کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

پست صوتی: ایده‌ها

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

دومین پست صوتی وبلاگ

درباره‌ی ایده‌هایی که در وبلاگ اومدن و اجرا شدن

با صدای داریوش کمالی

 

 

دریافت

  • ۹۲/۱۱/۱۹
  • آیدین

ایده

دیدگاه‌ها (۱۶)

تو منگنیز بود فک کنم!!:|
اها میگم اونام اینقد دیر به دیر داستانشونو پست میکنن؟ اگه اره ک هیچی اما اگه نه برین از اونا یاد بگیرین:|:|:|
اممممممممممم
اها راستی دفه اخرتون باشه جون مهتاجو قسم میخورینا!!!! یه بار دیگه جون هرکدوم ازین دوسای منو قسم بخورین در این حد بگم ک همچین  میچسبونمتون به دیوار که عبرتی باشه واس نسل های اینده!!
دیگه اینکه!!!یادم نمیاد خو ! یکی این کیانارو واسه من بیاره دلم واسش تنگه!
اره خوبه من به خانم نقیبی گفتم 
گفت صحنه رو من ردیف میکنم شما دیگه نگران نباشید یعنی روصحنه تمرین میکنیم
اخ جوون
خیلی خوشحالم 
خداحافظ
پاسخ:
عالی شد. رو صحنه خیلی خوب میشه.
دیگه وسط کار استرس نکنیدا!
منم قول میدم آماده باشم.
سلام  اقای همتی پست صوتی تون رو دانلود کردم فکرکنم بهتون گفته بودم حالا نمیدونم ولش کن
 راستی من به پیمان رحیمی گفتم دیگه نگو
گفت میام گفتم ساعت 5 بیاد بعد یه سوال پیمان رحیمی کجا اهنگ بزنه؟؟
ما که نمیتونیم روی صحنه کارکنیم میتونیم؟
پاسخ:
می‌تونیم. بعدشم. هرجا کار کنیم آهنگش رو می‌زنه اون!
دیگه تو رختکن که نیستیم که!
راستی، ملودی‌ها رو بلده، خیلی کار نداریم!
می‌گم چندتا افکت و اینا هم اضافه کنه به کار. خوبه؟
Toro khoda bebin vazEatet chetorie k har ki miad  ige velesh b in omidi nist :))
Kiana jan zahmat nakesh.b in omidi nist!
پاسخ:
چه عجب! شما هم اومدی!
من نمیگم پست صوتی کردن غلطه! (با این که زیادم قشنگ نیس همچی!)
پست صوتی کردن؟! ینی الآن اینو گفتی که بگی پست فعله؟؟!
من واقعا از همین جا به معلم زبان فارسیت خجسته باد میگم بابت داشتن دانش آموزی همانند تو!!
کردن همیشه چهار جزئی با مفعول و مسند می سازه! این "پست صوتی" هم که تو هی به عنوان فعل می چسبونی به کردن،میشه مسند!!
اگه می گفتی «شروع کردن به پست صوتی کردن» هیچی نمیگفتم بهت!! چون با این که همچی خوشگل نمیشه، ولی در حالت کلی درسته حالا! ولی پست صوتی رو وقتی تنها میاری، به هیچ عنوان فعل نیس!!
پس برای من «پست صوتی کردن» رو مثال نزن که ثابت کنی پست فعله!! چون این هیچ ربطی به خود کلمه ی «پست» نداره!!
البته امیدی ندارم قبول کنی اینایی رو که گفتم! :|
همون داریوش کمالی دیگه همون! :|
پاسخ:
آها!
پست، توی فارسی، اونم توی ترکیب اضافی «پست صوتی» فعل نمیتونه باشه برادر!! :| زیر سوال نبر دیگه دستور زبانو!! بپذیر اشتباهتو؛ بگو ببخشید!!
ببینیم!!
وا! چرا؟! چون گفتم پست صوتی خوبه و تنوعه؟؟! خب خوب نیس! خیلی مسخره ست! برو خجالت بکش با این پستات! ایش!! (خوبه؟! دوس داشتی این مدلی!؟)
خواهش میکنم! ما عادت کردیم دیگه!!
+ادبیات رشته ی تخصصیم نیس البته دوستان!! تخصصم بیشتر در زمینه ی دستور زبانه! :دی
++از مهتاج گلم بابت کمکش در توضیح دستور زبان به آیدین بسی می سپاسم!! خودتو خسته نکن مهتاج! سودی نداره!!
پاسخ:
- ای بابا!
پست کردن
پست صوتی کردن
خیلی عجیبه!؟
- اصن فوق‌العاده بود!
+ بُرُگُمشوباا! [جدی نیستا! اصطلاحه!]
++ :-|
آی این ایده هات تو حلقم!اصلا خانه ی سالمندان رو به حساب نیار بجاش بگو ایده ی اعصاب خوردی!بزودی یعنی با برف سال آینده دیگه!اینستاگرام گفتنت تو مجاری تنفسیم آخه خفه شدم انقدر سر این خندیدم! =))
جان خودت!نه جان خوت واقعن!دوستان توجه کنین قول میده ها قول!یعنی آیدین قول داد دیگه جای حرفی نیست! :|
جناب شما تءاتر بازی می کنی؟بعد 4 تا جمله رو نمی تونی درست حسابی حفظ کنی هی اشتباه نگی؟
+وقتی عکسای همین جا رو اینستا می ذارین چه کاریه اونجا هم بیایم فولو(بقول جناب همتی!) کنیم؟
پاسخ:
- خب اگه هی هر هفته می‌اومد که دیگه لطفی نداشت! قشنگیش به همین یهویی بودنشه!
- من نگفتم که! یعنی من بعد این همه مدت یه اینستاگرام نمی‌تونم تلفظ کنم!؟
- من قولم قوله! فقط مشکل اینجاست که قول خودمه! :دی!
- این صد بار! من نیستم!
- چشم! عکسای اونجا رو بیشتر می‌کنیم!
ایول کیانا :)) 
آیدین!دلبندم پست کردن اصلا یه جوریه اصولا ما از پست گذاشتن استفاده می کنیم و پست کردن رو برای پست کردن بسته پستی استفاده می کنیم!(دوستان اشاره می کنن که در این جمله ی من کلمه پست بسی زیاد تکرار شده پس دارای آرایه ی تکرار است!)
"شما از کیانا هم می‌پرسیدین متوجه‌تون می‌کرد!استاد ادبیاته این بشر!" خداییش اند حقیقته! :))
می خوام یه نکته "ظریف"ــی رو به بازدید کننده ها بگم
اونم اینه که شما یه موقع فکر نکنین کـ من بال دارما!!
نه من بال ندارم!
از اونجایی کـ از پست صوتی قبل فهمیدیم کـ آقای "داریوش کمالی" علاقه ی زیادی به معنی شعر دارن باید اینو بفمیم کـ عاشق ادبیاته
بنابراین تو جمله : "علیرضا داره بال بال می زنه" از آرایه ادبی "استعاره" استفاده کرده.
اینو من از معلم ادبیاتم پرسیدم[از بس کـ سخت بود]
 
یه موضوع دیگه ؛
آدرس اینستاگرم اینه:
instagram.com/1tanz
نه instagram/1tanz
D:
شما به بزرگیتون آقـــا داریوش رو ببخشید
سرش شلوغه ، حواسش پرت میشه.

پاسخ:
شما از کیانا هم می‌پرسیدین متوجه‌تون می‌کرد!
استاد ادبیاته این بشر!
همون که ایشون گفتند!
داریوشه دیگه! چه می‌شه کرد!
بابا ایده...............!!!!
پاسخ:
اوه! تو ما رو از کجا پیدا کردی!؟
شروع به «پست صوتی» نمی کنن! کلا شروع به یه «اسم» نمی کنن! شروع به یه «فعل» میکنن اصولا!! مثلا شروع به «گذاشتن» پست می کنن!!
من تا خود پست خانه ی سالمندانو با چشم خودم این تو نبینم چیزیو باور نمیکنم!! بس که تو خوش قولی!
اتفاقا منم بعد از پست تو هوس کردم پست صوتی بذارم!! (البته قبل از تو هم پست صوتی می ذاشتنا ملت!) خوبه! تنوعه دیگه!!
ببین تو توی حرف زدنت هم غلط املایی داری!! غورت نه! قورت! :دی
پاسخ:
- post فعل است خواهرم!
پست کردن
مطلبی را پست کردن
پستی را پست کردن
پست صوتی کردن
به صورت صوتی پست کردن!
- اونم می‌بینی!
- دیوونه‌ای تو!
- آها!‌ ببخشید دیگه :دی!
  • مجید رضائی
  • آیدین جان الگوی من در ساخت وبلاگ،تو و یک طنز هستین.
    پس تعجبی نداره که ...
    پاسخ:
    منظور خاصی نداشتم.
    شما هم موفق باشید.
    امیدوارم کل‌ وبلاگ‌نویسای پارسی‌نویس موفق باشن.
    کمی تا قسمتی طنز و نویسنده‌هاش هم روش
    آیدین جان میشه اسم سایت آپلود صوتی خودت رو بگی؟
    پاسخ:
    هاست شخصی

    صلوااااااااااااات!

    نمردیمو دیدیم قسمت بعدیِ خانه سالمندانم اومد!!!

    :|

    پاسخ:
    بعله!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی