کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

✔ ممدم!

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

 

فکرکنم از تب کنکور بسی سیر شدم

سنم از هجده گذشت و کمی هم پیر شدم

 

یاد دارم که کمی تا کَمَکی طنز شدم

در همه گفته ی افراد جهان، نقض شدم

 

من ندانم که چطور ممد یک طنز شدم

فکر کنم در نظرم شاعرکی فرض شدم

 

خواستم وارد وبلاگ شوم، منگ شدم

user خود زده و در پی یک رمز شدم

 

رمز خود را زده و وارد وبلاگ شدم

و بدیدم که من از دید همه پاک شدم

 

قصه* ای بود! که من در طی آن فوت شدم

کُنکُری آمد و من در پی آن out شدم

[*خانه ی سالمندان ]

 

کردم اندیشه و من در پی یک راه شدم

پس نوشتم من و از خواندن آن شاد شدم

 

ممدم!!! کز نظر دیده ی تان پاک شدم...

یاد دارید مرا؟ آری اگر، شاد شدم

 

چندروزی است که من شاعر 1Tanz شدم

جو گرفتست دگر! وارد یک مرز شدم...

 

«محمدرضا اکبری»

 

 

  ✔ با عرض معذرت بخاطر تاخیر یک ماهه ای که داشتم! عید رو تبریک میگم.

✔ همچنین معذورم بابت بد قولی راجع به پست جام جهانی! که البته آماده بود، اما نشد...

این مدت که نبودم، وب خیلی پیشرفت کرده خداروشکر، که باید از همه ی شما ممنون بود.

✔ بنابراین من هم بعنوان عضو این گروه تمام سعی خودم رو میکنم که کارهای ضعیفی از من نبینید.

✔ من، شاعر، نیستم!!! پس باز هم متذکر شوم که وجود هرگونه ایرادی در شعر من طبیعیه!

✔ داستان های کولاک و خانه سالمندان رو خوندم و از نویسندگان محترم و محترمه ممنونم که چون من بدجور درگیر کنکور بودم، نخواستند وقتم تو داستان ها صرف بشه و این بود که فوت شدم!:دی

این پست اول قرار بود بصورت صوتی رو وب بیاد، که همین موضوع هم تاخیر رو تشدید نمود!

✔دیگه هیچی دیگه،همین! خواستم بگم اومدم!

  • ۹۳/۰۵/۰۷
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۱۳)

  • محمود بنائی
  • خوبه :) آفرین 
    خوش اومدین پساپس!
    خوش بیومدی :)
    پاسخ:
    همچنان ممنونم ازدوستان!
    نه بابا..یه پا شاعری واس خودت!
    خعلی حالل کردم با شعررت...مرررسییی
    پاسخ:
    خداروشکر شما پسندیدی ;)
    ممنون!
  • علی کارگری
  • خداییش کنکور رو اعصاب بود ...؛-)
    پاسخ:
    خداییش!!!
  • کمند سلیمانی
  • ننه! خوبه منم جای فرزند بت بگم زَی؟ :|
    پست صوتیم بذار!
    دیگه کنکورتم دادی بهونه نداری باید فعال باشیا! :|
    قصه* ای بود! که من در طی آن فوت شدم :))
    آیدین پاسخگو باشد :دی
    پاسخ:
    آیدین بیا ننه کارت داره!
  • کمند سلیمانی
  • هلووووو! سلاااام! درود فرزندم :دى
    چ عجبببببب! 
    شعر رو که وا دادىم فقط اىنکه بشى عالى بود 
    اگه ىادت باشه تو زبان فارسى خونده بودىم محترمه و اىن بساطا ندارىم :|
    جواب کنکور اىن هفته مىاد نه؟! مدىونى اگه نتىجت رو نگى :دى
    خعلى شعرات باحالنا :دى
    پاسخ:
    هلووو مادرم!
    من که اومدم، نتیجه هم میاد بلاخره...
    غمت نباشه ننه ;) :دی
    دلمون واسه پست صوتی تنگ شده.من شعر خوندم نمیدونم چرا یاد وارد کردن یوزر و پسم شدم که هی اشتباه میزدم تا وارد بیان شم 😜
    پاسخ:
    :))

    صفای قدمتون

     

    خیییییییییییییییییییلی عالی

     

    پاسخ:
    ممنون! لطف داری ;)
    Khosh bamuii!
    Vala ma k fekr kardim gofte budi "man coming am soon ast"!!
    Sher ham mese ghabli khub bud!:)
    پاسخ:
    ممنون ;)
    به به ببه به!
    خیلی خوب بود. ایول!

    رندی ولی دریغ که سعدی نمی‌شوی
    تو ممدی. و حیف که مبعوث نیستی
    زیبا سخن، شیرین بیانی، حرف که می‌زنی
    در کل مشخص است که سالوس نیستی!
    در فکر درس و درس و درس و مدارسه‌ای
    فکر پیامک و بلوتوث نیستی
    انگار هستی و هستیَت حس نمی‌شود
    انگار می‌خندی و محسوس نیستی
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون ;)
    خعلی خوبه که میدونی من اهل پیامک نیستم :دی
    آری آری یاد داریم شما را! خیلی خوب بود شعره!
    +از پست صوتی فقط باید تاخیرش به ما برسه ینی؟! خودش کو؟!
    پاسخ:
    ممنون! ;)
    + جالبه بدونید این شعر رو قبل کنکور گفتم، از اون روز تا امروز سعی میکردم صوتیش رو ضبط کنم،
    دیگه دیدم چون یکم تنبلم، گفتم اگه بخوام صوتیش رو بذارم، مثه پست جام جهانی دیر میشه...
    این بود که به همین متن بسنده نمودیم :دی
    بهههههله!
    خوش اومدین! وبلاگ خودتونه! :))
    پاسخ:
    ممنون! لطف داری شما ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی