کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کامینگ سون!

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

 

جمعه ای کنکور است...

               شاید آن جمعه بیایم، شاید!

شایدم فردایش؛

                   با شعری که از خنده و شوق لبریز است.

شایدم شعری بگویم که از آن،

                          غم و اندوه و فسوس سرریز است.

 

من همینم، اینم!

        قافیه، وزن، ردیف

                      همه را می چینم

 

شعر من نیز این است،

        قافیه، وزن، ردیفش

                           این است...

 

من نه حافظ و نه سعدی و نه فردوسی ام...

                                                ممدم من!  اینم!

 

دانم از خواندن شعری که سرودم،

                                           چهرتان گلگون است!

این همه حرف زدم تا که بگویم، یاران

                                           من Coming ـم Soon است!

 

 

  ✔ با عرض سلام دوباره خدمت همگی دوستان گل کمی تا قسمتی طنزی...

✔ خدمت اشخاصی که اصلا با بنده آشنایی ندارن، عرض کنم که بنده محمد هستم!

✔ خدمت دوستانی که بنده رو یادشون میاد هم عرض کنم که پس از شش ماه هنوز زنده ام!

✔ شعر (البته اگه اسمشو بشه گذاشت شعر) از خودمه! پس وجود هرگونه ایرادی توش کاملا طبیعیه!

✔ من، شاعر، نیستم!!! پس باز هم متذکر شوم که وجود هرگونه ایرادی در این پست طبیعیه!

کنکور بشدت نزدیکه!!! و هم اکنون بشدت نیازمند دعاهای خیرتان هستم...

✔ همان طور که گفته شد توسط خودم، ایشالا به زودی خواهم آمد...

✔ نظرات پست های خودم رو هم خودم پاسخ میدم!

  ✔ درپایان اینکه: دعا فراموش نشه! لطفا!

 

✔ احتمالا قبل از کنکور با یه پست درمورد جام جهانی درخدمت خواهم بود! به زودی...

  • ۹۳/۰۳/۲۲
  • محمدرضا اکبری

فردوسی

ممدم!

محمدرضا

دعا

حافظ

سعدی

شعر

کنکور

دیدگاه‌ها (۲۰)

شعـــــــــــــر عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود!
معرکه بود پسر!
محشر بود!
ایول داره...!
در ضمن رفتی دانشگاه مثه بعضــــــــــــــــــــــیا بی وفا نشی بچه های یک طنزی رو رها کنی!
آلبالو...
اوه!کنکور ... اسمشو میشنوم یه چیزی تو مایه های کهیر میزنم!
ایشالا کنکورو به بهترین شکل ممکن بدین!
پاسخ:
ممنون :)
سلام من تازه شروع کردم به خوندن این داستان خیلی قشنگه موفق باشین تو کارتون.ایدین جان وبلاگت چندم شد؟؟؟

سلام شعرت واقعا خوب بود ببخشید شما همونی نبودین که پارسال هم کنکور داشتین؟؟؟

پاسخ:
نچ!
سلام . شما با افتخار در وبلاگ این بنده حقیر لینک شدید
  • سپیده پارسا
  • راست میگه فونتت بهم ریخته.
    پاسخ:
    من چیزی مشاهده نمینمایم!
  • کمند سلیمانی
  • Parniyon mige mese aidin cominget soon ast ya na vaghean soon ast?
    پاسخ:
    واقعا soon است!
    سلام ! فکر کنم فونت وبلاگت ریخته بهم ! برای من که چند روزه فونتت زشت شه ! منظورم اینه که اولش یه فونت دروید نسخ داشتی حالا یه فونت زشت جای اون اومده ! راستی نظرت در مورد تبادل لینک چیه ؟
  • امیر محمد حریمی
  • سلام عزیزان لطفا به وبلاگ ما هم یه سر بزنید greeneath.blog.ir

    عجب شعری!!!
    آفرین!
    پاسخ:
    ممنون از اظهار لطف :)
    موفق باشی ممد جان
    پاسخ:
    ممنون ;)

    به به خوش برگشتی!

    این بزودی ایهام داشت :| آیدینی که نیست؟!

    پاسخ:
    جان؟!  :|

    اِ !!!!

    ســـلللااااااام :))

    خوش برگشتی :دی!

    ایشالا خیلیـــ خوب بدی ;)

    پاسخ:
    سلام! ممنون ;)
    ایشالا :|
  • سپیده پارسا
  • بـــــه!!!!!!!!!!!!!
    امیدوارم این کنکور لعنتیو بترکونین!فردای کنکور با خبرای خوش منتظریم!
    این شعرم عالی بود!!!خیلی بیشتر از عالی!!!!
    پاسخ:
    امیدوارم!
    واقعا چهرمان گلگون شد از خواندنش بسیااااااار زیبا و با آرزوی قبولی 
    پاسخ:
    خداروشکر که خوشتان آمد! بازم ممنون :)
    :)) عاااالی اصن!!
    خوش برگشتی! :)
    چشم! دعا هم میکنیم! هر جا دلت میخواد قبولی ایشالا!
    پاسخ:
    ممنون! هم بابت دعا، هم بابت اظهار لطف ;)
    ولکام بک!!:دی
    شعر خیلی خوب بود!
    موفق هم میشی!آره!ایشالا!:)
    پاسخ:
    ممنون! :)
    هرچقد خوب باشه به پای متن های فوق العاده ی جناب نمیرسه که! ;)
    من همچنان میخونم این شکلی میشم: o_0
    D:
    بالا خره ما چشممون به جمال محمد روشن شد.
    اللهم صل علی محمد وآل محمد.
    حالا امسالو محمد میاد آیدین گم میشه.
    :)
    فوووووق العاده بود!!!
    یه شروع باحال!! امیدوارم ادامه‌ت هم همین‌قد خوب باشه!
    «من comingـم soon است» =))
    ایشالا می‌ترکونی! پزشکی ِ تهرانم آرزوست!
    پاسخ:
    ممنون!
    واقعا هم پزشکی ِ تهرانم آرزوست!!!
  • کمند سلیمانی
  • خدایا خداوند به درگاه تو دعا گویم که اگر محمد خدایی نکرده امسال قبول نشه سالی دیگه باز هم از این مکافات داریم و بازم پست نخواهد گذاشت!!!پس قبول شه!!!!!!!!
    عاغا ولکام!!
    پاسخ:
    ممنون بابت ولکام گفتن شما! :|
    کلی تو هنگ بودم "ولکام" ینی چی :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی