کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کولاک می شود!

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ب.ظ

دانشگاه تهران، سال 1400 ...

داستان "کولاک" نوشته ی سپیده پارسا اینگونه آغاز می شود.

داستان در رابطه با هفته نامه ای ست به نام "کولاک" با تحریریه ای جالب!

این داستان به اتفاقات درون این هفته نامه اشاره دارد. گاه طنز، گاه غیر طنز.

 

رویدادهای این داستان کاملاً ساخته ی ذهن نویسنده ی آن است و امیدواریم توهین به هیچ شخص و گروهی گماشته نشود.

 

قسمت اول کولاک، پنجشنبه، ساعت 17، همین وبلاگ.
 


سخن نویسنده:

با سلام و درود فراوان خدمت همه ی یک طنزی ها، چون میدونم آیدین به مقدار بسی زیاد، پیاز داغ قضیه رو اضافه کره و اگه الان نرم سر اصل مطلب گرزهای گران را به سویم پرتاب خواهید کرد، زودتر ماجرا را می گویم.

با اینکه ایراد گرفتن های زیاد بنده از داستان خانه سالمندان و غر زدن های این جانب از تاخیر های بسیار، بنده را مکلف به نوشت داستانی نمودند تا این وظیفه ی خطیر را درک نمایم. باشد که کمتر فغان کنم!

عارض شوم که نام برده در دوران طفولیت خود داستان های بسیاری را نوشته و بنابراین تمام داستان ها را in-time تحویل داده و آخر هم به نتیجه ای نرسیده که چرا خانه سالمندان دو ماه در میان منتشر می شد.

و در آخر اینکه کولاک تنها تراوشاتی است از ذهن مغشوش نویسنده که امیدوارم کم و کاستی آن را به بزرگی خودتان (به جز کمند) ببخشید. نقطه.


دیدگاه‌ها (۳۱)

آقا چه فرقی میکنه کی باشه؟؟ تو فکرکن یه بازدید کننده برای وب!
خودش ببینه کسی محلش نمیذاره میگه :-))
  • سپیده پارسا
  • گفتی فقط 3تا ip ازش داری؟فقط 3تا؟اگه آره من فهمیدم کیه!بعدا میگم!
  • سپیده پارسا
  • همینه که هست!شما باید بلد باشی همه ی زبان های زنده ی دنیا رو ترجمه کنی!مخصوصا زبان منو!
    +دارم سعی میکنم مینین رو ignore کنم ببینم از رو میره بگه کیه یا نه!:|
    پاسخ:
    تو ignore کن من از رو نمی‌رم!! دارم می‌میرم بیاد بگه کیه دیگه!!!!
    عرض می نمایم،
    اکنون که این نظر رو دیدم
    "

    In minion ghablie ke nazar dade "sara"st!!!

    ma'lume asan!

    man sara ro mishnasam dg.  "

    به ملیکا شک نمودم! چون وقتی که سارا نظر گذاشت من سارا هستم ، منو ملیکا و سارا باهم بودیم!

    البته هنوز به کوثر هم شک دارم!



    چقد خوب میشد اگه یک طنز هم @ داشت!! :(
    پاسخ:
    انتظار نداری که من به تنهایی فرم یه سرویس وبلاگ‌نویسی رو تغییر بدم!!؟ نمیشه! D:
    سخن نویسنده ات تو حلقــــــــــــــم :-))))
    یه ترجمه سخن نویسنده هم بذاری هم بد نیس!
    در ضمن من شما را نمی بخشم بخاظر مسایلی که من میدونم و تو
    پاسخ:
    من!!؟ یا منظورتون سپیده‌ست!؟
    داستان جدید
    بسیار خوب:)
    فقط اگه عنایت میکردین یه دست زیر نویس فارسی میزدین زیر این حرفایی که فرمودین دیگه عالی میشد =))
    بنده دنبال میکنم ،"داستانتونو "
    مگه گرزو پرتاب میکننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    In minion ghablie ke nazar dade "sara"st!!!

    ma'lume asan!

    man sara ro mishnasam dg...


    آقای آیدین همتی به از نقطه تا خط.

    man kheiiiiiiiiillllllllliiiiii ham sara hastam...
    والسلام :|

    kamand va sepideye aziz!!!

    ziad be maghze nadashtatun feshar nayarid!!

    omran age befahmin man kiam!

    کمند>من 5 ساله میشناسم!سارا یه مدل دیگه حرف میزنه جانم!تو گفتی منو گمراه کردی!
    minion!100% saras!
    mn in tarze harf zadano mishnasam :|
    جالب بود
    Manam eshghe minionam!
    hala harki...
    che farghi fokole?
    Man sara nistam sepide jan!
    bishtar deghat kon!:-D
    پاسخ:
    اِ؟ سارا عشق مینین بود! شما!؟؟؟
    Poua》aidin type karde na man!
    ببخشید لینک...
    سلام لسنک شدید ممنون میشم منو هم لینک کنید
    پاسخ:
    تبادل لینک نداریم. ببخشید.
    اضافه کره نه کرده!!
     
     مارو هم بیکاری گرفته ایراد میگیریم!!
    سپیده قشنگ میخوام مفهوم سر وقت بودنو تو این وبلاگ جا بندازی! ببینم چه میکنی ها! :)
    کمند>اصلا استثنا چی هست؟!داریم اصن؟:دی
    سارا>میخوای راجب دوران مهدکودک بنویسم؟!
  • کمند سلیمانی
  • bande ham weblogi zade am khoshhal shisham az webe bande ham didan konid :D
    b joz kamand doroste?!:| merC k mno ba jamaat yki midunin va hich gune estesnaE qael nistid! :|
    khob khube hame dar chandin sale ayande tey  mikonn!
    albate baz khube k hame javunim :D
    sepideh jan omid varam in dastan az khaneye salmandan movafaq tar bashad va mojebate shadi ma ra faraham koni! :D
    Chera hameye dastanatun tu ayane seir mikone?
    omidvaram in dastan "in-time" biad!!;-)
    Sepide parsa in este'dadesho ru nakarde bud!
    Moshtaghane montazere kulakesham!!!... 
    :)
    خواندیمتان!
    in time=before the time expected!
    پاسخ:
    تصحیح شد.
    موفق باشید
    خوووب بود
    :))))

    به روزیم با باز هم تنگ شد دلم
    Www.parishaniat.blog.ir
    به به موفق باشید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی