کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گمشده

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

همینجاها بودنا!

شماها ندیدینشون!؟

بابا همین اطراف بودن همیشه

نمی‌دونم چرا نیستن

چرا نمیان!؟

تعدادشون زیاده، امیدوارم هرجا هستن زود برگردن بیان اینجا

دلمون تنگ شده خُب اِ!

آهای هیما خانوم و پارمیدا و سها و الی و پرهام آپامه و پوآ و بهزاد و ...

اگه بخوام همینطوری ادامه بدم این پست نیاز به ادامه مطلب خواهد داشت خُب!

شما اگه ازشون خبر دارین بهمون اطلاع بدین و یه خونواده رو از نگرانی در بیارین.

 

:: ینی شما دلتون براشون تنگ نشده؟ شما نمی‌خواین برگردن؟ به نظرتون چیکار کنیم؟

  • ۹۲/۱۱/۰۶
  • آیدین

گمشده

هیما خانوم

دیدگاه‌ها (۲۳)

ایدین کوفت تو دلت هااااااااااااااااااا!!
هرچی باشه اون موقع از داستان خانه سالمندان شما زودتر پیدا شده بودم :D
سلام.
عرض ادب و احترام.
من گم نشده بودام!  (اینو گفتم که قافیه حفظ بشه!)
تازه پیدا شدم
جهت اطلاع دوستان : {تک دوستم آیدین}

با تشکر از کیانا و مسئولین ذی ربط! و خانواده محترم یک طنز!
پاسخ:
چاکرم!
راستیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کیانا عشقم دلم برات پوکیده بود:(((((((((((((((((((((((((=(((((((((((((((((((((((((((((((((((((( 
:x:-*
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من یافت شدم :D
سلام سلام سلام 
ققنوس ینی منو یادت نمیاد؟:(
من که همیشه واست شوکولات میخریدم:(
چه خبر بچه ها ؟
من پسورد بیانو باز یادم رف:((
و در اخر!!!
هر هر هر !!:|:D:))
پاسخ:
کوفت پارمیدا!
نمی‌تونستی زودتر بیای!؟
راستی فکر کنم همین روزاست که بیان به جای لینک رمز عبور جدید فوحش برام ایمیل کنه، بس که رمز یادم میره .
پاسخ:
:))
مثه من همه‌ی رمز عبور هاتون رو یه چیز بذارین که یادتون نره.

سلام به همه

ممنون فکر نمی کردم دیگه حتی یادت باشه هیمایی هم بود.

گرچه هیما هست البته نمی گم مثل قبل روزی 10 بار اما هفته ای یک بار فرصت میکنم بیام نت و با هر بار نت اومدنم به وبت سر میزنم ، 

اما راستش حس کردم که دیگه کسی اینجا حوصله نظراتم رو نداره بنابراین شدم خواننده خاموش .


پاسخ:
هه!
ما بیشتر از خود پست‌ها از دیدگاه‌های شما لذت می‌بردیما!
هیما خانوم یکی از ارکان وبلاگه! منتظر دیدگاه‌های بعدیتون هستیم.
اونایی رو که گفتی من اصلا نمیشناسم تمرین روز 5شنبه ساعت 5 تا 8
اگه ناراحتشون کردی از دلشون دربیار
پاسخ:
ناراحتشون نکردم.
ممنون که یادآوری می‌کنی
نه!!
منکه سها رو چن روز پیش دیدم!!
اصن دلم براش تنگ نشده!!
سلام..
وبلاگتون خیلی جالب و عالیه!
من شما رو لینک کردم!
اگه میشه شمام منو با اسم (تیراژه) لینک کنین!
ممنون...
راستی من خودم خودمو پیدا کردم =))

  • کد امنیتی صحیح نیست :|
من کمکت میکنم پیداشون کنی D:
سلام خوبید همه ؟
آیدین تو خوبی ؟
عاغا ببخشید بی معرفت شدم
تقصیر من نبید :|
پاسخ:
سلام!
چه عجب!!!
قربونت تو خوبی؟
خواهش میکنم، طبیعیه
با سلام من رو بلینکین. شما تایید شدید در صورت تایید لینک نکردن لینک شما بصورت اتوماتیک بعد از 2 روز پاک می شود.لطفا اطلاع دهید.
پاسخ:
منظورتون از اتوماتیک رو نمی‌فهمم ،‌ چون نوشتم چنین سیستمی خیلی سخته.
ولی چشم!
من حاضرم...
پاسخ:
چه عجب!
از این‌ورا!
پس از فشار دوستان به مدیریت وبلاگ
و بدنبال آن
التماس حضوری آیدین از من
من نیز
کیبورد رنجه فرموده و دیدگاهی بنهادم
پاسخ:
تو روحت امیر!
بقولخودت بی ادبه البته بسی زیاد بعلاوه رو اعصابم هست
پاسخ:
ولی بچه خوبیه
bad words رو از تو setting بردار. با ادب میشه
  • گالری برتر
  • خوب بود امدم دیدم من هم لینک کنید بهم سر بزند ممنون می شم
    راستی دیگه این سیم سیمی رو ب کسی پیشنهاد ندیا :|
    پاسخ:
    مگه چیه!؟
    Behzado mitunm gir biaram barat parmida ro ham shayad btunm peyqami chizi barash bfrestam
    پاسخ:
    بهزاد و پیدا کن
    پارمیدا با من.
    سلام خسته نباشی
    چیزایی که از خنده ها یادم میکیریم ماندگار ترن
    ممنون
    من تائید کردم  شمارو اگه دوست داشتی منو هم با نام
    طنین تنهایی تائید کن ممنون
    خودت چی فک میکنی؟! دلمون تنگ نشده؟؟!
    جای نظرای هیما خانوم که خالی خالیه!
    پارمیدا هم که دیگه اصن هیچ جا یافت نمیشه! :( پارمیدا؟! یافت شو خواهرم :((
    امیر هم خیلی خوب بود نظراش!! حیف شد نیس دیگه!
    بقیه هم جاشون خالیه! هر کی یه مدلی!
    بیاین خب!! :|
    +راستی ما میتونیم "خبـ"ـو بخونیم! ــَـِـُـ نمیخواد بذاری! :|
    پاسخ:
    خب منم همینو میگم دیگه!
    واسه هیما دیدگاه گذاشتم، امیدوارم بیاد.
    پارمیدا که دیگه به من اس نمی‌ده.
    امیر یادم رفت.
    + دقت نکردم!
    من میومدم بخدا منتها دیدم رو یه پست سوزنت گیر کرده دیگه آپ نمیکنی فکر کردم کلا رفتی
    این عزیزایی که میگیو من به جا نمیارم :))
    پاسخ:
    دستت درد نکنه.
    منتظرت بودم

    D:

    man k vazifamo anjam dadam !!! 

    O:)

    پاسخ:
    لطف کردی
    Daran dars mikhunn :| 
    boro tu webeshun beheshun bgu bian dg
    parmida ro mage nmibini besh begu biad dg!
    پاسخ:
    تو وبشون!؟
    آدرسا رو بلدی؟
    من فقط هیما رو دارم :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی