کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گاه پرسش سوم

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۶ ب.ظ

اون چیه که دور زمینه بسکتبال میچرخه ولی حرکت نمی کنه؟

.

.

.

.

.

.

.

.

  عاغا:شما فکر کنید خوب، ادامه ی مطلب و این مزخرفات(زر و زیور ها) خز شده دیگه. 

  تلاشتونو بکنین خب حداقل.!!!!

  • ۹۱/۱۰/۲۰
  • pou 617

بسکتبال

گاه پرسش

دیدگاه‌ها (۸)

من خیلی جدی گفتما!!!

شوخی که نکردم آقا آیدین!


بی ادب

نه خیرم درسته

موج مکزیکی ام درسته!

من کلی فک کردم

با داداشم هم فکری کردم!!!!!!!


پاسخ:
نه همون موج مکزیکی درسته.
پویا با من!
من جوابو میدونم، جواب محافظ (فنس) است.
درسته؟ هاا؟
pou327
پاسخ:
همه دس بزنید به افتخارش.
خخخخخخخخخخخخخخ
من چقد موذی ام.

آ.ن: کووفت! خودش پاسخ ِ دیدگاه خودشو میده!

من آمدم تا جواب را در حضور همه ی دوستان گلم(اعم از پیر و جوون،کوچیک و بزرگ،دختر و پسر)عرض کنم!!!!!

جواب موج مکزیکیه!!!!!!!!!

اگه بگی غلطه میکشمت!!!!!!!!!!(چون با اعتماد ب نفس کامل جواب دادم!)

پاسخ:
1.قلط
2.چرا اینقد خشن؟؟؟
3.اگه دستت بهم رسید بکشم.:D
pou327
نمیدانم!!
سخته خب!
پاسخ:
جواب خعلی احمقانه تر از اونیه که باید باشه.
ساده اس.

راستی با اجازه صاحب خونه :


بچه ها بهترنیست فضای کمی تا قسمتی طنز مثل قبل ، آروم ، ساده و با ادب بمونه.


اگه کمی تو انتخاب کلمات و الفاظ و جمله ها بیشتر دقت کنیم !

پاسخ:
ببخشید منو، از این به بعد سعی میکنم اینجوری نشه دیگه.

ممنون که منو از اشتباهم آگاه کردین
pou327

پویا جان راست میگه

منم میگم که شاید بهتر بود برای پست اولت میگشتی دنبال یه طنز خیلی جالب 

یا یه مطلبی که بیشتر توجه مخاطب رو جلب کنه.


حالا طرز بیانت که دیگه بماند

آدم پستای اولشو اینجوری شروع میکنه عاغا !!
حالا بزار یکم خودمونی بشی بعدا "زور بزن" "زور بزن" راه  بنداز !!!
بی تربیت !!

جوابتم نمیدم چون نمیدونم !!!
پاسخ:
ببخشید ، ولی این "عاغا" واسه پویا ، نقش "آ.ن" رو داره واسه من!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی