کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کار باباها

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﻧﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﺭﻭﺷﻨﻪ ﻧﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ،

ﺑﺎﺑﺎﻫﺎ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻦ ﺑﺎﺱ ﺩﻗﯿﻘﻦ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﻦ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ؟

ﻫﯽ ﺍﻟﮑﯽ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻥ ﻭ ﺩﺭِ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﻭﺑﺴﺘە ﻣﯿﮑﻨﻦ!

  • ۹۲/۰۲/۱۹
  • آیدین

کولر

بخاری

دیدگاه‌ها (۸)

ایول دقیقا همینجوریه!
یه نکته ای هم بنده اشاره کنم!
منم چند بار تو نظرسنجی شرکت کردم با یه سیستم!
میگما نکنه شماها تصمیم گرفتین مچ بگیرین آره؟
پاسخ:
فک کنم باید امنیت سرویس نظرسنجی رو بالا ببرم!

آره با یه سیستم!!

الانم برای چهارمین بار امتحان کردم که به یقین برسم ...

سومین نفر هم پیدا شد!
جدی برای خودتون اینجوری نمیشه؟
پاسخ:
نه!
کلاً سیستم من مشکل داره مثه اینکه!

خدارو شکر ما این مشکلو نداریم ...

یه موردیو لازم دونستم ذکر کنم اینکه منم تا حال 2بار شرکت بکردم(نظرسنجیو میگم) ... هه هه!!

پاسخ:
با یه سیستم؟
پس چرا واسه من نمیشه!؟

شما قبلا نظر خود را ارسال کرده اید
شما که اینجا نیستید هواتون 32 درجه باشه شما هواتون 19 درجهست!
آیدین راستی این نظرسنجی رو نمیشه کاریش کرد؟
پاسخ:
نه! واسه بقیه اینطوری نیست.
با هر سیستم یه نظر میشه داد
دقییییییییییییقا
بابای من که فعلا انباری رو زیر و رو کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
واا! خدا رحم کنه!
برای من صدق نمیکنه! همه الان زیر کولرن!
پاسخ:
خب شما کلاً استثنا هستین
دقیقااااااااا!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی