کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

درآمدی بر یخچال

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

 

تصور کنید در اتاق مشغول معاش هستید که متاسفانه هر نیم ساعت یکبار یک عدد یخچال (!) در اتاقتان را باز می‌کند، چند ثانیه‌ای به شما خیره می‌شود و سپس در را می‌بندد! بله. به این عمل انتقام می‌گویند! [!]

البته در مورد باز کردن یخچال بنده پیشنهاد می‌کنم کارخانجات لوازم خانگی درِ یخچال را شفاف بسازند. چون نه تنها یه نسل آدم فراخ (!) و روانپریش را نجات می‌دهند بلکه عمر مفید یخچال هم بالا می‌رود!

اصلاً این بازکردن در یخچال هم مشکل بزرگی‌ست. [برای اطلاعات بیشتر به یخچال گرایی مراجعه کنید]

انسان‌ها هنگام خوشحالی، ناراحتی، کسلی، بی‌حوصلگی و حتی هنگام تماس با تلفن هم در یخچال را باز می‌کنند، درونش را نگاه می‌کنند و دوباره می‌بندند. حتی مشاهده شده طرف در یخچال را می‌بسته و دوباره باز می‌کرده تا ببیند چیز جدیدی می‌آید یا خیر :|

البته بنده به کسانی که به طور مداوم سراغ یخچال می‌روند توصیه می‌کنم که فریزر را هم یه نگاهی بیاندازند، شاید بستنی‌ای، چیزی یافت شود!

هر چند یخچال خانه‌ی ما که وضعیتش مانند دل و جیبمان است! که البته از نقش من در پر یا خالی بودن یخچال هم نمی‌توان گذشت. وضعیت روحی یخچال ما با وضعیت جسمی من رابطه‌ی کاملا عکس وجود دارد.

به طوری که هنگام سلامتی کامل و به ویژه هنگامی که بنده گرسنه هستم تنها فرق یخچال مذکور با کمد خانه‌مان چراغِ درونش است و بالعکس. یعنی اگر منِ بخت‌برگشته مریض شوم (خدا نکنه!) یا به هر دلیلی اشتهایم کور شود، آن‌وقت است که از تخم طوطی آمازونی تا شتر بریان در فوق الذکر یافت می‌شود. حال تصور کنید ماه مبارک رمضان باشد و من احیانا بخواهم روزه بگیرم! حال بیا و تماشا کن!

در مورد چراغِ یخچال هم باید عرض کنم که این حقیر در ۱۱ سالگی فکر می‌کردم که شخصی درون یخچال پنهان شده و مسئول این امر است (بعد الان جوونای مملکت میان از شکست عشقی میخونن :|) که بعدها مشخص شد شایعه‌ای بیش نبوده!

 

       و سوال آخر از شما:

- در قدیم که یخچال نبود، انسان‌ها اوقات فراغت خود را چگونه سپری می‌کردند؟

  • ۹۳/۰۴/۲۱
  • آیدین

یخچال

دیدگاه‌ها (۱۹)

     این وب یکی از زیباترین وب هایی است که من تا به حال دیده ام
                                بسیار عالی وزیباست




                         این دو وب من هستند:




/اسم /                                                                    / آدرس/

بینهایت                                       http://sh-a-z.blogfa.com


راه شیری                                   http://rahshiri.blogfa.com




  • مهناز بانو
  • در یخچال خانه ی اینجانب دیگه داره از لولا در میاد!
    بیچاره...
    بسیار محترم!فقط عرض کنم که اونطوری که از زبان فارسی دبیرستان یادمه"فوق الذکر" یعنی"آن چه بالاتر از ذکر است" نه "ذکر شده در بالا"!
    پاسخ:
    صحیح می‌فرمایید. فراموش کرده بودم. پوزش!
    الان سىر خورد و خوراک هاتون رو به نماىش گذاشتىن؟ اونم ماه رمضونى؟
    ىکى اخته خور اون ىکى اب طالبى خور :|||
    ىخچال مگه خاصىت دىگه اى هم داره؟ اصلا ىخچالى ک هر ىه رب درش باز نشه ىخچال نىست 
    بعله راست میگویی.تازه یبارم دوتا آب طالبی خورده بودی.معتاد طالبی😃
    پاسخ:
    بهله بهله! معتاد مجرم نیست! بیمار است.
    ما کی آب آلبالو خوردیم ؟؟؟؟ما اخته خوردیم اونم از این فالوده ها بعد قبلشم شما آیس پک طالبی نوش جان کردین.
    پاسخ:
    بله بله. البته + سیب زمینی :|
  • رسول والی
  • سلام
    مطالبتونو خیلی دوست داشتم و با اجازه وبتونو لینک کردم


    پاسخ:
    اِ. ممنون.

    طنز بسیار جالب داشت

    خیلی خیلی هم خوشمزه بود

     

    مرحبا

    پاسخ:
    چاکرم.
    من همین مشکلو ( یخچال‌گرایی ) با در کابینت ، کمد ، کیف ، جامدادی و هم‌چنین باز و بسته کردن لپ‌تاپ ، قفل و باز کردن موبایل و .... دارم :|
    پاسخ:
    :|
    خوبه خوبه!
    در باتری کنترل یادت رفت!
    نه! اسپانیا؟!؟!؟! :O
    حالا برزیل یه چیزی دیگه اسپانیا... :|
    پاسخ:
    :))
    پرنیانو =))
    متاسفانه من درمورد کابینت هم همین مشکلو دارم :دی
    ؟ شاید حسرت اونایی رو میخوردن که تو قطب جنوب یخچال طبیعی داشتن!
    پاسخ:
    با ip اسپانیا اومدی‌ ؟؟؟‌ :|
    کاورت چه باحاله!!!
    از این کارا هم بلدی؟؟
    پاسخ:
    یه چیزایی بلدم هنوز!
    در مورد تو اشتها هم تعریف میشه؟؟
    تا حالا بیشتر از دو تا یخ در بهشت پشت هم خوردی اصن؟؟

    پاسخ:
    :))
    بعله!!! به همراه بهار آب آلبالو و سیب زمینی و پیراشکی و هزار کوفت دیگه!!! :|
    1.منظورت از صبح ساعت 10 نبود که؟؟؟؟
    2.من که از این مشکلات ندارم!
    خوب آدم میدونه چی می خواد میره سراغ یخچال دیگه!
    3.شما که انتظار ندارین من سوال آخری رو توضیح بدم!
    4.کودکیت!!! :)
    پاسخ:
    1. ساعت ۱۰ صبحه دیگه!
    2. واقعا!!!؟؟؟؟
    نمیدوونم!تا حالا به این قضیه دقت نکرده بوودم!
    تا کنون که به مشکلی برنخوردم شخصا!!راحت چیزی که خاسم پیدا کردم توش نصف شب!
    من که راضیم :دی
    چراغ؟!چرا واسه ما نداره پس؟!نکنه بهمون انداخته باشن!!!؟
    احتمالا یه چیز دیگه بوده که میشده باز و بستش کنن هی وگرنه دق میکردن که!!
    پاسخ:
    نداره!؟
    ینی شبا در یخچالو باز کنی هیچی نمیبینی؟؟؟
    ینی با چراق قوه میرین سراغ یخچال؟؟؟؟
    من اگه در یخچالو باز کنم ببینم چیزی نیس بخورم یه لیوان آب میخورم که یخچالمون هرهر نخنده بهم فک کنه ضایع شدم بعله یه همچین هوش سرشاری دارم من 
    پاسخ:
    :))
    اون «ینی من شیفته ی اون هوش سرشارت در 11 سالگیتم!!» چرا اونجاس؟! :|
    پاسخ:
    دستت به ctrl + c و همچنین ctrl + v خورده :| :| :|
    :))
    «ینی من شیفته ی اون هوش سرشارت در 11 سالگیتم!!وضعیت روحی یخچال ما با وضعیت جسمی من رابطه‌ی کاملا عکس وجود دارد. به طوری که هنگام سلامتی کامل و به ویژه هنگامی که بنده گرسنه هستم تنها فرق یخچال مذکور با کمد خانه‌مان چراغ درونش است و بالعکس. یعنی اگر منِ بخت‌برگشته مریض شوم (خدا نکنه!) یا به هر دلیلی اشتهایم کور شود، آن‌وقت است که از تخم طوطی آمازونی تا شتر بریان در فوق الذکر یافت می‌شود.» خب اون جوری که از بخش از نوشته برمیاد، تو خودت هر وقت اشتها داشته باشی هر چی تو یخچال هست میخوری! و در نتیجه هر وقت اشتها نداری یخچال پره! غر نزن! خودتو اصلاح کن!!

    + من شیفته ی هوش سرشار یازده سالگیتم!!
    ؟ اوقات فراغت خود را سپری نمی کردند!
    پاسخ:
    :|
    کاملا منطقی بود.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی