کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کوکا کولا

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ

شیوه خرید کوکا کولا در شیراز

سلام کــاکو، کوکــا کولام داری؟

- ها کــاکو. کوکــام هَس . هــــــمون جُو وردار

- کو؟ ایکه کــاکــائوئه کاکو !

- نه کاکو، پشتِ کــاکــائوا کوکــان

  • ۹۲/۰۴/۳۰
  • آیدین

شیرازی

کاکائو

کوکا کولا

دیدگاه‌ها (۱۳)

نگار اینو بخون بیشتر هنگ میکنی
یکی به من بگه کدومش آذربایجان ایرانه کدومش جمهوری آذربایجان ؟


هه
هموشن همون همشونه 
 :)
مهتا جان گفتم کچل میشن نگفتم که هموشن کچلن
آیدین برو با همقد خودت در بیوفت عزیزم

پاسخ:
آها!
همقدم نیستی!؟
برو پرفکت استپس بگیر!

سرم گیج رفت .


بهزاد کی گفته پسرای رشتی همه کچلن؟!
ماشالا همه این همه مودارن نمیدونن با موهاشون چیکار کنن بعد میگی کچلن؟!
اولا کوفت تو پانکراست
 :دی
شما دیگه نیازی نیست مسخره خودتون کنید
ماشالله به اندازه کافی واستون جک میسازن
:))))))))
موهات خیلی بلنده ؟
 پرپشته ؟
 عیبی نداره تو هم کچل میشی :)))))))))))))
پاسخ:
نه عزیزم!
شما اهل کجایی!؟
من خدای جوکما!
با من شوخی نکن!
حیف کـ در فرهنگمون نیست با قومیتا شوخی کنیم. حیف ...
من میگم کـ در کـ بعد تو هی میگی کـ ماله منه و از این حرفا میگم ک در ک میگی کـ در کـ!ای باو تکلیف مارو مشخص کن دیگه!
پاسخ:
نه!
اونو واسه خودم گفتم!
شما همون ک رو بگو!
خیلی طولش میده!
مثلا میتونه از "کاکو" استفاده نکنه!
وحی منزل که نیس!
پاسخ:
هست دیگه!
نه که شما رشتیا خیلی قشنگ حرف میزنید
چرا از خودتون نمیگی ؟
راستی یه سوال 
چرا همه پسرای رشتی کچل میشن ؟
اونجا که همه کچلن پس چرا اینهمه آرایشگر داره ؟
:دی
D:
:)))))))))))))
پاسخ:
اولاً کوفت!
شما موهای منو دیدی!؟
دوما چی رو مسخره کنیم دقیقاً!؟
:))
نه دیگه انقدر کلمات مثل هم استفاده نمیکنن تنوع میدن! مثلا یه جا میگن عامو!

پاسخ:
=))
اینم میشه کوکا!
مرسی نغمه ی حروف!!
ک در ک ای شدا!
پاسخ:
کـ در کـ!
هنگ کردم!:دی
پاسخ:
هدف ما هم همین بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی