کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﮔﻞ ﺩﻧﻴﺎ

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ

ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﮔﻞ ﺩﻧﻴﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ...
.
.
ﺍﻣﺎ ﻧﻪ!!!
.
.
ﺻﺒﺮ ﮐﻨﻴﺪ ...
.
.
ﭘﺮﭼﻢ ﮐﻤﮏ ﺩﺍﻭﺭ ﺑﺎﻻﺳﺖ!

  • ۹۲/۰۲/۱۲
  • آیدین

بهترین

کمک داور

گل

دیدگاه‌ها (۷)

با تشکر از خواهران گلــــــــــم رها و سها! :)

واقعــــــــــــــــــــا کــــــــــــــــــــه دوستان !!

 

 

بایدم پرچم کمک داور بالا باشه وقتی خریدنش ....

کمک داور غلط میکنه
خاک بر سرت رها!
همه رو با خبر کردی!
بابا جریان این زنداداچ اصن اونجوری که فکر میکنین نیستا!!!!!!!
...
کمک داورم غلط میکنه ...!!
پاسخ:
به داوری اعتراض نکن، تقصیر قلعه نویی چیه اصن اشتباه داوریه دیگه! پیش میاد!

جوووووووووووووووونم زندا...چ جووووووووونم؟؟؟؟؟؟

آیدین ؟؟؟؟؟؟؟

دخترا تو آفسایدن؟؟؟؟

تو خجالت نمیکشی ؟؟؟

ببین، همه میدونن که من بدجوری از حق دخترا تو همه جا دفاع میکنما!!!!یعنی همه از دم(حتی خانوم نیاستی و مرتضایی و پارسا!!!)

آیدین، خودتون تو آفسایدین!(ایدین!!!آیدین!!!شعرم گفتم!)

من از اصطلاحات فوتبالی چیز زیادی نمیدونم، وگرنه...

سهااااااااااااااااااااا، من مثه یه زندا...چ کوه پشتتم!!!

پاسخ:
زنداداش /:-) ؟

من چیکار کنم! من کـ گفتم گلن ، کمک داور قبول نمیکنه!
که دخترا تو آفسایدن آره؟
رهااااااااااااااااااااااااااااااااااا
(رها: مدافع حقوق دختران در کمی تا قسمتی طنز)
(البته صبا ام وکیل مدافعه!)
الآن مثـــــــــــــــــــــلا میخواین بگین بهترین گل دنیا پسران؟؟
(آیکون اوق زدن با عرض شرمندگی!)
پاسخ:
نه! کی چنین چیزی گفت!؟
میخواستیم بگیم دخترا تو آفسایدن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی