کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

پشه ها قبل از اختراع لامپ

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۲ ق.ظ

پشه ها قبل از اینکه لامپ اختراع بشه دور چی جمع میشدن؟

خب برن همونجا!

  • ۹۲/۰۴/۲۳
  • آیدین

پشه

دیدگاه‌ها (۸)

سلام. ممنون بابت اینکه سر زدی و نظرت درباره قالب و عکسش. راستش رو بخوای من خودم از عکس اون قالب خوشم اومد و انتخابش کردم. شاید اصلا اگه وقت کنم کلا قالب رو عوض کردم، نمیدونم .. ببینم چی میشه :)

قضیه پشه هم بامزه بود!!!

پاسخ:
ممنون.
به هرحال نظرمو گفتم ، هرطور خودت دوست داری!
خب الآن دیگه کی شمع روشن میکنه دقیقا؟!
پاسخ:
بعله!
اینم حرفیه!
دور شمع!!
قبلا مردم تو تاریکی زندگی نمیکردن که!!
پاسخ:
آفرین!
خب برم همونجا!
اخه باهوش خودت میگی قبل اختراع لامپ حالا دیگه ا لامپ اختراع شده اوناهم باکلاس میشن میان دور لامپ
حتما دور ادیسون دیگه!
علی القاعده باید اینطوری بوده باشه!
پاسخ:
اینم میشه!
هر جا میرفتن دیگه براشون قدیمی شده!
پاسخ:
این لامپ از ادیسون به اینور هست!!!!
قدیمی نمیشه!؟
  • پویا دولتی
  • پشه ها دور لامپ جمع میشن؟؟؟

    پاسخ:
    پ نه پ!
    دور تو جمع میشن!
    ازشون پرسیدم گفتند:ما قبل از اختراع لامپ دور خورشید می چرخیدیم
    گفت حالا که اومدیم زمین دیگه حوصله نداریم این هم راهو بریم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی