کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

چند واژه ای حرف ...

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۲۱ ق.ظ

حمید تا یه مدت نمیاد.

میدونم دلتون واسه ک.ف هاش تنگ میشه.

منم!

نمیدونم چرا علاقه ای به دیدگاه گذاشتن ندارین ، فک نمیکردم پست هامون اونقد بد باشه کـ ارزششو نداشته باشه بنویسین: «بد بود.»

به هر حال من مینویسم ، برای روزانه 400 نفری کـ فقط میان و رد میشن ، رد میشن و نمیدونم به طنزهامون خندین ، خندیدن و بعدش گریه کردن ، یا فقط گریه کردن ، یا بی احساس رد شدن.

مینویسم برای اونایی کـ وقتی یه مدت دیدگاه نمیذارن ، دلم براشون تنگ میشه.

واسه اونایی کـ از پست هامون خوششون نمیاد ، ولی نمیگن کـ ضایع نشیم.

مینویسم واسه شما ... واسه شمایی کـ دیگه زندگیت اینقدر ماشینی شده کـ پر کردن یه فرم ساده ی دیدگاه واست وقت گیره.

مواظب خوبیاتون باشید.

متفاوت باشین.

قربون همتون برم تنهایی.

تمام ./

  • ۹۱/۱۲/۱۱
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۲۱)

خواهش میشه پرنیان جون...


به قول دوستم (معینا) به پا تو گلوت گیر نکنه...:D

رها اون دیدگاهت خیلی قشنگ بود...

کینانا! چه باحال!!
پاسخ:
بیشتر شبیه اسم های ژاپنیه!
اخییییییییییییییییییییییییییییییییییی:(اینجوریام نیس:D

خواهش میکنم !!!

خودم میدونم که زیبا بود !!! وگرنه نمیذاشتم !!!

ولی تو این متنه استثنا هم هستا !!!


chon gofti PARSI tayp kon man INGILISI tayp mikonam !!!


پاسخ:
INGILISIـت تو حلقم
اتفاقا قصد ندارم دیدگاه بذارم... !!!
پاسخ:
:(

rasti ...

bozorgtarin arezooye zendegit yadete ؟؟؟؟

"didgahe balaye 40 ta" !!!!

mikham too in post enghad harf bezanam o nazar bedam

ta didgahash beshe 41E !!!!

khoobe b nazaret ؟؟؟

ya bade ؟؟؟

پاسخ:
خب نمیخواد!
اسپم به چه دردم میخوره؟

بجای اینا واسه پستهام دیدگاه بذارین!

Kiana !!!*

eshtebah neveshtam !!

:">

پاسخ:
میشه پارسی تایپ کنی؟

faghat chon toE Kinana !!!!

ekshal nadare !!:D

ااا رها تو هم میگی نچ نچ نچ؟!
خب اکشال نداره با هم استفاده میکنیم!!
پاسخ:
آره! یه مورد مشترک پیدا شد!
اسمش را میگذاریم : دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته است . . .

خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند . . . 

وقتی دلتنگی هایش را مینویسد


وقت میگذارد برایم . . .

وقت میگذارم برایش . . .


نگرانش میشوم . . .

دلتنگش میشوم . . .


وقتی در صحبت هایم ،‌ به عنوان دوست یاد میشود . . . 

مطمئن میشوم که حقیقی ست ، هر چند کنار هم نباشد. . . 

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هر کجا که باشد . . .

♥♥♥ همه شما دوستانم در دنیای مجازی رو دوست دارم♥♥♥
پاسخ:
بسیار زیبا بود ، مرسی.
manam khahesh migozaram !!!!!
پاسخ:
:))

e!

Kiana!

noch noch noch male mane!!!!!

chera azash estefade kardi؟؟؟؟؟

haaaaaaa؟؟؟؟؟؟

Aidin to khejalat nemikeshi؟؟؟

eshkal nadare!

avazesh man b jaye to khejalat mikesham!

پاسخ:
سپاس میگزارم کـ بجای من خجالت کشیدی.
پس ایشالا با یه رتبه ی خوب قبول میشه!
+ینی چی احساس تنهایی میکنم؟! ینی کسایی که برات دیدگاه میذارن هیچی؟! نه واقعا هیچی؟! نچ نچ نچ!!
پاسخ:
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
منظورام اینه کـ اونطوری احساس تنهایی کمتری میکنم.
x یادم رفت بگم خواهش میکنم!
پاسخ:
خواهش میکنم
جواب به نهمی و دهمی چی شد؟!
خب امیدوارم آقا حمید هم موفق باشه.
11) بعضی وقتا هست با یه مطلب بدجور موافقی بعد میخوای یه جوری اینو به صورت غیرمستقیم و متفاوت عنوان کنی ولی هر چی فکر میکنی به نتیجه نمیرسی و نهایتا منصرف میشی از دیدگاه گذاشتن!
و یه چیز دیگه!اون پرپر مال انجمن بود که صدتا پرنیان داشت!و هر کدوم رو با یه نیک نیم صدا میزدن که قاطی نشه الان فقط خودمم...

پاسخ:
دیگه بهت نمیگم پرپر! پرپر.
1) اون "منم" منظورش این بود که "من هم مثه حمید تا یه مدت نمیام" ؟
2)  هر مطلبی که این جا گذاشته میشه رسما یه ارزشی داره حالا این ارزش متغیره ولی بی ارزش نیست که مستقیم بگن "بد بود."
3) قطعا بی احساس رد نشدن.چون اگه بی احساس رد میشدن دفعه ی بعدی وجود نداشت که به اینجا سر بزنن پس حتما یه چیزی توجه اونا رو جلب کرده که حداقل 400 نفر روزانه به اینجا سرمیزنن
4) بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی اون چیزی رو که تو ذهنته رو تو قسمت دیدگاه ها تایپ کنی یعنی یه جورایی تو ذهنت یه عالمه حرفه ولی نمیتونو اونو به قسمت دیدگاه انتقال بدی
5) یه چیز دیگه که هست مطالبیه که باعث شده یکم "کمی تا قسمتی طنز" تغییر کنه... این که دیگه مطالب مثل قبل خیلی ما رو با نویسنده ها آشنا نمیکنه دیگه خیلی مطالب از زبان خود نویسنده های این وبلاگ نیست. ( نظر شخصی امیدوارم ناراحت نشید...)
6) شاید انقدر وقتشون پر شده شاید یه مشکلاتی هست شاید اتفاقاتی افتاده که اصن نمیتونن بیان نت مگرنه کسایی که به این جا سرمیزدن انقدر باوفا هستن که حداقل یه دیدگاه که فقط کد یه شکلک توش باشه رو بذارن.اگه کسی هست که یه مدته نیومده اینجا میتونی بری دنبالش و یه سری به وبش بزنی اینجوری میتونی راحت تر به نتیجه برسی


پاسخ:
1) نه! منم دلم تنگ میشه!
2) آخه همونم نمیگن!
3) امیدوارم اینطوری باشه.
4) به اینجاش فکر نکرده بودم.
5) آره ، خودمم یکم به این موضوع رسیده بودم ، سعی میکنم جنس مطالب رو عوض کنم.
6) کاش اینطوری بود ، ولی به هرکی میگم "یه مدته سر نمیزنی" میگه "سر میزنم و حال دیدگاه گذاشتنو ندارم"
7) نمیدونم شاید!
8) واقعا"؟ چه جالب ، فکر میکردم قرمز بهتر باشه!

مرسی پرپر خانوم ، خیلی کمک کردی.
امیدوارم این که حمید نمیاد، مث اون قضیه ی «1طنز دیگر +پویا ندارد» سرکاری باشه! ولی اگه نیس، امیدوارم زود برگرده!
خب دیدگاه مهمه! آدم احساس میکنه تنها نیست و یکی نوشته هاشو میخونه! ولی اونقدری مهم نیس که برای اینکه همه ی بازدیدکننده ها دیدگاه نمیذارن، خودتو ناراحت کنی!
و مطمئنم که پست هاتون میتونن همه رو بخندونن! فقط مردم تنبلیشون میشه دیدگاه بذارن! همین! :)
پاسخ:
نه سرکاری نیست. داوطلب کنکوره

خب من اینطوری احساس تنهایی میکنم.

راستی من منظورم از نظر اولی که دادم:


"می نویسم واسه اونایی کـ از پست هامون خوششون نمیاد ، ولی نمیگن کـ ضایع نشیم."

منظورم این بود که ینی اینا برعکس منن!

نمیدونم گرفتی یا نه!

گرفتی؟

پاسخ:
خب فرقی نمیکنه.
منظور من شخص خاصی نبود.

بیا...

هِی نظر ندادم،ندادم؛ الانم که دادم ببین چه قدر بلنده!!!

خیر سرم کلی کار ریخته سرم،امتحان فیزیک دارم،کنسرت دارم.

اونوقت برات نظر میذارم قد یه طومار (!)

پاسخ:
خب شما بشین امتحان فیزیکتو بخون ، منظور من اونایی بود کـ وقت دارن هر روز سر بزنن ، ولی وقت ندارن دیدگاه بذارن

چه بد شد !!!!


"می نویسم واسه اونایی کـ از پست هامون خوششون نمیاد ، ولی نمیگن کـ ضایع نشیم."

الان قشنگ منظورت با من بود دیگه ؟؟؟؟


من که صبح تا شب پای اینترنتم!

وقتم هم خیلی آزاده!!

پستاتم میخونم!

ولی نمیدونم چرا حال نظر دادن ندارم!!!!(!)


متفاوت باشیم؟ از چه نظر؟ برای تو و وبت؟ یا کلا ؟

پاسخ:
مخاطب خاص نبود ، مخاطب عام بود.

مثله اینه کـ من بگم حال پست گذاشتن ندارم.

متفاوت باشید ، کلا"!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی