کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تبریکات

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ

سلام به همه!

تولد بهار، دوست جدید یک طنزی رو بهش تبریک میگم. ایشالا 200ساله شه!

این مدت پای ثابته دیدگاه ها بود و خیلی لطف کرد و کم کم داره یه یک طنزیه اصیل میشه!!!

 

و یه تبریک خیلی خیلی مخصوص به جلبکمان!

اگه اون "کیانا واثقی" ای که من دیدم همین کیانای خودمان باشد. ایشون در مرحله اول المپیاد علمی ریاضی کشور پذیرفته شدند و به مرحله دوم راه پیدا کردند.

ایشالا فینال رو هم توی ضربات پنالتی ببرن که رسماً بریم جام جهانی!

تبریک کیانا خانوم!

 

واسه تعویض حال و هوا من یه جوک میگم!!!

[از یه گوسفند پرسیدن بهترین روز زندگیت چه روزی بوده؟ گفت: بعععععع.]

دیدگاه‌ها (۲۹)

من لینکت میکنم :)))) 
دمت گرم :))
پاسخ:
قربون شما برم. لطف می کنید.
تشکر از تبریکتون.:-)
تشکر از تبریکتون.:-)
شاید هیچکدومتون منو نشناسین ولی منم تولد بها خوانومو تبریک میگم
پاسخ:
خب خودتو معرفی کن!
بعد بیا پست خواستـ "کـ"ـار پاسخ دادم.
مرسی رها<3:-*
آیدین کی؟من؟:-D B-)
والا! فقط ریاضی
خو راس میگه کیانا دیگه کامنت منم ک از 2. خط 2 خطشو ستاره زدی! :|

منم تبریک میگم.خیلیــــ دیره ولی :دی!

"ریاضی هم درس نیس!! عشقه! نفسه! زندگیه اصن!! :)" یعنی عین خودمی کیانا ... :xXxXX

آیدین این مدلی ستاره میذاری، هر کی ندونه فک میکنه فحش داده بودم! چه وضشه خب؟!
نوه خل شدم یه کم! ولی خوبم کلا! :دی
پاسخ:
خب یکم بگذره عادت می کنید.
کیانا! D: خوبی مامان بزرگ؟ :))

الان بهاره تولده بهارم که هست پس پرچم دسته من دگ دعوا هم نشه قبول؟؟؟
بازم تشکر و سپاس بابت تبریک ها ی یک طنزیای عزیز:-) شرمنده شدم :$
پاسخ:
چقد مظلومانه همه چیو به نفع خودت تموم کردی!!
این قسمت +++ این نظر قبلیمم خیلی ضایع ست الآن که فک میکنم بهش! پاک کن اون قسمتو بی زحمت! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
+++ **** **** ***** ***** *** ** *** ** ***** ** **** **** ***** * ** **** **** *** ****** ***** *** **** ******
++++ مرگ!!
+++++ نه زیاد! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
+ اینجا هم مث هر جای دیگه، پرچم ما دی ماهی ها بالاس گویا! :دی
++ بهزاد :| «جبلک و پشمک نداره.» :||| عذرخواهی کن از جامعه ی گرامی جلبکان سبز. زود :|
+++ کمند تو ******؟! :دی همچنان سر حرفم هستم! من از هیچ نظر خرخون نیستم!! ریاضی هم درس نیس!! عشقه! نفسه! زندگیه اصن!! :)
++++ طلای جهانی خنده داره آقایون؟ :||||
+++++ بازم ممنون از کسایی که تبریک گفتن! :)
پاسخ:
+ همچین میگین دی ماهی انگار از یه سیاره دیگه اومدین!!
++ من به شخصه از طرف بهزاد از جامعه فتوسنتزکنندگان عذر میخوام.
+++ یاهوتو چک کن!
++++ یکم :دی!
+++++ حتی من!!!؟
اصن همه آذریااااااااا
بهار ؛) ؛-* ♥
Baraye sadomin bar tavalode bahar jum ro tabriiiik migam.va hamchenin tabrike faravan vase kiana janeman!
Va inke baaale! Parchame dey mahia kheili balast!!!
سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااکت !
پرچم دی ماهی ها بالایه بالاااااااااا !!
noch nist
بهار جان بعـــــله ولی پرچم آبانیا بالاتره :)
آیدین جان جلبک و پشمک نداره 
چون خواستن توانستن است :)
fadat kamand jun mage inke u havae man o dashte bashi ;-) <3<3<3<3
پاسخ:
پس ما اینجا ساقه ی کرفسیم دیگه!؟
اقا تولد بهار مبارک!خیلی خیلی هم مبارک!از مامانت تشکر کن که به دنیا اوردت!عجب دوستی شد این بهار اخه! ♥♥
کیانا مبارکه!افتخار افرینی کنیا!ببین بهت می گم داری خر می خونی بعد نگو منو خرخونی؟؟
ایدین!تو ذوق بهار نزناااااا!ولی دلم برای ارایشگرت می سوزه! -_-
آقا بهزاد پرچم فروردینیا بالاست دگ :-DB-)
آیدین باز زدی تو ذوق من :-(خب الان من یکی از فانتزیام این بود آیدین کچل صدات کنم حالا یه فرصت پیدا شده بود.ها :-(
پاسخ:
باشه بگو! اشکال نداره
آیدین کچل ؟!
:دی
جوکه هم خیلی قشنگ بود =)))))
بهار جان تولدت مبارکـــــ
نمیدونم چرا این روزا همه تولدشونه :|
بهار ان شالله شونصد ساله بشی
.
.
.
کیانا جان منم تبریک میگم بهت
ان شالله طلای جهانی :)))
پاسخ:
طلای جهانی؟؟؟ =))
جلبک و طلا!؟
وااااااااااای الان من ذوق مرگ شدم این همه تبریک یجا دیدم که :ی دسته همتون درد نکنه.کیانا جونم یحالمه تبریک<3 
تشکر ویژه از آیدین (کچل)
پاسخ:
کچل چیه؟! فقط یکم کوتاه کردم.
-تولدت مبااااارکـــ بهار جونی! 3> همیشه شاد و پیروز و تندرست باشی! :)
- اینجا هر چیزی ببینم تعجب نمیکنم!! ولی این یکی رو که دیدم تعجب کردم واقعا!! ینی انقد بیکاری که رفتی نگا کردی قبول شده ها رو!؟ :O مـــــرسی! خیلی مرسی! :)
+مرسی پرنیان جونم! :) :* دعات بهترین دعایی بود که در حال حاضر یه نفر میتونه برام بکنه! :)
:| واقعا که :| ینی چی گم کردن؟ :| چه بی مسئولیت :||| اکشالی نداره حالا بیشتر بخون که سال بعد بترکونی :)
++مرسی پرهام! :)
اوه ، هواسم به اول متن نبود !
بهار خانوم زادروزت مبارک ! ایشالله چند صد ساله شی ...
.
.
.
.
.
.
همچنین کیانا خانوم موفقیت رو به همه بچه ها و به خصوص خودت تبریک میگم !

<3 واسه همه 1 طنزی ها
بهار جونم تولدت مبارک :x برات یه منحنی خوشگل رو لبات و چیزای زیاد دیگه(!) آرزو دارم!
کیانا تبریک میگم امیدوارم تو مراحل بعدشم موفق شی :x (پاسخ برگ منو هم نامردا گم کردن :|||)
پاسخ:
نه بابا! همین مرحله هم من براش پارتی انداختم قبول شد!
دهنتو سرویس !
جکت رفت تو آپامه !
پاسخ:
مرسی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی