کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کولاک - قسمت پنجم

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ

   مشاهده تمام قسمت ها   

 

- وای خدا! مردم از خستگی! بهار یه چایی بریز!
- مگه من آبدارچی ام؟! در ضمن "لطفا" رو نشنیدم!
- یعنی آدم گیر قوم مغول بیفته ولی کارش پیش این دخترا گیر نکنه! باشه! لطفا!
- حالا شد! ولی آقای سلطانی خودت میری واسه خودت چایی می ریزی چون من کلی کار دارم!
- خیلی ممنون! ببخشید زحمت دادیما!
- خواهش میکنم!!

(زنگ در)

بهزاد: در هم لابد من باید باز کنم!
بهار: پس چی!
بهزاد در را باز می کند! پرنیان وارد می شود.
پرنیان: سلام بچه ها! یه پیشنهاد دارم. کیانا هست؟
علیرضا: آره هست. تو اتاقشه داره خودشو میکشه یه تئوری ریاضی رو اثبات کنه!
پرنیان: پس نمیشه برم تو اتاقش؟
بهار: میخوای برو! ولی چک و اخم و برج زهرمار شدن های بعدش با خودت!

 
کیانا از اتاق بیرون می آید.
کیانا: نمیشه!!!! نمیدونم چرا!
بهزاد: آخه این همه ریاضی دان نتونستن اینو اثبات کنن! از تو هم انتظاری نمیره!
کیانا: مگه من چمه! اصلا همه برید سر کارهاتون ببینم! بهزاد تا امشب مقاله رو تموم می کنیا!
پرنیان: کیانا جان سلام! وقت داری یه چیزی بگم؟
کیانا: سلام عزیز دل من!! بفرما!
پرنیان: تو راه که داشتم میومدم، با خودم فکر کردم کاش می شد تو مجله یه تغییری ایجاد بشه. بعد به ذهنم رسید خوب میشه مجله رو اختصاصی کنیم. یعنی بیشتر قسمت مجله مربوط به یه موضوع باشه و بقیه هم یه سری موضوعات دیگه!
کیانا: خب مثلا چی؟
پرنیان: به اینم فکر کردم. گفتم اگه بخوایم خودمون انتخاب کنیم نمیشه. چون هرکی یه نظری داره. بهتره یه نظرسنجی بذاریم و خواننده ها انتخاب کنن!
کیانا: عالیه! پرنیان من میدونستم تو بالاخره یه چی میشی!
پرنیان: الان مگه چی شدم؟! D:
کیانا: مغز متفکر! مثل خودم! D:
بهزاد: حالا به جای اینکه اینقدر تعارف تیکه پاره کنین زود نظرسنجی رو بذارین!
کیانا: تو سرت به کار خودت باشه!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۴روز بعد

کیانا: پرهام برو نتایج نظرسنجی رو نگاه کن! دیگه مهلتش تموم شده.
(چراغ ها خاموش می شود!)
رها: الان ... برق رفت؟! کسی لپ تاپ نیاورده؟
بهار: نه!
کمند: خوش شانسی در این حد؟
بهزاد: در این حد!
کیانا: خب! دوستان خونسرد باشین! بالاخره تا 2ساعت دیگه برق میاد!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۳ ساعت بعد

بهزاد: میگم کیانا! الان 3ساعت شده و برق نیومده ها!
کیانا: خب الان که چی! میخواستی بگی من اشتباه حدس زدم؟! تو مقالت رو تموم کردی؟
بهزاد: ای بابا! اصلا غلط کردم!
پرهام: بذار به آیدین زنگ بزنم از لپ تاپش چک کنه!
کیانا: نــــــــــــــــــــه! من عمرا رمز سایت رو به اون موجود ضد جلبک بدم! یک ساعت دیگه هم صبر کنیم شاید برق اومد!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک ساعت بعد

همه کیانا را نگاه می کنند!
کیانا: خب! چاره ای نیست! به آیدین زنگ بزن!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پشت تلفن

آیدین: خب!
کیانا: کوفت و خب! کدوم موضوع بیشترین رای رو آورده؟
آیدین: چی به من میرسه؟
کیانا: آدم ۱۰۰ تا دشمن داشته باشه بهتر از اینه که با تو دوست باشه!
آیدین: شوخی کردم! موضوعِ....!
کیانا: میگی یا سیم تلفن رو فرو کنم تو حلقت!
آیدین: دستت که به من نمیرسه! ولی میگم! طنز!
کیانا: آها! باشه!
آیدین: ازم تشکر نمیکنی؟؟
کیانا: خداحافظ!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کیانا: طنز!
رها: پس موضوع مجله طنز شد؟
کیانا: نه. حدود ۲/۳ ... در واقع ... کمی تا قسمتی طنز!

 

[پایان قسمت پنجم]

دیدگاه‌ها (۱۶)

سلام 
عیدتون مبارک
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم

انصافا وبلاگ زیبایی دارین.این رو جدی میگم...

امیدوارم موفق باشی.
پاسخ:
خواهش میکنم.
این قسمت خنده دار نبود :(
چشم زدیم بچه رو...
سلام
ببخشید یه زره سرم شلوغ بود نمیتونستم نت بیام!
ماشالله فعالیت هم زیاد شده هاااااااااااااااا...
همه خوبن؟ " + ، ! ، خ ، پ ، و..."
خداییش من چقد این مجله نقش دارماااااا اسن ترکوندم... :وی

منم خوبم
  • کمند سلیمانی
  • بد نبود ولی چیزی نداشت! و از اونجایی که ما به نوشته های زیبای سپیده عادت داریم به نظرمون باید بهتر از این می بود!
    حالا دیگه یه بار حال نداشته می بخشمش ولی بعدی باید عالی باشه ها :دی
  • سپیده پارسا
  • خب فقط خودتی که همچین فکری می کنی!کمند هم گفت قبلی بهتر بود.از کامنتا هم مشخصه!
    پاسخ:
    من نگفتم قبلی بهتر نبود!!
    میگم قبلی خیلی خوب بود. و از این بهتر بود. این دلیل نمیشه که این بد باشه!
    Kamand
    Man felan bayad hemmat konam ghesmate6 ro benvisam!omidvaram jobrane in ghesmat kheili bahal beshe!
    Behzad
    Midunam khub nabud valI mersi az inke be room nayavordi cheghadr eftezah bud!!!!
    پاسخ:
    بنده به شخصه احساس می‌کنم خوب بود. حالا اگه خودت اینطوری فک نمی‌کنی مشکل خودته!!!
    حالا یه چایی میخواستی بیاری :|
    کمند چیز دیگه نمیخوای ؟ ماساژی ، چیزی =))))))
    این قسمتم قشنگ بود :)
  • کمند سلیمانی
  • سلام! خوش اومدم نه؟
    خوبم! از قىافم معلوم نىس؟
    اورىن سپى جووون! 
    خو ىکم طولانى تر مى نوشتى!
    چرا انقدر کم؟
    اىدىن چا انقدر از کىانا چىز مىز مىخواى؟ دست مزد و ...
    حالا ىه امار مى خواد بخونه ها! 
    به من بود اصن از شارژم مى زدم مىرفتم مىدىم! والا!
    بهزاد ىه چاىى هم واسه من لدفن! :دى
    پاسخ:
    به به به!!! چه عجب! تبریک میگم!
    مرسی که سر زدی!
    Pouya>na!!akhe ishun hamishe b hamechi gir midadan!manam tu dastan jobran kardam!:D
    بهزال=پسرخاله خخخخخ
    ((نه در حدود 2/3 .... ینی کمی تا قسمتی طنز.
    این بهزاد بیچاره مغازه ی هیزم تر فروشی داره که شما اینقد بهش گیر دادین؟؟
    هم چایی میریزه، هم درو وا می کنه، هم نون میگیره، هم نفت میاره!
    ولش کنین بیچاره رو دیگه.
    پاسخ:
    نفتیش نکن قضیه رو! نکنه دلت می‌خواد اومدی اینجا به پیوندها هدایت شی!؟
    Kiana>to talasheto bokon ishala esbat mikoni!!:D
    Gir nadin dg halam khosh nabud y chi nevrshtam!aidin tu majale nist dg!manzuram ozveshe!^-^
    خىلى کوتاه بود!
    کىانا خانوم فکر نکنم کسى حاضر باشه از شارژش بگذره! بدون برقم مودم روشن نمى شه!
    همه بودن فقط اىن آىدىن ىه جا دىگه بود؟
    بعد اىن همه ادم مثله پوىا! ىا رها! ىا حمىد حتى! خب مجبور نبودىن زنگ بزنىن اىدىن که!
    «تو اتاقشه داره خودشو میکشه یه تئوری ریاضی رو اثبات کنه!» ینی عاشقتم سپیده! :) ولی اگه تا ته داستان نتونم اثباتش کنم ناراحت میشم از دستتا! :دی
    +خب اصولا نیازی هم نبود دست به دامن آیدین شیما! با یک عدد گوشی هم میتونستیم نگا کنیم نتایجو خب!!
    کیانا هم دست بزنش خوبه هاااااا .
    این لطفا جدی تو خونه ما خیلی استفاده میشه خخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی