کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گاه پرسش: اسم آهنگ

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ب.ظ

پس از چند ماه میخوام دوباره یه پرسش مطرح کنم!

 

یه آهنگ توی پلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی اما هیچ وقت پاکش نمی کنی.

اسم اونو بگو!

  • ۹۲/۰۳/۲۴
  • آیدین

آهنگ

دیدگاه‌ها (۷)

چرا رفتی همایون

آهنگای تتلو و مازیار فلاحی
ahang "today" va "one more chance" farzad farzin,... dalilesham khodet miduni!!!
من چندتا آهنگو بخاطر اینکه یادگاریه پاک نکردم یه چندتا هم از مازیارفلاحیه که دگ اعصابشونو ندارم اما دلم نمیاد پاک کنم:-P
پاسخ:
آها! مازیار فلاحیه؟
باشه!
=))
محمد موااااافقم!!
پاسخ:
خداییش خیلی کار چرتیه!
انقد از این آهنگا بدم میاد که اولش یکی با صـدای لوله اگزوز خاور میگه :

اَرِنجمـــــــــنت بــــــــــــــای هوشنگ یخچال ساز
پاسخ:
=))
ایول!! =))
معمولا پاک نمیکنم! مگه اینکه دیگه خیلی رو اعصاب باشه آهنگه!
الآنم 6 ساعته دارم توی لیست پخشم میگردم! هیچ کدوم از اون آهنگایی که ردشون میکنم خودشونو نشون نمیدن!!
پاسخ:
خب موقع گوش دادن خودشونو نشون میدن!

چن تاس!!

البته چن تا که نه!!

کلا هر چی آهنگ که از اول ریختمه!!

پاسخ:
به قول کیانا  /:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی