کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گلکسی

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ب.ظ
آقا من دیروز رفتم یه گلکسی سامسونگ خریدم وقتی اومدم خونه گذاشتمش تو جیبم وقتی خواستم درش بیارم شاید باورتون نشه ، ولی راحت از جیبم در اومد! :|

  آ.ن: کصافتا که واسه خودشون هیچ ایده جدیدی نمیارن همش دارن ایده های مارو میدزدن!  

دیدگاه‌ها (۲۲)

با اینکه سخته،ولی خواهش میشه!

فارسی؟؟؟؟؟؟؟

باشد

اون دفعه هم از دستم در رفت!!:دی!

پاسخ:
مرسی.

کلـــــــــــــــــی ممنون هیما جون

منم تو قالب باهات موافقم شدید!:دی

bale hima joonam

:)

پاسخ:
رها!
انگلیسی؟

وای ممنون از رها جون و پرنیان و علی الخصوص آیدین جان .

رها جون واقعا؟

( وای من بالا خره سرمو میکوبم به دیوار آیدین توروخدا واسه دل من چارتا آیکون بذار این جا) آلان آیکون شادی و شوق وذوق و اینا.


آهان منم قالب جدید رو تبریک میگم خیلی باحال شده .

این جدید جدیه رو میگما اون یکی اصلا حال نداشت، رنگ سبز جواب کامنت ها هم بدجور رو اعصاب بود.







پاسخ:
موضوع اسمایلی ها واقعا" دست من نیست.
یعنی من هیچ دستی در فرم ارسال دیدگاه ندارم.
با سرویس "بلاگ" مشکل رو در میون گذاشتم و پاسخ دادن: بزودی این امکان اضافه میشود.
حالا بزودی معلوم نیست یعنی کی!

به هر حال من پوزش میخوام.
راستی ببخشید من نبودم اون موقع الان اومدم یادم رفت بگم، قالب جدید مبارکــــــــــــ ــــ ـــ ـ !
پاسخ:
خواهش میکنم.
مثل اینکه بچه ها از قالب جدید خوششون نیومد. بزودی تغییر میدم.
من هنوز دارم دیدگاه های هیما خانم رو مرور میکنم، دستشون درد نکنه خیلی عالی بودن منم تشکر میکنم
با وجود شما شنیدم!!!!

آخه تاحالا نشنیده بودم!!!!!!

نه از مادرجونم و نه از مادر مادر جونم!:دی

پاسخ:
عاحا!
خب حالا بشنو!

نه مگه؟؟؟؟؟

ینی چی؟؟؟

مگه نه؟؟؟؟؟

چه ادبیاتی!

از ادبیا ت سخیف هم اون ور تره!

پاسخ:
نه! رشتیا اینطوری استفاده میکنن!
تو کـ با گیلکی آشنایی داشتی!
تو چرا؟
هیما جان (ده سطر شکلک موافق)
فقط اینجا نیست که اینجوره، الان همه جا همینجوره من خودم به شخصه چند روز کلا نبودم ولی الان اومدم فقط کافیه یکم از اسفند بگذره بوی عید که میپیچه همه میان نت من یادمه پارسال هم هر وبی یا سایتی میرفتم کسی نمیومد.
پاسخ:
خب خوبه!
چون پارسال این موقع تو حالت عادیش هم پرنده پر نمیزد اینجا! الآن خیلی بهتر شده.
و با کمک شما دوستان اینجا رو بهتر میکنیم. [نه مگه؟]

من با همه ی حرفای هیما خانوم موافقم شدید!!!!!


فکر کنم اگه همه ی حرفای هیماجونو جمع کنیم بتونیم یه کتاب خوب در مورد وبلاگ نویسی و یه کتاب هم در مورد تثبیت شخصیت و یه کتابم در مورد شاد زیستن بنویسیم!!!!!!!

پاسخ:
آخ گفتی!
واقعا" کامل بود.
هنوز نمیدونم چطوری ازش سپاس گزاری کنم.

وای خسته شدم دیگه .

تو رو هم خسته کردم ببخش. وبدون که این جا برام مهمه.

پاسخ:
خسته نباشید. دست شما واقعا" درد نکنه. خیلی مسائل رو برام روشن کردین.

و شما و بقیه ی دوستان [شاید شعاری بشه ولی از ته دلم دارم میگم] مهمترین اشخاص و بهترین دوستام توی طول زندگیم بودین و هستین و خواهید بود.


آهان یادته یه مدت هی غلط املایی مگیرفیم ازتون .

خب بابا نمره که نمیدادیم اما هیمین هم به ما انرژی میداد هم باعث خنده بقیه بود.

انقدر واکنش منفی نشون دادین که کلا بی خیال شدیم( آیکون غمگین)


راستی یه چیز دیگه به نظرم شماها هنوز باهم کاملا هماهنگ نیستین .

پاسخ:
اینکه هماهنگ نباشیم کـ یه چیز کاملا" عادیه!
چون من با شما بیشتر آشنام تا پویا!!
باید یکم بگذره [بگزره؟] و بچه ها منظم بشن.

و در مورد غلط املایی ، اتفاقا" من خیلی دوست داشتم [اگه کار به دعوا نمی کشید!!]
هنوز خیلی خوشحال میشم کـ غلط های املایی ما رو بگیرین. این نشونه ی اینه کـ پست های ما فقط خونده نمیشه و بهش دقت میشه.

خب و اما در مورد نویسنده ها:

خب حالا که شما چهار تا هستین بهتره که مطالب رو تقسیم بندی کنین.

یکی مثل آقا حمید نیاز نیست حتما یه پست جدید بذاره تا خونده بشه ، حضورش تو قسمت دیدگاه ها به نظر من خیلی به پر شور بودن این جا کمک میکنه،


پست ها از دیدگاه ها جدا نیستند پس به نظر من خودتون باید بیشتربه دیدگاه ها سر  بزنین ، واسه پشتای هم نظر بذارین و و به هم انرژی بدین.

پستا رو دسته بندی کنین و اگه مطالب مشابه دارین به جای پست جدید تو دیگاه همون پست بذارین ،

این باعث میشه بقیه هم که میان اینجا مطلب جالب به ذهنشون بیاد و بنویسند،

مثلا وقتی در مورد گوشی پست میذارین خیلی جالب تره وقتی که خواننده بخش دیدگاه ها رو باز کنه و اون جا هم با کلی نکته جالب تر در موردش مواجه بشه، اما وقتی تو چند تا پست متوالی هی در مورد گوشی بخونه خب دیگه نظری نداره که بده، حوصلش سر میره.


بعدشم ما اصولا عکس رو بیشتر میپسندیم ، منظورم از ما کل مردمه

پس از این ویژگی باید بیشتر استفاده بشه.

بین هر دو سه تا پست یه عکس طنز باعث جذاب تر شدن این جا میشه.


 و همون طور که گفتم گاهی فقط خودتون باشین تو پست ها ، خودتون ومجموعه دلخوشی ها و دلتنگیاتون. بدون پرده این حس دوری رو از بین میبره.


پاسخ:
ببینید هیما خانوم ، من الآن عمیقا با این دیدگاهتون حال کردم [منظور همون "لذت بردم" به ادبیات آیدیسم].
چشم حتما"
سعی میکنیم عکس ها رو بیشتر کنیم. [البته اگه عکس های خوبی پیدا بشه]
چندتا سوتی با دوربین معمولی گوشی، خودم گرفتم کـ دیدنش خالی از لطف نیست.

در مورد مطالب مشابه واقعا" فکر خوبی بود ، حتما" اعمال میشه ، ولی باور کنید وقتی یک پست درباره سوژه داغ روز باشه بیشتر به چشم میاد و جالب تره و ما اصلا" نیازی به مطالب تکراری نداریم. فقط و فقط جهت خندست [... و فکر بعد از اون]

باید ببینی چی باعث کم شدن کامنت ها شده ، چون ظاهرا بازدیدا کم نیست.


بعدشم بعضی نکات خیلی ساده باعث ایجاد جو صمیمی میشه که شاید اصلا بهش دقت نکنی اما نبودشون به مرور فضای صمیمی رو از بین میبره.

این که آیدین و بقیه نویسنده ها خارج از طنز نویسی شون یه آدم حقیقن تو این دنیا و مثل همه دل دارن پس دلیلی نداره که این جا فقط مطالب طنز رو پشت سر هم بذارن ، وقتی این جا صمیمی میمونه که خودتون هم باهاش احساس صمیمیت کنید.

وقتی تو بعضی از پست ها دلتنگیت رو بیان میکردی همه نگرانت میشدن ، سراغتو میگرفتند و کلی مطلب پر انرژی بخش کامنت ها رو پر پیمون میکرد .

و این نشون میداد که خواننده ها فقط نیومدن که طنز بخونن و قاه قاه بخندند بلکه میان چون دوست دارند، و این جا احساس غریبگی نمیکنن .


اما تازگی ها این حس این جا کم شده ، از حرفهای خود شخص آیدین و بقیه این جا هیچ خبری نیست، شده مجموعه سرد و بی روح پستای طنز!

فکر میکنم بهتره بیشتر به این موضوع توجه کنین.

نکته بعدی اینه که : من نمیدونم دقیقا تو با چه هدفی این وبو راه انداختی اما میدونم خودم به چه دلیل از این جا خوشم اومد و موندم.

خب اگه فقط طنز بخوای یا بخوایم که سایت و وب فراوونه.

اما چیزی که من یکی رو به این جا میکشونه کامنت هاست.

در اصل شما فرهنگ طنز نویسی رو ترویج نمیدین، بلکه فرهنگ طنز خوانی رو آموزش میدین که این خیلی خیلی مهم تره.


وقتی یه مطلب رو تو یه پست میذاری شاید برای خیلی ها تکراری باشه اما نقد و نطر های بچه ها باعث میشه که اون مطلب برامون کاملا در زندگی روزمره تداعی بشه، باهاش ارتباط برقرار کنیم، و با هم بحث و گفت و گو کنیم ، اونم تو یه محیط گرم و صمیمی.

و این یعنی آموزش فرهنگ نقد و کم کم به مرور زمان نقد پذیری.

چیزی که خیلی از وبا ندارن.

پس به همین راحتی از این ویژگی منحصر به فرد وبت نگذر.

پاسخ:
حرف دلمو زدین، اگه قرار بود من بشینم اینجا بنویسم، شما بخونید و بعد صفحه رو ببندید. اون موقع کلی وب طنز هست کـ مسلماً از کمی تا قسمتی طنز خیلی بهترن و بیشتر آپ میکنن.

وقتی شما دیدگاهتون ، نقدتون ، حرف دلتون ، شوخی هاتون ، سلام و احوال پرسی هاتون ، دلخوری هاتون و ... رو تو دیدگاه ها نمیگین ، نشون میده من ضعیف کار کردم.
من چیزی ننوشتم کـ به درد شما بخوره.
یا شما دیدگاهی نداشتین.

و گرنه من میدونم ، من اونقدر واستون ارزش دارم کـ یه فرم ساده رو پر کنین! نَـ؟

بعدش این که خب این جا یه تعداد خواننده ثابت داشت که حالا از اون ها هم خبری نیست ، شاید مشکلی براشون پیش اومده فعلا سر نمیزنن،  یا میخوان کاری کنن که بیشتر بهشون سر بزنی یا هر چیز دیگه.


به نظر من میشه تو چند تا پست آدرس وبشونو بذاری و همه بریم واسشون نظر بذاریم هم دل یه عده دیگه هم شاد شده تو این بی کامنتی و هم دلیل نبودنشون معلوم میشه.


پاسخ:
چشم حتما ، تو یه پست ثابت ، بزودی وبلاگ همه ی دوستان رو قرار میدم و حتما در اسرع وقت به همشون سر میزنم.

آخیش من اومدم.

این روزا اومدن تو نت از رفتن به ماه برام سخت تر شده ( دلیلش بماند)


خب و اما جوابت:

اولا که اصولا بعد از امتحانا تا مدتی خستگیش باعث بیحوصلگی و افسردگی زودگذر میشه پس تو این دوران تصمیمات مهم نگیرید.

دقت کردی روزای امتحان چقدر همه همزمان اینجا بودند و پست ها دیدگاه زیاد داشتن چون همه مجبور بودیدم درس بخونیم و یه چیزی مثل کرم درون هی ما رو میکشوند تو نت ،

الان این فشار برداشته شده پس تا یه مدت همه بی حوصلند تا نزدیک خونه تکونی عید که باز اون کرم درون فعالیتشو از سر میگیره( الان آیکون نیشخند میخواد)

پس طبیعیه تعداد نظرات کم بشه.


بعدشم گل پسر این بی حوصلگی تو نویسنده های کمی تا قسمتی طنز هم نفوذ کرده، حیف که مطالب قبلیت تو پرشین دیگه نیست تا چند تاشو مقایسه کنم اما در کل قبلا پر انرژی تر بودین و تو پستات هم کاملا مشهود بود.



پاسخ:
• دوره ی امتحانات یه طرف ، این کـ بچه ها میگن "سر میزنیم ، ولی حسش نیست دیدگاه بذاریم" یه طرف دیگه!

• امیدوارم دلیلش اینهایی باشه کـ گفتین، امیدوارم زین پس هممون با حوصله تر بشیم.
و من تضمین میکنم کـ به زودی یه طرح میزنیم کـ سطح طنز نویسنده ها قوی تر بشه.

چرا عمر کمی تا قسمتی طنز باید تموم بشه آیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دلت میاد؟

پاسخ:

باشه کـ چی؟

کـ ما فقط توش بنویسیم و تو اینترنت فقط حجم الکی اشغال کنه؟

کی طنزای ما رو میخونه؟

کی دیدگاه میذاره؟

 

چندتا پست بدون دیدگاه داریم؟ یعنی هیشکی اون پستا رو نخونده؟

پستی کـ ما میشینیم مینویسیم ، ارزش یه دیدگاه گذاشتن رو نداره. حتی در یک جمله "اصلا جالب نیود."

 

همه ی ما به یه اندازه برای کمی تا قسمتی طنز مسئولیم.

فقط من نویسندش نیستم ، همه ی ما کمی تا قسمتی طنز رو مینویسیم.

من و پویا و پوآ و حمید داخل پست ها.

و شما زیر پستها.

فرقی نمیکنه ، همه کمی تا قسمتی طنز رو میسازیم.

akheeeeeeeeeeeeeey
پاسخ:
دلت واسه خودت بسوزه.
همین روزاست کـ عمر کمی تا قسمتی طنزم تموم بشه ها

ahhhhhhhhhhhh

chera hishki nazar nemide ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

to ham dg in GLX ro vel nakon!

bashe ؟


پاسخ:
چیکار کنم؟ سوژه شده دیگه!

نمیدونم بابا ، نه کسی سر میزنه ، نه کسی دیدگاه میذاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی