کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ایرانخودرو

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۲۰ ب.ظ

طنز - ایرانخودرو

  آ.ن: چقد دلش پر بوده!  

دیدگاه‌ها (۳۸)

خب هر وقت تاپیک داشتین بگین مام بیایم دور هم باشیم خب!همش تنها تنها...!
ههه ایول ولی خب اگه خواستیم با دوستا «گفت و گو» کنیم میریم تو وبلاگ خودمون آمارمونم بره بالا D: :))
پاسخ:
بحث آمار نیست! مهم دور هم بودنه!
1 سوال؟!!!
از این به بعد خواستیم با دوستانمون «گفتگو» کنیم میتونیم بیایم اینجا؟D:
پاسخ:
بعله!
مشکلی نیست.
چت کردم تو دیدگاه ها آزاده!
عججججججججب اعتماد به نفسی هستی تو!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
مرسی

ایدین :| ابروی هر چی ادبیات و زبان فارسی رو بردی تو :| مبحث میکنن؟:| کیانا به کارت ادامه بده مثه کوه پشتتم =))

امان از دل زینب...

پاسخ:
=))
50 بار بش گفتم کیانا جون!!!!!!!!!!مگه میفهمید غلط مسخرشو!!!!!!!!!
پاسخ:
من فک کردم شاید خودتون دارید اشتباه مینویسید.
آیدین "مبحث" نمیکنن! "بحث" میکنن!
پاسخ:
خب حالا تو هم!

چقد بده که یه پسر پرحرف باشه!

ما یکیشو تو خونه داریم!

یه سره دهنش بازه!

خدارو شکر حداقل تو خواب حرف نمیزنه!


پاسخ:
تو خواب خُب حواسش نیست! وگرنه حرف میزد!
hey!u!!!
ما غیبت نمیکنیم!!!!!!مبحث هم نمکنیم!!!!!!!!!!!برای صدمین بار عرض میکنم!!!!!!!گفتگو!!!
اصن زشته که میپری وسط گفتگوی 2 خانم متشخص!!!!!!!!!!!!
ج آیدین:اولا با هم گفتگو میکنیم نه مبحث!!!!!بعدشم بله که به تو هیچ ربطی نداره!!!!!!
ببی تی هم به سبک مجید صالحی!!!!!من از بیننده های پروپا قرصشم!!!!سوم اینکه اگه ولت نکنم چی میشه؟؟مثلا به جای happy چی میگی؟


ج کیانا:واقعا کیانا!!!!!!!نمیشه حال و احوال کرد با وجود این آیدین.......
والللللللللا!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ببخشید ، من راحتتون میذارم! فقط اگه خواستین غیبت کنید قبلش بگین ما یه 10 کیلو سبزی داریم ، زحمت اونو هم بکشین.

سلام خودت ناراحت نکن نظراتت تووبم میادمنم جوابت دادم

پاسخ:
خب خدا رو شکر!
میبینی عارفه؟!
آدم نمیتونه دو کلمه خصوصی با دوستش حرف بزنه!
عجب روزگاری شده!!!
پاسخ:
:-o !  خصوصی؟ من دیدگاه های خودمو نمیتونم بخونم؟
منم امروز سر امتحان انشا خودمو خالی کردم!
پاسخ:
خسته نباشید.
ما اگه امتحان انشا داشتیم کـ میترکوندم!
آیدین!!!تو باید تو همه چی دخالت کنی؟؟؟؟کیانا جونم و رها جونم دارن مث آدم باهم گفتگو میکنن بعد تو هی میپری وسط حرفاشونو اظهار نظر میکنی!!!!!!!!خجالت داره والا!!!
در مورد آپت:بسی جالب ببی تی!!!!!!:D
در مورد امروز منو رها:وااااااااااااااااااای!!!!چقد خوش گذشت و بسی زیاد به این پی بردم که اصولا موجودات happy ای تشریف داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خعلی حال داد................
پاسخ:
ببین ، وسط دیدگاه های وبلاگ من با هم مبحث میکنن به من ربطی نداره؟

ببی تی؟ به سبک مجید صالحی تو کوچه اقاقیا؟ چجوری یادت اومد!!!!!

happy کـ چه عرض کنم ... ... ... ولش کن!
آیدین برات اکانت درست کنم یا بمونه بعد امتحانات؟
پاسخ:
بهتر بمونه واسه بعد امتحانات
ببخشید باز

چرانظراتت روی صفحه وبم نمیاد مال همه میاد

پاسخ:
چه میدونم!
وبت باهام مشکل داره!
من برم کتاب فیزیکمو یه نگا بندازم حداقل!! گناه داره بیچاره!!
خوش گذشت!
بای بای رها جونم! بای بای آیدین!
پاسخ:
باشه.
خدافذ!
[خدا رحم کنه! تو دیدگاه ها خداحافظی میکنیم!]

ا؟

ما دخترا ضایع بازی در میاریم؟

حالا ن یه چیزی گفتم

تو چرا باور کردی؟:دی

شما این پارک دوبلو نداشتین چی کار میکردین؟!
حالا که آمار کشتار توی تصادفای رانندگی مردا از خانوما بیشتره!
+ آها! خوبه پس! باهات کار کرده که زبان فارسیت خوب شده!! وگرنه قبلنا که داغون بود!! البته هنوزم داغون میزنه!! شایدم تقلب میکنی مثلا!!
پاسخ:
=)) چون خانوما رانندگی نمیکنن!

در 99% از تصادفات خانوم ها مقصرند.
1. یا میزنن به یکی
2. یا کنار شوهرشون نشستن انقد حرف میزنن تا شوهره تصادف میکنه
3. یا شوهره اعصابش از دست زنش خورد بوده میاد بیرون ، اعصاب نداره میخوره به یکی!
چی واسه دخترا طبیعیه؟
پاسخ:
ضایع بازی و ...
بحث ماشین به دخترا مربوط نمیشه! من کلا از بچگی با ماشینا مشکل داشتم!!
+حتی اگه تشخیص هم نمی دادیم [که تشخیص میدیم!]، زبان فارسیمونو درست حسابی بلدیم حداقل!!
پاسخ:
دخترا در مورد ماشین فقط بلدن پارک دوبل کنن.
اصلا" دخترا عاشق اینن کـ هی پارک دوبل کنن!

زبان فارسی منم خیلی خوبه.
باورت نمیشه از noob بپرس.

نه بابا!

ماشینشو!

کارخونه دیگه چیه؟

پاسخ:
آها! اونو ما هم داریم!

هه!

آخه ما کلا دوبار یا سه بار دانشگاه رو زیرو رو کردیم!

هر بار هم جلوی ویترین همه ی مغازه ها وایستادیم

تازه مثه ضایع ها توی خیابون داشتیم میخوردیم!

و...!:دی

پاسخ:
اشکال نداره ، واسه دخترا طبیعیه!
آخی! دلم برای خرید تنگ شده!
حالا ضایع بازی چرا؟!

بــــــــله

ما هم ایران خودروداریم!

پاسخ:
کارخونشو؟ :o !؟

بعد اونوقت کجاییه این اورول؟

ترکه؟

پاسخ:
انگلیسیه ، George Orwell .

بــــــــله،حتما

امروز مثه دوتا آدم ضایع پا شدیم بریم خرید!

بعد با یه مشت خرت و پرت برگشتیم!

کلی هم ضایع بازی در آوردیم!

پاسخ:
خب روز ضایعی بوده!
بله بله!
البته من هنو فرق ماشینای سایپا و ایران خودرو رو نمیدونم! :دی
منم درس! نت! خواب!!
راستی به عارفه سلام برسون! خیلی وقته باهاش حرف نزدم!
پاسخ:
اشکال نداره ، واسه دخترا طبیعیه

دخترا فک کنم "گاومیش" رو از "کمانچه" هم تشخیص ندن!

شاید(از این آیدین هیچی بعید نیس!)

دیگر هیچ!

درس ، درس ، درس!و عارفه!

تو خوبی؟

"از خر بخرید از ایران خودرو نخرید"

خیلی هم دلش بخواد

ماشین داره مثه دسته گل!

هم خوشگلن!

هم با کیفیتن!

پاسخ:
منم قبول دارم.
میگم نکنه این اورول هم یه چیز دیگه ست غلط نوشتی خونده نمیشه؟!
+رها دیگه چه خبرا؟! D:

آها!!!!!!

بــــــــله!

منظورم اینه که الهی! چه دل پری داشته بدبخت!!

کیاناجان!

آخه اینم "الهی" داره؟

پاسخ:
راست میگه بیچاره معلومه کـ اعصابش داغونه!

راستی این "(اورول)" چیه؟

(توی آ.ن)

پاسخ:
اسم آدمه!
الهی!!
+ اورول به چه معناست؟!
پاسخ:
آدمه!

dastesh tala

yeyho hame oghde haro khali karda!

پاسخ:
بعله! البته رو ماشین خالی کرد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی