کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

پدر

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

صداى تلویزیون براى هیچ پدرى استاندارد خاصى نداره ،

هرچقدر هست باید یه خرده کمتر باشه!

 

✔ ﺳﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﺷﯿﺮ ﺳﻪ ﺳﯿﺮ ﺳﺮﺷﯿﺮ!

هرکه بتونه بگه، خودم میزنم لهش میکنم!  :|

  • ۹۲/۰۷/۱۳
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۸)

نویسنده این پست اعصاب نداره من دگ تلاش نکردم تکرار کنم جونمو از سر راه نیاوردم که 

آخ گفتــــــــی...

بابای من که اصن ....!!!


من میتونم بگم!!!اما بیشتر از 5 بار دیگه زبونم نمیچرخه :دی!

شما چی ؟ میتونی این جملات رو سه بار بگی؟


در لرستان نه لرند و هر لری نه نره لر ، نره لر چه نره لر هر نره لر نه نره لر.


سه دزد رفتند پی دزدین بز

یک دزد دوبز دزدید و دو دزد یک بز

گفت دزد دو بزی به دو دزد یک بزی

که یک دزد دو بز دزدد و دو دزد یک بز؟


تاجر تو چه تجارت میکنی ؟ به تو چه که تاجر چه تجارت میکند


و اگه جمله سخت دیگه بلدی بنویس من تمرین کنم.




 


پاسخ:
نه! نمیتونم!  :|
آ.ن: من همشو میتونم بگم!

واقعا

چه باحال ممنون که چشم منو به روی جهان باز کردی فکر کردم این ویژگی مخصوص بابای منه.

ببین این یه آرایه س تو ادبیات بش میگن مجاز
یعنی تو یه کلمه رو به کار میبری اما یه معنی دیگه داره
من گفتم والیبال قهرمان شده
یعنی تیم ملی والیبال کشورمون
اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصن حال کردی؟
جواب کوبندمو
عاغا تبریییییییییییییییییییییییک میگم
والیبال قهرمان آسیا شد
حالا همه دسسسسسسسس آقایون رقصصصصصصصص
حالا برعکسسسسسسسسس
خلاصه مبارک باشه
ایشالله قهرمانی جهان
پاسخ:
ع.ر: والیبال مگه قهرمان میشه؟!

به سلامتی پدرها که به همه چیز گیر میدن

خُداییش مَن میتونم بگم
D:
الان بزن
بزن دیگه
خخخخخخ
پاسخ:
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی