کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عاشق شدن پسرا و دخترا

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ

پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن...؟!
.
.
.
ثانیه اول: نیگاش کن ...چه خوشگله لامصب ...!
ثانیه دوم: صداشم که بامزه ست بیشرف
ثانیه سوم: من عاشقش شدم:|

حالا جالبتر از پسرا دخترا هستن که 1 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن...!
.
.
.
اوووووف ماشینو....!!

  • ۹۲/۰۱/۲۸
  • آیدین

عشق

پسرا و دخترا

دیدگاه‌ها (۶)

عجب....!
ایدین خان شما به موارد استثنا پس لابد تو عمرتون برخورد نکردین!
(استثنا در دخترا)
پسرا که کلن لشکری یه جورن!
Man ba ghesmate dokhtara ke100% mokhalefam ama alan  pesara kheili donbale dokhtare puldaran 

شما به بزرگی خودتون ببخشین

پاسخ:
چشم!
منم با قسمت دختراش مخالفم

پاسخ:
طبیعیه (!)

من با قسمت پسراش موافقم

ولی با قسمت دخترا اصلا...

یعنی اصلا اصلا اصلا

پاسخ:
تقصیر منه یکم هوای شما رو دارم!

اگه فقط یه شوخی باشه جالب بود



ولی کاملا باهاش مخالفم...

پاسخ:
فقط در حد شوخی بود.
ولی من باهاش موافقم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی