کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گل بی حوصله

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ

سلام.

حدوداً یک ماهی میشه که وبلاگ رو هواست!

ینی خودمم کلاً هفته ای دوباره بیشتر سر نمی زنم!

یکی از دلایلش این بود که من اجرا داشتم.

یه کار تو سبک نوجوونا بود که خودم فکر میکنم بد اجراش نکردیم. [ینی در حد متوسط بود]

گل بی حوصله اجرا شد و الآن با خیال راحت میتونم استراحت کنم و به درسام برسم.

کمی تا قسمتی طنزم شاید بزودی متحول شه!

 

http://7rasht.ir/wp-content/uploads/2013/11/IMG_6875.jpg

گل بی حوصله | سیامک هوشیار - آیدین همتی - سارا مقربی

  • ۹۲/۰۸/۱۴
  • آیدین

نمایش گل بی حوصله

دیدگاه‌ها (۵)

اجرای گل بی حوصله خیلی جالب بود 
مخصوصا اقا سیامک....
پاسخ:
مرسی، لطف دارید
سیامک که گل سر سبد گروهه!
موفق باشی
خسته نباشید آقای هنرمند + همکاران گرامیتان!!
تحول دوس میدارم!! زود!!!
پاسخ:
ممنون.
سلام سلام . من بالاخره سر زدم :) چه باحال شده اینجا :))

آخـــِـــی!

چه اسمِ نازی! "گل بی حوصله" !!!

خسته نباشی!!!

"کمی تا قسمتی طنزم شاید بزودی متحول شه!"

شایدو کاشتن در نیومد!!!

زود متحولش کن لطفا! :دی!!!

پاسخ:
چشم حتماً!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی