کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

چسب زخم

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

پدرش بهش گفت این ۱۰۰۰تا چسب زخم رو بفروش تا برات کفش بخرم …
بچه نشست با خودش فکر کرد یعنی باید آرزو کنم
۱۰۰۰نفر یه جاشون زخم بشه تا من کفش بخرم ؟
ولش کن ، همین خوبه …

  • ۹۲/۰۳/۱۴
  • آیدین

کفش

چسب زخم

دیدگاه‌ها (۱۵)

جالبه !!!
dalilesh chi bod????
پاسخ:
همون درس!
dalilesham dars bod hatman?
پاسخ:
یکم!
on ki bod migoft dg na man na to?
پاسخ:
نه!
اون دلیل داشت!
ghahr bodam bahat :D
پاسخ:
جداً!؟
چه جالب!
چرا اونوقت!؟
قالب جدید مبارک باشه به پای هم پیر شین :))
پاسخ:
ممنون.

منم به نوبه ی خودم:

قالب جدید مبارک

ایشالا شاهد قالب های زیباتر باشیم

 

و همچنین با عرض خسته نباشی خدمت رها جان!

پاسخ:
ممنون صبا جان.
احتمالاً وبلاگ همین استایلشو حفظ میکنه و تا مدت ها قالب جدید نخواهیم داشت.
4تا رنگ وبلاگ از این به بعد همیشه ثابت خواهند بود.

ام...

آره!!!

یه چیزِ دیگه هم هس!!!

البته شایدم من نمیبینم!!!

"ارسال مطالب طنز شما" !!!

هستش هنوزم !؟!؟!

پاسخ:
اوه!
یادم رفت!!!
مرسی کـ گفتی!
شب میذارم.
من که طبق معمول نمیدونم!!
ولی اگه بعدا کمبود چیزی رو احساس کردم میگم حتما!!
پاسخ:
حتما بگو
یا همینجا بگو
یا پی ام بده

قالب جدید مبارک!!!

همه چی داره!

جز یه چیز!

پاسخ:
چی!؟
آ.ن و [!] و ✔ و ک.ف رو از ستون کناری برداشتم.
چون زیاد استقبال نمیشد.
قالب جدید مبارک!
پاسخ:
مرسی.
میخواستم اول تابستون بذارم.
ولی قالب قبلی یکم مشکل دار شد. بخاطر همین اینو زودتر گذاشتم. هر اشکالی داره بهم بگو
okhi :(
پاسخ:
چه عجب! شما هم اومدین!
سلام .اسمم محمدرضا است و تو ایدین همتی رو می شناسم چون وقتی ما سال اول بودیم تو تیزهوشان قبول شدی دیروز دوشنبه نتایج اومد من هم میرزا کوچک خان ناحیه 1 قبول شدم .انشاالله همدیگرو می بینیم
پاسخ:
ایشالا.
موفق باشی پسر
کاش فامیلیتم میذاشتی!
کدام جایِ جاده ،
انتظارَم را می‌کِشی

من این‌سویِ جاده
از انتظارَت ،
سیگار را
با درد می‌کِشَم
پاسخ:
آقا ول کن غم و غصه رو
بخند
هزاران دلیل واسه خنده هست.
نبینم کسی بیاد تو کمی تا قسمتی طنز نخنده ها!
چه مهربون! :)
+خب یا اون روبان مشکیه رو نمیذاشتی، یا پست نمیذاشتی خب!!
پاسخ:
ببخشید. هم «اصول» هم "اصول" باید حفظ شه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی