کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کتاب

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۱۸ ب.ظ

یک ساعته اومدم کمی تا قسمتی طنزو آپ کنم و در اتاقمم بستم کـ مثلا" دارم درس میخونم!

الان بابام اومده میگه پسرم داری چیکار میکنی؟

گفتم دارم درس میخونم

میگه بیا کتابتم ببر که بهتر متوجه شی!

  آ.ن: اومدم یه آدم خیلی خوشتیپ رو بغل کنم ، خوردم به آینه!  

  • ۹۱/۱۰/۲۵
  • آیدین

امتحان

درس خوندن

کتاب

دیدگاه‌ها (۷)

رو رُ برم من!

من موندم خدا این همه رو رُ براتون از کجا گیر آورده؟؟؟؟؟؟؟

خب بابا

بیاین منو بزنین

پاسخ:
اووووووووووووووووووو! تا اونجا بیام؟
به زحمتش نمیارزه!
حرفه ای نیستی دیگه در این زمینه!!
+ من موندم این فوران اعتماد به سقف کی به پایان میرسه! به پایان میرسه اصن؟!
پاسخ:
نه ، نمیرسه!
مشکلی هـ؟
من هر وقت میام نت به بهونه مشقای کانون میام البته کتاباشو جلوم میذارم ولی نود درصد برعکس :|
پاسخ:
حتی کسایی کـ کانون نمیرن هم همین کار رو میکنن!

جالبه که شما شبا میشینین درس میخونین!!!!!!

آخه مگه شیم وقت درس خوندنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یـــــــــــــــــــک ساعـــــــــــــــــت برای پست گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!:دی

:-o

پاسخ:
یه ساعت واسه پست گذاشتن ، اضافه کردن بخش ک.ف ، تغییر قاب نوشته ی "منتظر جملات طنز شما در اینجا هستیم!" ، قرار دادن بخش بزودی ها در قاب سبز در زیر event ها ، پاسخ دادن به دیدگاه ها ، گذاشتن دیدگاه برای پست ها بقیه ی نویسنده ها.

یـــــــــــــــــــک ساعـــــــــــــــــت ؟
هعییییییییی!!!!
ما نیز به این درد دچاریم..........................

ای ول به بابات.

البته اگه من جای ایشون بودم ، کتابو قایم میکردم و میرفتم سریع میخوابیدم. صبح زود هم از خونه میزدم بیرون. ظهر هم میومدم قیافه تماشایی پسرم رو نیگاه میکردم و تا یک هفته سرحال میشدم

( آیکون شیطان)

پاسخ:
نه دیگه تا اون حد!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی