کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

چسب زخم فروش

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

داشتم در خیابان راه میرفتم
کودکی دوان دوان سمتم آمد و گفت:
آقا آقا ... چسب زخم نمیخواین؟ ارزون میفروشما
لبخندی زدم و گفتم:
خفه بابا این داستان دیگه گندش در اومده...!

  • ۹۲/۰۵/۱۵
  • آیدین

خیابون

چسب زخم

کودکی

دیدگاه‌ها (۶)

من بیشتر گریم گرفت تا خنده!:) :(
  • ...................................................
  • خوب کاری کردی نخریدی افرین به تو ک پولاتو جمع میکنی واسه ایندت یکم پسرای دیگه یاد بگیرن البته دیگه خیلی هم جمع نکن
    پاسخ:
    :: من اسم شما رو پیدا میکنم!
    :: خب ، تا رشتش رو پیدا کردم. خونتون رشته.
    :: هانی!؟
    بیچاره بچه O:
    بدبخت بچه! :|
    همه ی چسپ زخماشو میخریدی تو افق محو میشدی قنشگ تر نبود واقعا؟!
    پاسخ:
    نه ، خز بود!
    برا شما چه قدر چسب زخم میفروشن!
    برا ما همش با کیسه فریزر میافتن دنبالمون!
    دستمال کاغذی نیز!

     

    چه بی ادبانه بهش گفتی!

    خُب گناه داره بچه!!!

    چی میشد یدونه ازش میخریدی و هیچی نمیگفتی؟! :(

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی