کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

پو327 - عاغا یادت هست هنوز!؟

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ

سلام!

نه ، نترسید! هنوز نمرده! اینم آگهی فوت نیست خوشبختانه!

فقط امروز کـ از این صفحه [صفحه 45 - کمی تا قسمتی طنز] به بعد پست هاشو خوندم ، یکم دلم گرفت ، چقد قشنگ مینوشت.

طنزایی کـ تو هیچ وبلاگ و سایت دیگه ای نبود! همه طنزایی بود کـ خودش تو سایتهای انگلیسی خونده بود و ترجمه کرده بود و خیلی هاشم زاده ذهن خلاق خودش بود.

به هر حال هیشکی اون پست (چرا مرغ از خیابان رد شد؟) یادش نمیره!

پو237 رفت چون نا ملایماتی دید.

این اواخر خودش، خودش رو سوژه کرده بود کـ خدایی نکرده کسی ناراحت نشه [لینک]

به گفته ی خودش کـ دیگه نمیخواد بنویسه!

ولی من به شخصه دوست دارم دوباره بیاد ، دوباره بنویسه ، دوباره بخونیم و بخندیم.

من خودم خیلی پستهاشو دوست داشتم ، سبک خاصی داشت!

  عاغا"من داره مرخصی سربازیم تموم میشه تا یه ماه نیستم.   

  سازمان ملی پرورش روحیه بین بچه ها:دروغ گفتم مثه سگ.   

هعی :(

 

//bayanbox.ir/id/5194860718916180253?view

  • ۹۲/۰۳/۳۰
  • آیدین

pou327

پویا دولتی

دیدگاه‌ها (۸)

وقتی ببینن جای خالیشون پر شدنی نیس، حتما برمیگردن آیدین جان...
پاسخ:
امیدوارم اینطوری باشه :(
پویا جان برگرد دیگه 1 طنز بدون شما صفا نداره خو :D
ناملایمتی وا3 چی دید؟خوب بودن که پستاش.
هرچند من که اون موقع نبودم پستاشو بخونم ولی الان دیدم خوشم اومد باحال بودن!
راستی قسمت جدید خانه ی سالمندان رو کی مینویسین؟
پاسخ:
منم همینو میگم!

قسمت جدید ، سرم خلوت شد چشم! می نویسم.
آقا پویا بیا پستی بگذارو ما را شاد کن!!
آیدین راضیش کن برگرده!
پاسخ:
سعیمو میکنم!

کاشکی دوباره برگردن!!

من که خیلی پستاتشونو دوست داشتم+آقا حمید!!!(ایشالا کنکورشونو خوب بدن!)


پاسخ:
ایشالا!
من کـ چشمم آب نمیخوره.
میاد عاغا میاد!!
پاسخ:
خدا از دهنت بشنوه!
آخی!!!!!
یادش بخیر!!!!!!!
خداوکیلی باحال بود.....
پاسخ:
بعله :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی