کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

یه ساعت به افطار

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۴ ب.ظ

دقت کردین تو این یه ساعت مونده به افطار اینقدر طول میکشه که

اگه برنامه ریزی کنی میتونی توش ازدواج کنی بچه دار هم بشی !

  • ۹۲/۰۴/۲۹
  • آیدین

افطار

ازدواج

دیدگاه‌ها (۱۱)

راستی درباره پست:
خودت امتحان کردی؟!

اگه نخوای غذا بپزی این جوریه ، اما اگه بخوای یه املت ساده درست کنی ، عقربه ها انگار با هم مسابقه دو میذارند .

خدا نکنه تو ماه رمضون بخوای افطاری جمعب بدی ، اصلا  کل اون روز میشه دو ساعت. 

نگی دقت کرده باشی این کآمنتم ماله قبل از اینه کـ زنگ بزنی IQ
بعد فقط کـ من ایراد داره نگارم کـ مینویسه کـ!
پاسخ:
:))
آها.اونو کـ میام.(وقتی بهت زنگ زدم هم میتونستی بگی ها!)
پاسخ:
بابا الآن همه باید کـ رو اینطوری بنویسن :((
کجا نمیام چیه؟میگم وقتی بهت گفتم بیا بریم تئاتر و ببینیم نمیگه نه و الِ و بلِ!کار دارم و نمیتونم و نمیخوامم نداریم!
پاسخ:
خب حالا!
از الآن دعوا نیگیرین!
هان؟!
کجا نمیای؟؟؟؟؟
راس میگینا!
باشه با نگار میایم
نگار==> از الان بهت بگما بگی نمیام و نمیخوام و نمی تونم کل فک و دهنتو سرویس میکنم ! :|
پاسخ:
خب دوستان!!!
درست صحبت کنید اینجا!
نمیدونم چی شد یهو یاد روز سمپاد افتادم!اون روز سعی کنین از خودتون یه مطلب خنده دار راجب اوضاع و احوال سمپاد رشت بذارین!دلمون خونه!
نه نیارین!
پاسخ:
✔ یاد یاس افتادم که میگفت: "از چی بگم برات؟!" :|
آ.ن: =))
هـــــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!!!
روزه داری هم بد دردیه!
پاسخ:
✔ اتفاقا خوب دردیه بنظر من!
  • رها طاهرخانی
  • :)):))

    آفــــــــــریـــــــــــن!

    دقیقا همینه!!!

    دَسـِت درد نکنه!

    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی