کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گوشی ِ توی شارژ

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

به سلامتی مادری کـ اگه ۱۰۰ تا پریز خالی هم باشه

برا وصل کردن جاروبرقی ، گوشیه تو رو از شارژ در میاره!

  • ۹۲/۰۴/۱۵
  • آیدین

مادر

جاروبرقی

گوشی

دیدگاه‌ها (۱۷)

پس اونایی که میرن هنرستان واسه کامپیوتر تهش چی میشه؟!
خوبه!
خوبه!
ها؟؟
کامپیوترم المپیاد داره ها!
من خودم تا اون موقعی که تصمیم داشتم برم ریاضی پیگیر کلاساش بودم!
بازم ممنون!
فقط میخاستم بدونم مرحله سوم زیست قبول شدن یا نه!
میدونین که طلای المپیاد از کنکور معافه!
:)
پاسخ:
میدونم.
میدونم.
جواب نداش دیگه نه؟؟؟
مسئولین رسیدگی کنین به درخواستهای مراجعین!
پاسخ:
والا من زیاد به المپیاد و اینا فکر نمیکنم!
چون از کامپیوترش خوشم میومد کـ اونم فهمیدم فقط ریاضیه.
خب حالا جواب من؟
حالا ببین کِی جواب منو میده ها!
جونم برات بگه که ...
اومدیم وطن تغییر آب و هوا،
داشتیم میرفتیم خونه پدربزرگم!
از اونجا رد شدیم!
راضی شدین عایا؟
یا بیشتر توضیح بدم؟
پاسخ:
نه مرسی!
عه؟
من فکر کردم قزوینه!
خودم میدونم رشته!
جاده رشت به شفت!
من مدرستونو نشناسم کی بشناسه؟؟
خبر دارین عایا؟؟
پاسخ:
تو اینورا چیکار میکردی!؟

مامانیه من این طوری نیست!!!

قبلنا سیم مودم نتمو در میاورد!!!:دی!!!

پاسخ:
:O! شانس آوردم سیم مودم من پشت کتابخونست!!!
اهه
اون مرحله سوم بودا !!!
(نیش باز)
سلام!
یه سوال فنی داشتم!
من اخیرا از جلوی مدرستون رد می شدم پلاکارد زده بودن واسه المپیادیاتون!
میخواستم بپرسم این دو نفر مرحله سم قبول شدن؟
خبر دارین عایا؟
پاسخ:
از جلوی مدرسه ی ما رد شد!؟
مدرسه ی ما رشت ـه ها!

سلام آقای آیدین میشه لوگو ما رو تو وبلا کمی تا قسمتی طنز قرار بدید؟

پاسخ:
باشه. تبادل لوگو هم میکنیم!
شیوا بیا در آغوشم!!
کجا بودی تو؟!
کیانا عاشقتم با این اشکالات =))=))

آی گفتی :|

خب زشته خب!!
16-17 سالته هنو ــِـ ربط بلد نیستی! :|
پاسخ:
بلدیم. ولی سرعت آپدیت کـ زیاد میشه ، اشتباهم زیاد میشه!
به نکته بسیار ظریفی اشاره کردی!
من موندم چرا انقد مردم با ــِـ ربط مشکل دارن!!
حالا اصن این که مشکل دارن مهم نیستا!!
مهم اینه که نصفه نیمه باهاش مشکل دارن!
خب شما که انقد اصرار دارین به جای ــِـ ربط «ـه» بذارین، چرا کلا این جوری نمی نویسین:

به سلامتیه مادری کـ اگه ۱۰۰ تا پریزه خالی هم باشه

برا وصل کردنه جاروبرقی ، گوشیه تو رو از شارژ در میاره!

چرا فقط گوشی رو با ـه مینویسین؟! نه واقعا سواله برام!! خب یا کاملا غلط بنویسین یا کاملا درست! این چه مدلشه؟!

پاسخ:
کیاناااا!
ول کن! وا بده!

رستشو بگو این مطلبو  از کجا گرفتی؟

پاسخ:
من چه میدونم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی