کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

و خدا زن را آفرید...

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ

و خدا زن را آفرید ,

بعد لوازم آرایش را

و سپس جراحی پلاستیک را

و بعد از آن پروتز... را

و بعدتر از آن لباس های زیبا را

و وقتی دید باز هم زن ها زیبا نمیشن دیگه آخرین راه را فتوشاپ دید!

 

✔ خانومایی که پول دارن میرند دماغشونو عمل میکنند ،

اونایی که پول ندارند میگن که نباید در کار خدا دخالت کرد!

  • ۹۲/۰۳/۱۸
  • محمدرضا اکبری

لباس

آرایش

لوازم آرایشی

زن

خدا

دیدگاه‌ها (۳۳)

رها جان یه جوری حرف میزنی انگار من با خانوم حسین پور همخونم!

خو چطوری بهش بگم؟!

صباااااااااااااا ؟؟؟

به عشق من نگفتی ؟؟

منم آشغتم!! :-*

من که با خانوم قزلباش هماهنگی کردم ک باشه!!

اما خانوم غفاریو نمیدونم!!

بعد دقیقا چیارو میخوای بهش بگی؟!

صبااااااااا جووووووووووووووونم

بزن قدش !!! =;

یعنی عاشقتـــــــــم

کاش فردا خانم غفاری باشه، اگه باشه همه رو بهش میگم!!!

اصن درباره ی دیروز صحبت نکن رها جان!

من تازه جلیقه و کت شلوارو دامنو هضم کردم!!

با تشکر!

 

منکه نتونستم آخری شمارو روشن کنم!!به امید آنکه رها تونسته باشه این کارو کرده باشه!!

پاسخ:
حرفای خوبی بود و مستفیض شدم،
اما باز هم من سرحرفم هستم! و میگم کار خوبی نیست!

زیاد مربوط نیست آقا محمد!!!

خنده داره!!!



پسرایی مثه شما رو از نظرا میشه فهمید یعنی کیا!!!

اگه یبار بخونینمتوجه میشین!

ولی خلاصش اینه که جلف نیستن!

یا به دخترا تیکه نمیندازن

یا با ابرو برداشتن پسر مخالفین و ....

پاسخ:
من که خیلی خوشحالم همچین اعتقادایی دارم!
بشدت هم به اعتقاداتم پایبندم!

چه معلم پرورشی ای دارین شما!!

مال ما رو ببینی کلا از زندگی کردن منصرف میشین!

به ما میگن که هر لباسی رو جلو باباهاتون یا اگه برادر دارین نپوشین!

یا این خیلی جالبه، میگن هیچ وقت با برادر بزرگترتون توی یه اتاق تنها نباشین!!!

آدم خندش میگیره خب!!!

یعنی چی این حرفا!؟

نه به معلمای ما نه به شما!!!

رنگ کردن مو که دیگه خیلیـــــــ بده!!!

توی مدرسه ی ما کلا 3 یا 4 نفر موهاشونو رنگ کردن!!!

اونا هم چهارمن!!!

ولی من عاشق شهرتون شدم!!!خیلی باحالین....

پاسخ:
- هر لباسی رو نبایدم پوشید!
شما که جنس مرد رو نمیشناسید! پس بی دلیل مخالفت نکن!
من که میدونم دید مردا چیه، میگم تو خونه هم باید "تا حدی" حجاب داشت!
آزادی بیش از حد تو لباس، خواه یا ناخواه مرد رو جذب میکنه!
چه برادرت باشه، چه نباشه!! مشخصه اصلا نمیشناسی جنس مرد رو! این ذاتشه!
- مو رنگ کردنم که خودتون میگید دیگه! من دیگه حرفی نمیزنم:دی
آخ دیر رسیدم (:دی)
ولی خب من میگم یه سری چیزا رو:
در مورد ابرو برداشتن دخترا تو سن پایین:
من سال دیگه میرم اول دبیرستان و تو مدرسه ای تحصیل میکنم که چه بخوایم چه نخوایم همه به یه دیدی به ما نگاه میکنن که خیلی درس میخونیم سرمون تو کتابه و به اصطلاح خیلی مثبت هستیم بعد به جرات میتونم بگم وقتی یه دختر میره دبیرستان حالا مدرسه ی خودمو مثالمیزنم حداقل تو شهر من آزاده هر کاری (ابرو برداشتن که سوم راهنمایی خیلی عادی میشه حتی معلمای پرورشی هم میگن عیبی نداره چون از نظر شرعی مشکلی نیست! واسه اول دبیرستان رنگ کردن مو هایلایت کردنو فر کردنو هزار تا چیز دیگه!) خواست بکنه!
و دلیلش هم تو مدرسه ی خودم اینه: جلب توجه! یه جورایی اگه ابرو بر نداریم زشتیم! (مقاله داشتم و این نتیجه ای بود که از بحثای من با کسایی که امسال یعنی سوم راهنمایی ابرو برداشتن حاصل شد!)
یعنی الان دیگه مهم نیست که عرف چی میگه و من نمیدونم یه دختر تو این سن چه نیازی میتونه داشته باشه که با ابرو برداشتن حل میشه و وقتی ابرو برداری یعنی خیلی آزادی! البته لازم به ذکره جدیدا خودکشی هم مد شده!!! :|
درمورد ابرو برداشتن پسرا هم که نظری نمیتونم داشته باشم ولی کلا خیلی زیاد دیدم که ابرو بردارن حالا باز جای امید هست که همه ی پسرا اینجوری نیستن .
درمورد دوستی تو کلاس پنج گفتید که زوده:
 مقاله داشتم و یه جورایی با کمک مشاور مدرسه به عنوان دستیارش انتخاب شده بودم و قرار شده بود هم به بعضی از دانش آموزا کمک کنم هم بتونم مقاله ـم رو کامل کنم.تو سن خودم:
افرادی بودن که خیلی تو جمع ها حاضر نمیشدن و اکثرا کاراشونو انفرادی انجام میدادن، و جالبه با پسرای دبیرستانی دوست میشدن اینو هم پنهان نمیکردن اصن و متوجه شدم اینا افرادی هستن که رابطشون با خانواده خیلی خوب نیست و حس میکنن کسی بهشون توجه نمیکنه و میخوان یه جورایی جلب توجه کنن.(البته منظورم این نیست همه ی کسایی که یه حالت تنها دارن اینجوری هستن.)
بودن کسایی که میگفتن "مثل خواهرو برادریم ما"!(فرض کنید آدم بتونه هر هفته برادراشو تعویض کنه!)
حتی شنیدم که میگن "ماکی خوش بگذرونیم؟ چند وقت دیگه میزنن تو سرمون که تو کنکور داری.الان میخوایم خوش گذرونی کنیم."
و چیزی که بیشتر از همه دلیل خیلیا بود "جامعه الان عوض شده."
تو اسفند یه همایش علمی تو مدرسهمون بود که قرار بود بریم یه سری از وسایل رو از آزمایشگاه دبیرستان شهید بهشتی که جفت مدرسمونه قرض بگیریم من از کسایی بودم که واسه همایش برنامه ریزی میکردن و چند تا از همکلاسی هامم بیکار بودن دور من میچرخیدن میگفتن کاری نداری؟ منم گفتم چرا باید بریم به خانم... بگیم یه سری وسایلو برامون از شهید بهشتی بگیره.
جواب اونا: بیخی باو خودمون میریم لیست بده چشم رو هم بذاری وسایل جلو چشمتن!
من: مگه میشه سرتونو بندازین پایین برید اونجا یه عالمه اسید و اینجور چیزا نیازه تازه مدرسه ی خودمون که نیست دبیرستان شهید بهشتیه میدونید اگه کسی بفهمه چی میشه؟ به نظرتون کار درستیه؟ اصن چه معنی میده چنتا دختر بدون اجازه برن اونا؟
اونا: پرنیان! کی میخوای بزرگ شی؟ :|
این جور افراد زیر17سال به فرهنگ هیچ اهمیتی نمیدن و شاید یه جورایی حس میکنن خیلی بزرگن و حق دارن هرکاری خواستن بکنن، کافیه یه نفر شروع کنه بقیه ازش الگو میگیرن مثلا: مامان فلانیو که میشناسی، ابروهاشو تمیز کرده اجازه میدی منم...؟ که اکثرااجازه میدن خانواده ها:|
تو این سن متاسفانه خیلیا خیلی چیزا رو عادی میبینن که متاسفانه این اصن خوب نیست...
موندم چرا برای بعضی کارا رده ی سنی انتخاب کردن!
(البته ببخشید که با اینکه بحث تموم شده بود من اومدم ادامه دادم یه جورایی ته دلم مونده بود:دی)
پاسخ:
- درمورد ابرو برداشتن دخترا میدونم که خیـــلی عادی شده، تا حدی که اگه برندارید ضایعه!
اما "من" اعتقاد دارم بازم کار جالبی نیست! و حتی واسه دختر راهنمایی خیـــــــــــــــلی بده!
و همچنین از حرفاتون برمیاد که اونورا هم یه پا رشتیه واسه خودش:دی
- درمورد ابرو برداشتن پسرا که مطمئنا خیـــــــــــــــــــــــــــلی کار زشتیه! اما بنظرم بازم تعدادشون کمه خداروشکر!
- درمورد دوستی تو کلاس پنجم(و درکل سنین پایین)، بشدت موافقم باهاتوئن!
و بطور خلاصه اگه بگم، معتقدم که 3تا دلیل اصلی داره:
1. واسه کلاسش! و واسه اینکه نشون بدن بزرگ شدن و مستقل تصمیم میگیرن!
2. واسه برطرف کردن نیازای روحی(مثه توجه، مثه محبت، مثه هم صحبتی و...)
3. برطرف کردن نیازهای دیگه ای که خودتون میدونید!
و البته بنظرم نتیجه ی این چنین روابطیه، و کم کم تو بین افراد ایجاد میشه!
(و تو بین بچه های سال سوم و پیش و دانشجو بیشتره!)
* البته هنوزم می بینم نمونه هایی رو واقعا فقط بخاطر عشق و علاقه ای که بهم دارن باهمن!
بدون هیچ چشم داشت و انتظاری!
و خدارو شکر هنوز کاملا منقرض نشدن!

خب به سلامتی اگه بحث ها و به قول شما مناظره تموم شده من برم!!!!

کلی کار دارم!

خوشحال شدم ازین که پسرایی مثه شما هم هنوز وجود دارن!!!:)

و اینکه نظراتتون رو فهمیدم!!!

شما هم لطف کنین که دیگه پستایی که به شخصیت دخترا و حتی پسرا توهین میکنه نذارین!

ممنون میشیم همگی!

پاسخ:
مزاحمتون نمیشم اما میشه بدونم "پسرایی مثه من" یعنی چجوری دقیقا؟ :دی
.
اگه همچین پستی گذاشتم از هرکسی که بهش برخورده عذرخواهی میکنم!
هدف ما خوب خندوندن افراده! نه ناراحتی!
اگه همچین کاری کردم عذرخواهی میکنم!

خب خدا رو شکر که یه پسر پیدا شد که با من موافق باشه و اهل خشونت نباشه!!!


رو بچه ای از 12 سالگی دنبال این کاراس هیچ تاثیری نمیشه گذاشت!من موندم بزرگ ک شد چه جوری میشه!؟



صبا جان کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز اون پسره که جلوی ما نشست رو یادته با باباش اومده بود؟

به مامانم گفتم تا موقع خواب داشت میخندید یعنی!:))


پاسخ:
آره خب!
ماهم تو خونوادمون یه نمونه ازینا داریم متاسفانه!
احتمال زیاد یجوری میشه که اینجا نمیشه گفت! (البته با عرض معذرت)
.
میشه منم بدونم چی بوده که مربوط به این مسئلست؟ :دی

آها

به نظر قبلیم باید اضافه کنم که :

بله!!!

خودمم گفتم که خریت کرده!

و یشتر هم برای خانوادش متاسفم که این موضوع رو میدونن و واکنشی هم نشون نمیدن!

در ضمن، این کلاسم خیلی خوب اومدی!!!

بیشتر دخترا و پسرا واسه کلاسش با هم دوست میشن!!!

من موندم آخه اینم کلاس داره!؟فثط به خاطر این که جلو بقیه کم نیارن و بگم منم دوست دختر دارم!(من این گزینه رو کاملا از نزدیک دیدم!!!و بهشم گفتم این موضوع رو!ولی انکار میکنه!)

پاسخ:
خوشحالم که بلاخره یجا به توافق رسیدیم :دی
تو این سن اکثرا واسه کلاسشه!
البته یه سری از افراد هم با مشکل هرزگی مواجهن! (هم پسر، هم دختر)
.
من هم بشدت واسه همچین خونواده ای متاسفم!
هرچند که دیگه نمیشه اونقدر تاثیر گذاشت رو اون بچه...

ولی جدا خسته نباشین!!!

جوابایی که شما میدین، نصف نظرای منم نیست!!!

سر انگشتام پینه بست!!!(باور کن!)

پاسخ:
دستتون دردنکنه :دی
منم نظرام کوتاه نیستا! کلا حجم جرمی پاسخ ها کمتره! :دی

نه خیرم!!!

من هنوز 17 سالم نشده!!!

واردشم نشدم!!!

من سال دیگه تازه میخوام انتخاب رشته کنم!!!(یعنی برم دوم!!!)تازه میشم 16!

همه هم ادا در نمیارن!!(محض اطلاعتون عرض کردم!)

ولی باید اینم در نظر داشت که عقل یه بچه ی 12 ساله ی الآن اندازه ی آدم 20 ساله ی  قدیمه!!!

البته بهتره بگم که عقل بچه ی 3 ساله ی الآن اندازه ی بچه ی 15 ساله ی دهه ی پیشه!(اینو من نمیگم، مشاور ها میگن!)


روشن کردن منظورم اون روشن کردن نیست!!!

منظورم اینه که انقد با حرف زدن براتون دلیل میاوردم و حتی بهتون آدمایی نشون میدادم که نظرتون برگرده!!!(من اهل خشونت نیستم آقا :دی!)

پاسخ:
من نگفتم همه! گفتم 99% :دی
.
عقلش بعله!
ولی شعور اجتماعی و شناخت لازمه واسه ازدواج و همچنین چنین روابطی!
(که باز تو برخی از موارد 15 یا 16سال به بالا، مثل اون مثالی که فرمودید، دیده میشه! اما تو یه 12ساله عمرا!)
.
منم دلایل و مثال های بسیاری واسه قانع کردن شما دارم که اینجا جاش نیس!
خوبیش اینه منم اهل خشونت نیستم:دی!
کلا در اوج اضطراب و هیجان هم آروم نشون میدم:دی

=))

واااااااااااااااااااای

نظرم چه طویل شد!

جای هیما جون خالی!!!(زدم رو دستش!)

تاحالا نظر به این بلندی نذاشته بودم!

پاسخ:
جداً خسته نباشید!
البته منم تابحال انقد جوابای طولانی ننوشته بودم تو عمرم:دی
[اصلا فکرنکن که این یعنی شما هم به من بگو "خسته نباشید"! اصلا! :دی]

واااااااااای

داری دیوونم میکنی!!!

17 سالگی کجاش بده آخه ؟!

سن پایین یعنی 17 سال به پایین دیگه!به نظر من کسی ابروهاشو زیر 17 بر داره بده!

بعد اونوخ یه سوال!

کسی که نخواد تا آخر عمر ازدواج کنه نباید ابرو برداره!؟آخه اینم شد حرف؟!

فرهنگ ایرانی بودن میگه که ابرو بر ندارین؟!(البته در این مورد مطمئن نیستم!چون تو یه سری از عکسای خانومایی که همسران پادشاهان بودن میشه فهمید که اصلاح صورت هم نباید کرد=)) )(ولی اگه بخویم فرهنگ ایرانی بودنمون رو حفظ کنیم کلا باید عوض شیم، از مدل حرف زدن تا لباس پوشیدن و ...)

من کی گفتم 23 ساله ترشیدس!؟

لیته ؟!=))

در ضمن، این اصن درست نیس به کسی که ازدواج نکرده بگیم ترشیده!

اگه اینجحوریه باید به پسرایی که ازدواج نکردن هم بگیم ترشیده!

شاید یکی دلش نخواد ازدواج کنه!

در ضمن ازدواج توی ایران فقط توی این سنه(یعنی بیست تا 29 یا 30)

کشور های دیگه بالای 30 سال ازدواج میکنن!!!(که البته اون مسئلش جداس)

بله!دختر 14 ساله هم داره!

تازه من یه دوست دارم که از کلاس پنجم خریت کرده!!!(واقعا که، حرفم که گوش نمیده!)

الآنم دیگه مراسم خواستگاری مثه قدیما نیستش که!!!

دخترو پسر یه مدت با هم دوستن!بعد که دیدن میتونن با هم بسازن به خانواده هاشون موضوع رو میگن و بعدم خواستگاری و ...!(حالا دیگه به من چه یعضیا از حد خودشون میگذرن؟!)

اینم یه موضوع تازه نیست!!!

15 سال پیشم این مدلی بوده!!!


نظر خیلیا میتونه مهم باشه!!!من نگفتم مهم نیست!(وگرنه الآن اوضاع من این نبود که :دی!)


بازم حرفی برای زدن مونده ؟!؟!

من اگه شما رو ببینم کاملا روشنتون میکنم در مورد این مسئله!

پاسخ:
کلا از دیوونه کردن افراد خوشم میاد:-))
.
ازین حرفا برمیاد که شما دقیقا 17سالتونه یا تازه وارد این جرگه شدید:دی
بعدشم من گفتم "به نظر من"! توجه کن خواهشا!:دی
.
به کسی که 30سال رو رد کرده باشه و ازدواج نکرده باشه،
من بهش میگم ترشیده! چه پسر، چه دختر!
چه میخواسته ازدواج کنه، چه انکه نخواسته باشه!
[که من مطمئنم 99% افراد میخوان ازدواج کنن و ادا درمیارن!]
.
ایشون واقعا خریت کرده! چون اگه هم به حساب عشق باشه،
آدم تو 12سالگی خیـــــــــــــــــــــــــــــلی بچست واسه اینکارا!
یه دختر 12ساله که عمرا واسه ازدواج با کسی دوست نمیشه!
فقط و فقط واسه کلاس یا پاسخ به یه سری نیاز های اولیه و سطح پایینه!
(هرچند که تو این جامعه اکثر اون 20سال به بالاهاشم همینجوری ان متاسفانه)
.
میشه بپرسم چطو روشنم میکنی دقیقا؟! :دی

ابرو برداشتن در سن پایین آره بده!!!

ولی برای یه دختر 17 ساله که سال دیگه میخواد وارد جامعه بشه که بد نیست!

توی قزوین که اینطوری نیست!شما خیلی پیشرفته این...:))

دخترای دبیرستانی مثلا چه کار دیگه ای میکنن!؟

شما به شخصه به کسی که اصلاح نکرده چیزی نگفتین؟این یعنی اینکه به بقیه چیزی گفتین ؟!واقعا که!!!

در ضمن اون دخترایی که شما میگین، نترشیدن!!!

اونا احتمال 90% دوست پسر داشتن!!!از همون سن 17 سالگی مثلا!

من دیدم که دارم اینو میگم!!!من یه نفرو میشناسم که الآن 23 سالشه و از 16 سالگی با یه نفر دوست بوده!!!(خوش به حالشون، چه رابطه ی قوی ای!):))


[این یعنی اینکه اگه شما به یکی از دخترای اطرافیانتون بگی ابرو بر ندار، اونم بگه چشم ؟!](ببخشیدا، ولی بازم واقعا که...)

یه دختر تو این سن به استقلال میرسه!اینو که دیگه قبول دارین؟ندارین؟

پاسخ:
سن پایین بده، اما 17 ساله ایرادی نداره؟!
بعدا سن پایین دقیقا یعنی چه سنی؟!
به نظر من فقط و فقط دخترایی که ازدواج کردن میتونن ابرو بردارن!
فرهنگ ایرانی بودنمون هم همینو میگه!
همیشه همینطور بوده!
بعدشم 23 ساله که ترشیده نیس بیچاره!
25 و 26 به بالا رو میگن "رو به ترشیدگی" و 30به بالا رو میگن "لیته" :دی
بعدشم دوس پسر داشتن چه ربطی به ترشیدگی داره؟!
الآن به مرحمت جامعه ی اسلامی ما، دخترای 13و 14ساله هم دوس پسر دارن! ندارن؟!
یعنی از ترشیدگی در امانن؟!
اگه اون شخص خوب بود همون دوس پسرش میومد خواستگاریش!
پس میشه گفت که  یواش یواش"دارن میترشن"!
.
بعله که به استقلال میرسه! من نگفتم زوریه که! منم دیکتاتور نیستم که:دی
البته من این قسمتو شوخی کردم، اما درکل ربطی به استقلال نداره!
یه حرفیو یکی بزنه و اون یکی گوش کنه، یعنی استقلالش زیرسوال رفته؟!
مطمئنا اینطور نیست!
نظر خیلیا واسه آدم میتونه مهم باشه!

اصلاح صورت بده ؟!؟!؟

ببخشید!کجاش بده ؟!

شما چون پسری فک میکنی که بده!

خب شما پسرا هم اصلاح میکنین دیگه!!!

10 سال پیش هم یه دختر دبیرستانی اصلاح میکرد!!!

چون هون موقع ازدواج تو سن های پایین صورت میگرفت!

من نمیدونم واقعا الآن دخترا اصلاح کنن بده یا نکنن!؟

اگه اصلاح کنن که شماها میگین بده!و اگه هم نکنن کافیه یبار بیاین ببینین که پسرای دیگه چیا بهشون میگن!!!(خجالتم نمیکشن!)


شما هم ذائقه تون رو عوض کنین!!!یبار هم که شده نخواین!اطرافینتون یعنی دقیقا کیا اونوقت؟!:دی!

پاسخ:
الآن عادی شده دیگه!
ولی حالا اصلاح صورت رو بذاریم کنار، همون ابرو برداشتن بد هست که!
والا تا اونجایی که من میبینم نصف دخترای راهنمایی هم ابرو بر میدارن(تو رشت که اینطوریه!)
دخترایی دبیرستانی که هرکار دیگه ای هم میکنن...
بعدشم "من" به شخصه هیچوقت به دختری که اصلاح صورت نکرده حرفی نزدم!
پس مسئولیتی بر گردن نمیگیرم :دی
در کل من بیشتر حرفم مربوط به ابرو برداشتنه!
.
بعدشم 10سال پیش اگه به قول شما ازدواج تو سن های پایین صورت میگرفت،
این دخترای 25سال به بالایی که تعدادشونم کم نیست و دارن میترشن و
میگن سن ازدواج رفته بالا، همون موقع سنشون پایین بوده!
پس دقیقا کیا تو سن پایین ازدواج کردن!؟!
.
اونش مهم نیست :دی
اتفاقا خیلی ذائقه ی خوبی دارم :دی
[این قسمت مربوط به ابرو برداشتنه ها! اشتب نشه:دی]

آقا محمد

خیلی باحالی:))

اونی که شما میگی ابرو نیست!

اصلاح صورته!!!:))

خیلیــــــا توی دبیرستان هستن که ابرو بر نداشتن ولی همه اصلاح کردن!!!

اونایی که اصلاح نکردن انگشت شمارند!

ولی قبول دارم که همه ی پیش ها و بیشتر سوما ابرو برداشتن!!!

نکنه میخوای اونم بر ندارن!؟:دی!

پاسخ:
آها! اصلاح صورت! :|
خب اصن همون "اصلاح صورت"!
این ایرادی نداره؟!
تو جامعه ی امروزی عادی شده دیگه!
10سال پیش یه دختر دبیرستانی "اصلاح صورت" میکرد...
البته تا اونجایی که من دیدم، خیــــــــــــلی از دخترا ابروشونم برداشتن!
به نظرم این کارا هم در حد ابرو برداشتن پسرا بده! منتها عادی تر شده!
5البته سال دیگه ابرو برداشتن پسرا هم عادی میشه تو این جامعه...
اونوقت تازه میشه گفت "حداکثر"! نه الآن!!
.
من که میخوام!
اتفاقا اطرافیان هم گوش میدن به حرفم :دی

ممنونم رها!کار منو راحت کردی!

همون 430 نفری که شما میگی بذارین وارد دانشگاه بشن اگه شناختیتشون!

باز هم تاکید میکنم من نمیگم همه اینطورین!

 

پاسخ:
من با واژه ی "اکثر"ـی که میگید مشکل دارم!!

ببخشید!!!

ولی منظور صبا بچه های مدرسه ی شما نیست!!!

خودتون دارین میگین مدرسه، بچه مدرسه ای رو چه به ابرو برداشتن!!!

ما که دختریم اگه بر داریم مدرسه میدونه و ما!!!

چه برسه به شما پسرا!

پاسخ:
اولا که من مثال زدم!
دوما تهش همینا اگه بیان دانشگاه، بشن 100نفر دیگه، عمرا بیشتر نمیشه که!
بعدشم الآن واقعا دختر دبیرستانی ای داریم که ابرو برنداشته باشه؟!؟
اگه هم باشه خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی کمه!!
درحد انگشت شمار در هر مدرسه!

مَنی که خودم پای ثابت کل کل بودم

الآن ازتون خواهش میکنم بس کنین!!!

هم تو راس میگی صبا، تعدادشون زیاده

هم آقا محمد، همه اینطوری نیستن دیگه!!!

لطفا دیگه ادامه ندین!


پاسخ:
کل کل نیس! فقط یه مناظره ی آرومه!
دعوایی هم نداریم!!

خب معلومه قبول نمیکنید!

شما مثکه اصن بیرون درنمیای!

شایدم درمیاید اینا به چشتون نمیان!

شایدم اونجایی که شما هستین از این مدلیا کمن!

شرایط داره!

پاسخ:
من قبول دارم تعدادشون خیـــــــــــــــــــــــلی زیاد شده نسبت به قبل؛
اما میگم هنوز "حداکثر" پسرا اینطوری نیستن!
بعنوان مثال، تو مد ما که حدود 430تا دانش آموز داره، 20نفر هم ایرو برنمیدارن!
حالا اگه مدرسه ی ما اینطوریه، بقیه ی مدارس تهش از هر 400نفر،
ته تهش 50نفر ابرو بردارن و ازین کارا کنن! پس عمرا به 50درصد هم نمیرسه!!

نه دوست عزیز اشتب ننما!

اتفاقا موضوعاتی که به دخترا مربوط میشه خیلیم باید جدی گرفته شن!

تعدادشون زیاد شده یعنی خیلین دیگه!خیلی=اکثریت!

اینو دیگه خودتون دارین میگین که!

البته در این میان اینو باید بگم که منم منظورم از اکثریت 99٪ از 100٪ نیس!

یه چیزی تو مایه های 70-80 ٪

 

پاسخ:
زیاد شده، ولی عمرا اینقدی نیستکه شما میگی!
هنوز "اکثریت" نیس! یعنی عمرا 50% هم نمیشن!

یعنی شما تا الان داشتی شوخی میکردی؟! :|

اصلا مشخص نبود!

 

بابام

حالا چطوری میخواین یه این منبع موثق دست پیدا کنید؟!

پاسخ:
داشتم شوخی نمیکردم، اما اونقدا که شما خودتو به آب و آتیش میزنی جدی هم نبود!
خداییش این پسرایی که شما میگی، تعدادشون زیاد شده، قبول دارم؛
اما اصلا و ابدا هنوز اکثریت پسرا رو شامل نمیشه! انصاف داشته باش!

نخیر!

آدم(همون مرده) بود!

من تحقیق کردم!

پاسخ:
آیدین راس میگه! من حواسم نبود!
"حوا" سیب خورد بدبختمون کرد، نه آدم!
شما منبع تحقیقتو بگو ما هم روشن شیم!

منم بخاطر همین از واژه ی "اکثریت" استفاده کردم که جنبه ی توهینی نداشته باشه!

من کی گفتم طنز بده؟!چرا حرف تو دهن من میذارین آخه؟!

اونایی که منم گفتم جنبه ی طنز داشتا!توهین نبودن!(این جمله آخریه چ قد "دیگه" داش)

 

پاسخ:
شما کلاهتو قاضی کن خداییش! بی انصافی نکن دیگه خواهشا!
یعنی واقعا حس میکنی "اکثریت" اینطوری ان؟! :-O
بدون شوخی!!

همون آدمی (مرد بوده نه زن) که شما میگی همونی بوده که از دستور خدا سرپیچی کرد همون اول بسم ا...،حوای (که زن بوده نه مرد) بیچاره رو هم پاسوز خودش کرد!

 

شما اول سطح مقایسه تونو تصحیح بفرمایید چون اگه مام بخوایم مثال بزنیم درخورترم پیدا میشه

عااااااااااااااااغا چرا به خودتون توهین میکنین؟!

 

فعلا که جامعه ی ما پسرا و مردا رو با این مشخصات میشناسن پس یعنی اکثریت پسرا و مردا اینطورین!

 

اولا این خودش هم یه تواناییه!

ثانیا پسرام فکر میکنن همشون قد بلندن که اونم از اعتماد به نفس کاذبشونه!

 

 

 

پاسخ:
صباخانوم خواهشا توهین نکن!  اکثریت پسرا و مردا اینطوری ان!؟!؟؟؟
حالا ما یه مطلب طنزی گذاشتیم بخندیم، شما دیگه انصاف خودتو نبر زیر سوال دیگه!

آ.ن: صبا خانوم! حوا سیب خوردا مارو بدبخت کردا!!

تعداد معدودین؟؟

کجا معدودن؟

آخه اینو نگین چی بگین آخه؟؟

 

میخوای من چندتا بگم در وصف خودتون؟!

 

وﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ زن ﺭﺍ ﺍﻓﺮﯾﺪ ﮔﻔﺖ : به به ﭼﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﻡ !
ﺳﭙﺲ مرد ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :
عیبی نداره سوار ماشین مدل بالا بشن به چشم میان . . .

 

می دونید چرا پسرا از دخترا بدشون میاد ؟!
چون چشم دیدن بهتر از خودشونو ندارن !

 

ﺟﺪﻳﺪﺍ ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎﻱ ﻻﻳﺖ ﻭ ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﻧﺎﺧﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﺑﺎ ﻋﺸﻮﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻦ
ﻛﻢ ﻛﻢ ﻣﻴﺘﺮﺳﻴﻢ ﭘﺎﺭک ﺩﻭﺑﻞ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻦ !

 

هر وقت پسرا تونستن با کفش پاشنه ۵ سانتی برقصن . اون وقت بیان به خانوما بگن پارک دوبل بلد نیستن !

 

 

پاسخ:
اولا: وﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ "آدم" [آدم مرد بوده، نه زن] ﺭﺍ آﻓﺮﯾﺪ خطاب به خودش ﮔﻔﺖ : فتبارک الله!
دوما: شما از سوسک بدت میاد بخاطر اینه که چشم دیدن بهتر از خودتونو ندارید؟!
سوما: کلا کسی که ابرو برداره [و همچنین بقیه ی موارد!] اصن پسر نیست! چه برسه به مرد!!
چهارما: ما همینجوری قدمون بلنده! نیازی به کفش پاشنه دار نداریم!
درضمن کسی زورتون نکرده کفش پاشنه دار بپوشید یا برقصید! کفش پاشنه دار نپوشید یا رقص نکنید آسمون به زمین نمیاد که!
خب شما معلومه در نظر نمیگیری! ما در نظر میگیریم!!
+بعدشم اصولا طرف مقابل «میفرمایند»! عرض نمیکند!! :دی
پاسخ:
همین که ما درنظر نمیگیریم، یعنی مذکر نیستن!
جنابعالی پست منو که نمیتونی تکذیب کنی! عین حقیقته!
+همینم زیادی با احترام بوده!!

همینو بگو

حرف دل منو زدی کیانا یعنی!

این پیشرفتیو ک پسرا داشتن دخترا نداشتن!

پاسخ:
باز هم متذکر میشم!
اینایی که شما عرض میکنید تعداد معدودی هستن که اصن جزء جنس مذکر حساب نمیشن :|
فعل جمله آخریه جا موند!!
حالا نه که پسرا در تو این دوره زمونه پا به پای دخترا لوازم آرایش استفاده نمیکنن و عمل زیبایی نمیکنن و لباسای مثلااااا زیبا!
پاسخ:
اونایی که شما عرض میکنید تعدادشون خیلی کمه!
اصن اونا رو جزء جنس مذکر درنظر نمیگیریم :|

من یه سوال دارم:

شما چرا اینقدر گیر دادی به بانوان محترمه؟!

یه کم در وصف خودتون بنویس!

پاسخ:
در وضف خودمون چی بنویسیم مثلا؟! :-؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی