کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

پیشبینی: فرم دانشگاه کیانا

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۲۵ ب.ظ

نام: کیانا

نام خانوادگی: واثقی

فرزند: سوم!!

  آ.ن: آیا میدانید کوتاه‌ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان که ۳۸ دقیقه طول کشید؟؟؟!!!  

  فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن  

دیدگاه‌ها (۸)

خب چیه مگه؟
دوس داره.
اسم پدر رو لو نده.
وای! راستییی!!
تبریک میگم!! تو املای واثقی رو درست نوشتی!! بعید بود!!
پاسخ:
بخاطر "جابر وثوق" بود!
یکی بیاد به من توضیح بده چی شد!! من نفهمیدم!! :|
+اطلاعاتت غلطه!!
پاسخ:
خب مشخصه دیگه!
کلا" خانوما این پست رو برای بار اول متوجه نمیشن.

ببین آیدین جان اینی که تو منظورته باید بنویسی فرم ثبت نام دانشگاه.

وگرنه اون فرم دانشگاه یعنی لباس دانشگاهش.

پاسخ:
حالا دیگه شما تو لباستون نام و نام خانوادگی نمینویسید کـ! مینویسید کـ؟
شما به کم استعدادی من برای توصیف یک نوشته ببخشید.
آهان الان گرفتم چی شد
پاسخ:
خب خسته نباشید!
ما که نفهمیدیم چی شد!!!!!!!!!!!!!!!!ولی به جاش خندیدیم!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
:))!

آ. ن 

جالب بود.

(آیا میدانید ....)

نه ما نمیدانستیم!( آیکون خنده)




پاسخ:
خب گفتم کـ بدانید!
الان دقیقا فرم دانشگاه کیانا چی شد؟
پاسخ:
نه ، چون شما دختر تشریف دارید متوجه قضیه نمیشین.
شما به فرم دانشگاهتون دقت کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی