کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

... و خداوند پوآ را آفرید

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

مشکل اینجاست که این نتِ من درست نمیشه که!

الآن خب درست شد دیگه!

والا بـ خدا ازینببد (از این به بعد) قول میدم پست بذارم!

شما هم قول بدید دیدگاه بذارید لطفا اگه میشه!

جاتون خالی امروز برف اومده بود با آیدین و شیوا و .... رفتیم برف بازی! ســـــــــو ســـــــــو!

 

http://icoff.ee/fa/wp-content/uploads/2012/01/snow-blue-cup.jpeg

[!]: یه جوک بگم دور هم باشیم: به یارو میگن تو شهرتون آثار باستانی دارین؟ میگه نه ولی دارن میسازن!!

  • ۹۲/۱۱/۱۲
  • پوآ عسکری

برف

دیدگاه‌ها (۱۷)

امسال تو شهر ما یه روز در میون تو امتحانا برف اومد اونم نه یه متر دو متر ها ، 20 یا 30 دیگه نهایت 40 سانت ، هیچی هی امتحانا کنسل شد ، 

همه تا 6 بهمن علاف این امحانای کوفتی بودن با اینکه قرار بود 2 تموم بشه.

راستش منم اولین بار بود که این اتفاق برام میوفتاد کیانا :/
والا از این برف چیزی جز قلنج و یخبندان و اینکه تو این هوا استادان گرامی کلاس هاشون تعطیل نکردن واسمون نمونده! :'(
راستییی
اینجام یک برفیییی اومده از دیشب که نگو
شهر کویریو این برف از نوادره (البته قبلا هم تکرار شده)و البته شعفناک (هرچند امیدوارم همه ازش شاد باشن مخصوصا کشاورزا)

خلاصه دیشب کلی ذوقیدیم :دی
پاسخ:
آ.ن: خب عموماً شب‌ها اونجا باید سرد باشه دیگه!
:)) سلام
من تازه با وب شما آشنا شدم و خوشمان آمد ازش (و نیز از روحیه شاد و شوختان) پس ادد نمودیم وبتان را
فقط یادتان نرود قول دادید که زود به زود پست بگذارییید
چون می خواهیم بخوانیم و مشعوف شویییم
نخطه سر خططط
:دی
ممنون از لبخندی که هدیه کردی  ;)
پاسخ:
آ.ن: پیشاپیش از اینکه هی سر می‌زنید، مچکریم!
واااای!! واقعا مهتاج؟؟!
خب من تا حالا قلنج (نمیدونم چه جوری مینویسن! البته توی این وبلاگ زیاد مهم هم نیس! :دی) نکردم! نمیدونستم در چه شرایطی آدم قلنج میکنه! وگرنه هیچ وقت همچی پیشنهادی نمیکردم :( امیدوارم زود خوب شی! عذاب وژدان گرفتم! :(
منظورم آیدین بود اشتباه نوشت ویدین! :|
ایشالا خوب نشید :O(هرچند احتمال میدم کار ویدین باشه!)
عینک نزده بودم ندیدم ایشالا کوفتتون بشه برف بازیتون خب!
آخی پرنیان دلم سوخت!
راستش کیانا جان به حرفت گوش کردم با سرما خوردگی رفتم پایین برف بازی جات خالی قلنج(قولنج؟) کردم پدرم داره در میاد!من سرما نمی خورم نمی خورم نمی خورم بعد سرما بخورم ب جور سرما می خورم!
سرماش رسیده به ما که فقط !!!!!! :|
+ میگم شما ها دیگه نمیخواد خودتونو خسته کنین دیگه! من خودم پاسخ میدم به دیدگاها! :دی
کیا؟! ینی چی کیا؟! همین شماهایی که برف دارین!!
مهتا(ج؟!) تو که تقصیر خودته دیگه! آدم به خاطر یه سرما خوردگی نمیشینه خونه که!!
پرنیان :(( دلم کباب شد :( کاشکی قبل از این که بیاین تهران آب و هواشو چک میکردین.
اینجا برف اومد امروز یه کم. ولی فقط یه کـــــــم!!
شما هوای پاک داشتین ما نداشتیم
شما بارون داشتین ما نداشتیم
شما برف داشتین ما نداشتیم :(
خوش به حالتون :((
مهتاج؟! "کوفتتون شه" رو من باید بگم که رفتم شیراز روزی که برگشتم فرداش شیراز برفی بی سابقه اومد :| هفته پیش فقط به خاطر دیدن برف و رفتن به توچال(!) رفتم تهران دریغ از کمی برف اونوقت شب ساعت 12 که برگشتیم فردا صبحش تهران برف اومد... :|
منم برف میخوام خو :(
× به جای من هم یه آدم برفی بزرگ درست کنید :(

آدم دوستاشو موقع برف میشناسه نامردا یا حال ندارن بیان یا وقت ندارن یا رفتن و خبر ندادن
:)) بهاررررررر
با برف سال دیگه بخوای بیای ک دیگه امیدی بهت نیس اینجا معلوم نیس چی ب چیه ک هر چن سال ی بار آسمون یهو میترکه برف سنگین می باره! :|
ممنون!ولی خیلی ظلمه ها اهل ساختمان رفتن پایین برف بازی من دارم اینجا نگاشون می کنم حسرت می خورم :'(
من این آیدینو ببینم ازش آدم برفی میسازم 
اِ؟ آره!؟
ینی حتماً باید برف بیاد بعد تو پست بذاری دیگه؟
ینی از این به بعد آپ می‌کنی دیگه؟
باشه! ببینیم ...‌!
پاسخ:
ارهــــــه!
اره دیگه دوباره پست میزارم بعد میرم با برف سال دیگه میام خدمتتون!
نه بابا آدم شدم دیگه پست میذارم!
میبینیم!:دی
درووووود درووود! خوش برگشتی!!
بترکیییین! ما هم میخوایم برف خب :|
+از این به بعد قووول میدی پست بذاری؟! یا پست میذاری؟! فرق دارن اینا!!
پاسخ:
یعنی ممنون واقعا بترکین؟؟(کیا؟)
ندارین دیگه اینجا مردمش خیلی بادینن واسه همین خدا رحمت الهی داد به ما دیگه!
پست میذارم!!منم اول فرقشونو نفهمیدم بعد ذهن مشعوفم فهمید!
بالاخره برف اومد!!!بالاخره با برف پوآ اومد!!!!!!!!
خیلی برف خوبی اومدا!ب امیداینکه فردا هم مدارس تعطیل بشن ^_^
کوفتتون بشه بنده با بارش برف سرمایی خوردم که تا به حالنخورده بودم و نتونستم برم برف بازی -_-
پاسخ:
فردا هم تعطیلیم!(اخبار شبکه باران!)
 اینشاالله که خوب نشید !
اره دیگه رفتم با برف امسال اومدم دیگه !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی