کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کامران و هومن

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ق.ظ

طرف تو آهنگش میگه :

چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین

خب روانی مگه با گالیله و نیوتون طرفی !؟

دیدگاه‌ها (۱۷)

آقایون داداشا جوری میگین یادش بخیر انگار وقتی شما تازه تو گنداقققق بودین 2تا مرد سیبیلوی 50 ساله ب نام کامران هومن اینو خوندن.اونا تازه 30ساله هستن تازه اگه آهنگشو شنیده باشید جوری می خونن هم وزن هم قافیه و... داره.
اوا کامران هومن! یادش بخیر...رها درکت میکنم الان...
پاسخ:
قضیه چیه!؟ چیو درک می‌کنی!؟
یادش بخیر پارمیدا یه زمانی وجود داشتا!الان نمی دونم چرا نیس!هههه حتما تلافی همه ی کاراتو سرت در میاره نه:d؟ 
پاسخ:
امروز بهم زنگ زد، با خودم گفتم چه عجب زنگ زده! برداشتم گفت اشتباه گرفتم!
کامران هومن؟عزیزم چند تا خواننده از کامران هومن بهتر برات نام ببرم راضی می شی؟
خداییش ولی لیریکساشون از تتلو بهتره :))
پاسخ:
برو بابا! تتلو که قشنگ مینویسه.
ببخشید میتونم بپرسم خواننده ی مورد علاقه ی شما کیه ک از کامران و هومن بهتره؟!
پاسخ:
استاد سیروان خسروی (!)
شوخی کردم.
کامران و هومن واقعاً خوبن، تو سبک خودشون بهترینن.
ولی خب من اون سبک گوش نمیدم.
به نظر من الآن محسن چاووشی و رضا یزدانی تو ایران.
و محسن نامجو تو بیرون بهتر از بقیه هستن.
همای هم خوبه.

خیلیم قافیه داره

شعرو آهنگاشونم همیشه قشنگ بوده و هست درضمن روانی هیکلته!!!!!!!!!!

 

پاسخ:
مرسی خشونت! نمیدونم چرا یاد پارمیدا افتادم! شما میدونید چرا؟

با تشکر فرناز جان :|

من منظورم چیزِ دیگه ای بود!!!

من بچه بودم کامران هومن گوش میدادم!!!این آهنگشونم که یکم قدیمیه!!!

بخاطر همین اینو گفتم!!! :)

اووووووولا خیلی از شعرا این طورین اما موقع خوندن درست میشه.کامران و هومن گفتن چرا میچرخه زمینین عشق من بگو...یعنی به جای زمین گفتن زمینین.اشوه وناظ دادن به کلمه زمین.چیه خوب؟ خودت اشتباه نوشتی!
رها جان همچین می گن یادش بخیرکامران و هومن که ادم فکر می کنه صد سال کسی اونا رو ندیده!
مشکل بعضی ایز شعرا و ترانه سرا ها اینه که فک میکنن هر چی بچسبونن به هم میشه شعر یا ترانه 
پاسخ:
بعله
ولی بعضی ها هم واقعاً قشنگ شعر میگنا!

ینی این توضیحت منو افتضاح قانع کرد!

 

آره دیگه!

بخای نخای وارد میشه!

فک میکنی من چرا برای رسوندن مرادم از آهنگ استفاده کردم؟!

خب برای اینکه وارد این حیطه ی عظیم الشان نشم!

خب بابا!

از پشت کوه نیومدم دیگه!

خواستم وارد حیطه ی گسترده ادبیات نشوم!

پاسخ:
الآن اینکه یه شعر وزن داره یا نه وارد حیطه گسترده ادبیات میشه!؟
مثه این میمونه کـ بری یه کیلو میوه بگیری وارد حیطه گسترده فیزیک میشی!!

ببین فک میکنی من برا چی نرفتم امتحان ادبیات بدم؟!

بذار کتابمو ی ورقی زدم مرادمو میگم!

البته فک کنم منظورم همونه!

تقریبا منظورم اینه ک آهنگش نمیاد!

یعنی اصن آهنگ نداره!

ی چیزی تو همین مایه ها :|

پاسخ:
همونه.
ما بهش میگیم وزن!
حالا اینا 6000 سال پیش یه چیز گفتن! شما ببخشید!
پاسخ:
سعی می کنیم.
مراد از قافیه چیز دیگری بود!
پاسخ:
منظورت وزن بود!؟

مطمئنی آهنگو درست نوشتی؟!

اصن قافیه ندارن باهم!!

پاسخ:
درست نوشتم.
همین و زمین قافیه دارن

:))

یادش بخیر ، کامران هومن!!!

این آهنگ خیلی هم قشنگه(با اینکه مال قرن یکه!!!)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی