کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

یه داستان واقعی واقعی

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ب.ظ

حتما متن زیر رو بخوانید بخدا یه جریان واقعیه

چند وقت پیش با پدر و مادر و برادرم رفته بودیم رستوران که هم آشپزخانه بود هم چند تا میز گذاشته بود برایمشتریها

افراد زیادی اونجا نبودن , 4 نفر ما بودیم با یه زن و شوهر جوان و یه پیرزن پیر مرد که نهایتا 60-70سالشون بود 

ما غذا مون رو سفارش داده بودیم که یه جوان حدود 35 ساله اومد تو رستوران یه چند دقیقه ای گذشته بود کهاون جوانه گوشیش زنگ خورد , البته من با اینکه بهشنزدیک بودم ولی صدای زنگ خوردن گوشیش رو نشنیدم !!

بگذریم شروع کرد با صدای بلند صحبت کردن و بعد از اینکه صحبتش تمام شد رو کرد به همه ما ها و باخوشحالی گفت که خدا بعد از 8 سال یه بچه بهشونداده و همینطور که داشت از خوشحالی ذوق میکردروکرد به صندوق دار رستوران و گفت این چند نفرمشتریتون مهمونه من هستن میخوام شیرینیه بچم روبهشون بدم  ،به همشون باقالی پلو با ماهیچه بده !!

,, خوب ما همه گیمون با تعجب و خوشحالی داشتیم بهش نگاه میکردیم که من از روی صندلیم بلند شدم و رفتم طرفش اول بوسش کردم و بهش تبریک گفتم و بعد بهش گفتم ما قبلا غذا مون رو سفارش دادیم و مزاحم شما نمیشیم, اما بلاخره با اصرار زیاد پول غذای ما و اون زن و شوهر جوان و اون پیره زن پیره مرد رو حساب کرد و با غذای خودش که سفارش داده بود از رستوران خارج شد !!

خب این جریان تا این جاش معمولی و زیبا بود , 

اما

اونجایی خیلی تعجب کردم که امروز با دوستام داشتیم از کنار سینما رد می شدیم که ناگهان با تعجب همون پسر جوان رو دیدم که با یه دختر

بچه 4-5 ساله ایستاده بود تو صف ,,,

از دوستام جدا شدم و یه جوری که متوجه من نشه نزدیکش شدم و باز هم با تعجب دیدم که دختره داره اون جوان رو باباخطاب میکنه 

دیگه داشتم از کنجکاوی میمردم , دل زدم به دریا و رفتم از پشت زدم رو کتفش 

به محض اینکه برگشت من رو شناخت , 

یه ذره رنگ و روش پرید 

اول با هم سلام و علیک کردیم بعد من با طعنه بهش گفتم , ماشالله از 2-3 هفته پیش بچتون بدنیا اومدو بزرگم شده ,,

همینطور که داشتم صحبت میکردم پرید تو حرفم گفت ,, داداشاو جریان یه دروغ بود , یه دروغ شیرین که خودم میدونمو خدای خودم,, 

دیگه با هزار خواهشو تمنا گفت ,,

,,, اون روز وقتی وارد رستوران شدم دستام کثیف بود و قبل از هر کاری رفتم دستام رو شستم ,,

 همینطور که داشتم دستام رو میشستم صدای اون پیرمرد و پیر زن رو شنیدم

البته اونانمیتونستن منو ببینن که دارن با خنده باهم صحبت میکنن , پیرزن گفت کاشکی می شد یکم ولخرجی کنی امروز یه باقالی پلو با ماهیچه بخوریم ,, الان یه سال میشه که ماهیچه نخوردم ,,,

 پیر مرده در جوابش گفت , ببین امدی نسازیها قرار شد بریم رستوران و یه سوپ بخریم و برگردیم خونه اینم فقط بخاطر اینکه حوصلت سر رفته بود ,, من اگه الان هم بخوام ولخرجی کنم نمیتونم بخاطر اینکه 18 هزار تومان بیشتر تا سربرج برامون نمونده ,,

همینطور که داشتن با هم صحبت میکردن او کسی که سفارش غذا رو میگیره اومد سر میزشون و گفت چی میل دارین ,, پیرمرده هم بیدرنگ جواب داد , پسرم ماهردومون مریضیم اگه میشه دو تا سوپ با یه دونه از اون نونای داغتون برامون بیار ,,

من تو حالو هوای خودم نبودم همینطور اب باز بود و داشت هدر میرفت , تمام بدنم سرد شده بود احساس کردم دارم میمیرم ,, رو کردم به اسمون و گفتم خدا شکرت فقط کمکم کن ,,

بعد امدم بیرون یه جوری فیلمبازی کردم که اون پیر زنه بتونه یه باقالی پلو با ماهیچه بخوره همین ,,


ازش پرسیدم که چرا دیگه پول غذای بقیه رو دادیماهاکه دیگه احتیاج نداشتیم ,, 

گفت داداشمی ,, پولغذای شما که سهل بود من حاضرم دنیای خودم و بچم رو بدم ولی ابروی یه انسان رو نبرم,, 

این و گفت و رفت (فک کنم رفت تو افق واقعن !!)

یادم نمیاد که باهاش خداحافظی کردم یا نه , ولی یادمه

که چند ساعت روی جدول نشسته بودم و به در و دیوار

نگاه میکردم و مبهوت بودم ,,,, 


واقعا راسته که خدا از روح خودش تو بدن انسان دمید 

  • ۹۲/۰۱/۱۶
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۹)

مهم نیست راست باشه یا دروغ . مهم اینه که خوب باشیم و خوبی کنیم . نه بخاطر دیگران،بخاطر خودمون چون هر کار خوبی که انجام بدیم ثواب گیر ما میاد و این بدرد ما میخوره زمانی که هیچ چیز و هیچ کس به داد ما نمیرسه . تشکر خیلی خوب بود تحت تأثبر قرار گرفتم . (جدی میگم(گریه ام گرفت))
نمی دونم چرا میگیم راسته یا دروغ، حتی دروغم باشه ایده ی جالبیه برای شاد کردن دل کسی بدون ترحم
ممنون
دروغ بود این دوره زمونه همچین ادمایی اصلا پیدا نمیشه
بسیار زیبا
اینو یکی پارسال بهم ایمیل داده بود.....
پاسخ:
خب به منم یکی ایمیل داده!!
من نگفتم مال منه که ....
من گفتم واقعیه و بخونیدش


به وبلاگتم یه سرکی زدم
با این که یکم دیر شده ولی تولدت مبارک !!
از تبریکت به ما استقلالی های بزرگم ممنون!!

تحت تاثیر قرار گرفتم!
(الــکــــی میـگــه)
پاسخ:
تو الکی میگی تحت تاثیری یا من الکی میگم؟
چند تا قسم باید بخورم!!

گریه م گرفت.
پاسخ:
دیگه این قدر احساسی نکنیدش خواهشا!!
خیلی قشنگ بودا ولی حیف کمه از این آدما...
پاسخ:
ایشالا زیاد میشن !!
خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
ممنون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی