کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کارنامه

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

با سلام.

امیدوارم که هنوز کارنامه نگرفته باشید، اما اگه گرفتید هم امیدوارم اشکال نداره!

امیدوارم امسال بر خلاف سال‌های گذشته نمره‌ی زبان انگلیسی‌تون از نمرهی زبان فارسی بیشتر نباشه!

امیدوارم وقتی بیست شدید نگویید بیست شدم ، یا حداقل اگر می‌گویید، وقتی 14 شدید نگوییم بهم 14 داد.

امیدوارم معدلتان 20 نشده باشد. چون اگر شده باشد دیگر نیازی به افق نیست،‌ همکلاسی‌ها خودشان محوتان می‌کنند.

امیدوارم اگر دانشجو هستید، امتحاناتتان شبیه جام حذفی نباشد که هی پشت سر هم حذف کنید.

امیدوارم وقتی از مدرسه به خانه آمدید،‌ مادرتان در جواب سلامتان نگوید ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾـــﻦ ﭼـــﯿـــه؟! !

امیدوارم پدر شما هم به شما نگفته باشد چرا نمی‌خونی؟ چون مسلماً خوانندگی هیچ ارتباطی با درس و تحصیل ندارد. در ضمن، الآن خواننده‌ها را می‌برند شوک ، آبرویشان نیز می‌رود هم!

 

بعداً نوشت: سریال آوای باران هم تموم شد رفت! اما یادتون نره رها از خیلی وقته پیش یه وبلاگ داشت به همین اسم، یعنی به ذهن ِ رها زودتر از حسین سهیلی زاده رسیده بود!

لازم به ذکره که وبلاگ رها رو بستن! کیا؟ یه سری آدم مزخرف،‌ یه سری آدم ...

بیخیال. ما وبلاگ‌نویسا با این چیزا بیخیال نمی‌شیم.

 

بعداًتر نوشت: زمزمه‌ی محبتی،‌ درس معلم ار بود / طفل گریزپای را جمعه به مکتب آورد

  • ۹۲/۱۱/۰۹
  • آیدین

کار

دیدگاه‌ها (۲۹)

=))
دیدی مهتاج جون گفتم توپ تنیس بود.اگه توپ بسکت بود که دیوان آیدینی می نوشت :-Dبعد بایدنیت میکردیم فال آیدین میگرفتیم :-P
:)) بهار احیانا توپ بسکتبال نبوده؟
پاسخ:
نه! ما چند سالی می‌شه طرف بسکتبال نرفتیم اصن!
مهتاج جونم این پستشم خودش نوشته امااااا حتما  پس از اصابت یک عدد توپ تنیس به سرش تونسته بنویسه وگرنه آیدین و پست بانمک؟:-D
سلام اقای همتی خیلی ممنون که تو اپارات نظر ندادید
امروز اموزشگاه تعطیله فکرکنم 5شنبه برای تمرین ساعت 6 خوبه
بعد با مارال هماهنگ کن
پاسخ:
باشه باشه.
مارال جواب نمیده.

مهتاااااااااج =)) خــُــــل ... !!!

من الآن فقط موندم میخوان زنگ بزنن چی بگن؟

بگن دخترتون تو جواب یه پسر گفته ممنون؟!!!

دخترتونو درست تربیت نکردین که ... :|

پاسخ:
والا! درست تربیت نکردن که!
خو رها 400 بار بهت گفتم از اونجا بیا بیرون چیه آخه  شماره مامان باباتم دارن م3 مدر3 هی زینگ زینگ زنگ بزنن بهشون آخه!دییوانه ایا!:|

آخه آقا بهزاد، شرایط من با شما فرق داره!

من وبلاگم چیزی نداره که بخواد فیلتر شه!!!

فقط چون جواب نظراتِ پسرا رو تو وبم میدم، وبم حذف شد!!!

اگه یه بار دیگه حذف شه بدبختم!!! :دی!!!

من بیچاره که 20 نشدم :(
راستی اپم بدو بعد برو تو سایت اپارات ادرسش تو وبم هست نظر فراموش نشه توی (اپارات)!
پاسخ:
چشم! آپارات رو می‌شناسم!
رها خو منم دو تا از وبلاگام ناجوان مردانه فیلتر شد :|
ولی مقاومت کردم :|
توهم مقاومت کن =))
پاسخ:
واسه من که کلاً‌ فیلتر نشده!
خب راست میگن دیگه رو این زبان فارسیت کار کن(حالا خوشم میاد زبان فارسی پایین ترین نمره کارنامم بودا!)
آی بهار عاشقتم :)) خدا روشکر یکی دو نفری هستن اذیتت کنن انتقام مارو ازت بگیرن b:  
پست خوبی بود.خودت نوشتی دیگه؟ D:
پاسخ:
آره، از این به بعد خودم می‌نویسم.
جام حذفی =))

 پست باحالی بود:)))
پاسخ:
مرسی!
چه عجب!
آخی!!
فیلم قشنگی بود!!
وبلاگ رها هم به حیات برگشته!!خدا رو شکر
پاسخ:
نه، دیگه پست نمی‌کنه.
+:)) بهار عاشقتم ینی!!
++رها بیخیال آدم نیستن دیگه. کاریش نمیشه کرد :| :( تو کم نیار! یه وبلاگ دیگه بزن
پاسخ:
پس چی!؟ فک کردی رها کم میاره!؟
میگه که :


میخه میوفته تو آب زنگ میزنه فرار میکنه
_________________


ای تو روح کارنامه اسمشو نیار 
پاسخ:
:|
نمک!

واااااااای، عاشق کارنامم بودما ... :)


:((

هــــــــــــی!!!دست رو دلم نذارین که خونه ... !!!

کیانا =)) کلا زیاد با اینا کار نداشته باش!!! :دی!!!

فراموشکارم که شدی آیدین :-Dباید یادآوری کنم که در مسابقات دو هم چند تا مقام دارم به گرد پام نیرسی در میرم :-P
پاسخ:
:|
ای کوفت!

سلام. مطالبتو خوندم...خوب بود یه هوا خندیدم...اگه توام خواسی بخندی بیا وبم.....neda18877.blogfa.com

خواهش کیانا جون.آیدین هی میگه یعنی میشه یروزى مثل کیانا بنویسم اما زهی خیال باطل که کیانا جان کجا و آیدین کجا :-Dآیدین قول میده کلاس فشرده زبان فارسی ثبت نام کنه ;-)
پاسخ:
جااان!؟ من کِی همچین زری زدم!؟
بهار حیف که امروز از دستم در رفتی
+++++ آقا یکی به من توضیح بده چی شده! من همین دو دیقه پیش توی وبلاگش بودم! بعد الآن که ریلودش کردم نیست! :O
++++ وبلاگش هست که!! اینم مث اون پست تسلیتته؟! /:)
پاسخ:
اِ! باز شد! سه روز بسته شده بود.
هه منم امتحانام را خراب کردم مخصوصا فیزیک!!!اگه دختر بودی می فهمیدی چه حالی داره پسر ها رو ضایع کنیم!!!
+++ :O :@ وبلاگ رها رو بستن؟؟؟ مسخره هاااااااااااا. برای چی؟؟ :|
پاسخ:
بی‌شعورن!
معلمت وبلاگتو ندیده بوده! وگرنه مستمر 0 هم نمی گرفتی!!
ببین یه کاری نکن بهت بگم آیدین خانوم ها!!
+ قــربونت بهار جــون! :)
++ این؟؟! /:) حسود!!
دیدگاه کیانا خانوم عالی بود.
پاسخ:
حالا تو هم به انجمن حامیان این پیوستی؟!
++ منظور از زبان فارسی، کتابش بود!
پاسخ:
متوجه‌ام
«امیدوارم امسال بر خلاف سال‌های گذشته نمره‌ی زبان انگلیسی‌تون از نمرهی زبان فارسی بیشتر نباشه!» حالا تو زبان فارسیت داغونه دلیل نمیشه همه این جوری باشن که!!

«همکلاسی‌ها خودشان محوتان می‌کند.» می کنند!

«امیدوارم پدر شما به شما نگفته باشد چرا نمی‌خونی؟» یه چیزایی هم داریم به نام ضمیر پیوسته که میشه ازش برای جلوگیری از اومدن 6 تا ضمیر یکسان پشت سر هم بهره برد که جمله این مدلی خوشگل نشه!!

ببین کلا خوب می نویسیا. فقط یه کم دیکته و دستور زبانت و نگارشت مشکل داره! حالا زبان فارسی درسته 90 درصدش عربیه :||| ولی به یه دردایی هم میخوره! باور کن!!

+منم امیدوار بووودم به همه ی اینا!! :)) :|

پاسخ:
زبان فارسی 20 شدم! :-P
اصلاح شد.
ببخشید، یه "هم" جامونده بود.
به پای شما نمی‌رسیم کیاناخان!
من تمام نمره هام  بیست شد بجز یه درس که با معلمش لج کرده بودم سر ترم تلافیشو دراورد.ولی با اینکه مثل خرنشستم خوندم و شدم19.94یک خرم بهم اهمیت نداد
پاسخ:
:|
خوبیش اینه که این پست باعث شد اونایی که دیدگاه نمی‌ذاشتنم به صحبت بیان!
سلام اپم سربزن
پاسخ:
... و نظر شما راجع به این پست!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی