمی تونه بکنه
پاسخ:
از چی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی