کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گفتم ... گفتی ...

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۲۸ ب.ظ

  آ.ن: شعر قشنگیه ، اگه معنیشو فهمیدین ... خسته نباشید!  

 

گفتی شاید گفتم حتماً
گفتی حتما ؟ گفتم قطعاً

 

گفتم آذر گفتی اسفند
گفتم آبان گفتی بهمن

 

گفتم بندر گفتی ساری
گفتم کابل گفتی لندن

 

گفتم ویلا گفتی با تو
گفتی ماشین گفتم با من

 

گفتم هدیه گفتی ای ول
گفتم چادر گفتی دامن

 

گفتی هیبت ؟ گفتم رستم
گفتم هیکل ؟ گفتی مانکن

 

گفتی گلزار گفتم افشار
گفتم گلپا گفتی سوسن

 

گفتم جوجه گفتی بره
گفتم سینه گفتی گردن

 

گفتم بن بست ؟ گفتی کوچه
گفتم چشمم گفتی روشن

 

گفتم حجره گفتی منزل
گفتم هستن گفتی باشن !

 

گفتم قیمت ؟ گفتی بالا
گفتم نسیه ؟ گفتی نقدا

 

گفتم سفته گفتی نه چک
گفتم ملت گفتی مسکن
 
گفتی عرفاً گفتم شرعاً
گفتی دائم گفتم عمراً !

 

گفتم لجباز گفتی علاف
گفتی الدنگ گفتم لمپن

 

گفتم یابو گفتی انتر
گفتی نامرد گفتم ایضاً

 

هی تو گفتی هی من گفتم
تا با پاترول ما رو بردن!

  • ۹۲/۰۶/۰۱
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۱۰)

من پنج خط اول و پنج خط اخرشو خوندم!!! بقیشو حال  نداشتم!!
حالا یه زیر نویس بیاین منم بفهمم!!
خعلـــــــــــــــی باحال بود!
قسمت آخرو باز کنین بقیه شو خواهیم دریافت!
البته فکر کنم فرق داشت :|
پاسخ:
فرق داشت؟
باز پست :د
حالا 6هزار بار بذار این شعرو! چقدم که من دوسش دارم! :||
ملیکا خانوم شما که فهمیدین قربون دستت واسه ما هم توضیح بده بفهمیم :|
پاسخ:
چند دور بخون. سعی کن متوجه شی.

با مفهوم بود!!

مرسی!

mashalla cheghad harf mizanin! :|
vali bahal bud :))
mer30 :)
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی