کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کولاک - قسمت هفتم

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ

   مشاهده تمام قسمت ها   

 

- پس شاید این راه بهتری باشه.نظرت چیه؟

- ها؟

- نیم ساعته دارم حرف می زنما!حواست کجاست؟!!!یه تماس با کیانا بگیر ببینیم چیکار کنیم.

-گوشیم کو؟...آها...(گوشی از دستش می افتد)...اوووف..فکر کنم ترکید!

- حمید تو چته؟!اصلا تو باغ نیستی!

-...من میرم بیرون یه سری کارا دارم.خودت با کیانا تماس بگیر...شرمنده بهزاد.

-اشکالی نداره...مُوا...(صدای بسته شدن در)...ظب خودت باش!


بهزاد:بچه ها این حمید چشه؟!حالش خیلی خراب بود!

علیرضا:امروز تولدشم هست!بیاین سورپرایزش کنیم...فکر کنم حالش بهتر بشه.امروز خودم یادم رفت بهش تبریک بگم.

بهزاد:آره!از بس اخمو بود منم یادم رفت!

کیانا:کسی ایده ای داره؟

سپیده:من میدونم چیکار کنم!

(صدای زنگ گوشی حمید)  - الو؟

به!سلام خاله پسر*!خوبی؟

-سلام!ممنون!

-امروز کاری داری؟

-باید برم دانشگاه واسه پروژه.چطور؟

-کی کارت تموم میشه؟باید راجب یه موضوعی باهات مشورت کنم.اما پشت تلفن نمیشه!
-من ساعت 6 ار دانشگاه میام بیرون.کجا همو ببینیم؟ماشین با خودم نیاوردم.

-من خودم میام دانشگاه دنبالت.

ساعت 5 بعدازظهر

پدرام:برنامه ی ربات تموم شد؟

حمید:هی error میده..نمیدونم مشکلش چیه!دانشگاه نمیگه کامپیوترو ارتقا بده windows12 بذاره...هنوز همون windows9!اَه!

فرهاد:میگم،میخوای کار رو واسه امروز تعطیل کنیم؟فکر کنم نیاز به استراحت داریم..خسته نباشید بچه ها!

ساعت 18:30.سر در دانشگاه تهران.

(صدای زنگ گوشی محمد)

-سلام!نه هنوز نیومده بیرون.گوشیش رو هم جواب نمیده.نگرانش شدم...امروز چجوری بود؟...والا من هم خبر ندارم!تا 10دقیقه دیگه می مونم.اگه نیومد حرکت می کنم...شاید یه جایی دیدمش...باشه!خداحافظ!

دفتر کولاک

سپیده:نیست!

آیدین:یعنی چی نیست؟!

سپیده:نیومده بیرون.گوشی رو هم جواب نمیده.

کیانا:ممکنه خودش راه افتاده باشه که بیاد اینجا.باید آماده باشیم!

آیدین:گروهان!پشت سنگرهاتون!!

کیانا:بی مزه!منظورم اینه که نقشه یادتون نره...میاد تو و...تا چشماش رو به روی دفتر خوشگلمون باز میکنه،اون کیک خامه ای فوق العاده خوشمزه توسط علیرضا نشونه میره سمت صورتش!علیرضا باید سریع عمل کنیا!
علیرضا:چشم!!!اینقدر دستور میدی بیشتر یادم میره ها!
کیانا:دستور دادن که وظیفمه!!!!:D

ساعت 19:30.نیاوران.

حمید در خیابان.هندزفری با آهنگ " سیم آخر "رضا یزدانی.

توی این بحبوحه ی شک وسط این همه بحران
خودمو گوشه ی آسفالت جا گذاشتم تو اتوبان

تابلوی "کافه پیانو"از دور به چشم میخورد.حمید در حالی که آهنگ را زمزمه می کرد به سمت کافه رفت.فضای کافه سرد و کم نور بود.از نظر او همه چیز یکنواخت شده بود.فقط یک جرقه کافی بود تا بعضش بترکد..

(در ذهن حمید)
امان از حرف آدم ها!"مرد ها که گریه نمی کنند!".کاش این همه آدم اینجا نبود.کاش کم بودن.ولی درک می کردن.

-ببین عژیژم!اساسا...این حرف تو توی منطق من نمی گنجه!..واضح تر سخن بگو خو!
-سارا!!!مسخره نشو دیگه!یعنی آدم باید دق کنه یه حرف جدی با تو بزنه!

-متشکرم!من سخن دیگه ای ندارم الان!..اون...

-ببین!دو دقیقه هم نمیتونی ساکت بمونی!پاشو که باید سریع بریم دفتر مجله ی کولاک!دیر شده!
-اون حمیده نه؟!مثل اینکه حالش زیاد خوب نیست!اصلا اینجا چیکار میکنه؟!

-آره!اون الان باید با محمد باشه!وایستا یه زنگ بزنم!
-حالا نمیشه بشینم؟!
-سارا!!!!!!!!!!!!....سلام.من و سارا تو کافه ایم.حمید اینجاست..آره زودتر خودتون رو برسونین.ما منتظریم.باشه.خدانگهدار!
-نرجس جان!میگم میخوای لااقل بریم یه جای دورتر از میز حمید که ما رو نبینه؟!لو میریما!

-راست میگی!بالاخره این مخ تو کار کرد سارا!بهت امیدوار شدم!بریم!


ساعت 20:46 *

گارسون:آقا چیز دیگه ای میل دارید؟

حمید:یه قهوه ی تلخ!ممنون!
(5دقیقه بعد) لیوان قهوه روی میز گذاشته می شود.حمید سرش را بالا می گیرد تا از گارسون تشکر کند.

 

-ممنو...آخ!

علیرضا:کیک خامه ای به هدف خورد!!!!

همه با هم:تولدت مبارکـــــــــــــ!

10 دقیقه بعد

حمید:نمیرین الهی!زهره ترک شدم!بچه ها ممنون!شما فوق العاده این!امروز برای من شروع خوبی نداشت...ولی پایانش عالی بود.

کیانا:بود؟؟

حمید:حالا ایراد نگیرین دیگه!ولی...نمیدونم چجوری میتونم تشکر کنم!
محمد:خیلی ساده عزیزم!بگو متشکرم!
حمید:ای بابا!چرا حالا همتون به من گیر میدین!
سارا:به طور کاملا سربسته داریم اذیتت می کنیم!!!
حمید:بله!!حتما واسه شما هم پیش اومده که خیلی ناراحت بشین.امروز از اون روزا بود.نمیدونم چرا.همون لحظه ای که علیرضا قهوه رو گذاشت رو میزم داشتم به این فکر میکردم که چرا هیچکس امروز نفهمید من حالم خوب نیست؟چرا کسی درک نکرد تولدمه؟!اما شما...من نمیدونم چی بگم!
بهار:هیچی نگو!جان مادرت بذار این کیکو بخوریم!
حمید:هه!چشم!بفرمایید نوش جان!


ساعت 9:32 شب.بیرون کافه.

حمید:محمد تو هم واقعا کلکی ها!اصلا به روی خودت نیاوردی تولدمه!
--ما اینیم دیگه!..اِ..حمید!علیرضا مثل اینکه کارت داره!پشتته!
حمید برگشت .

-چیه؟...آخ!!!!این کیک چی بود دیگه نشونه رفتی رو صورتم؟!علیرضا!!!!می کشمت!!!

 

[پایان قسمت هفتم]

*معادل آن در زبان فارسی معیار پسرخاله است!

*تمامی ساعت ها زیرکانه انتخاب شده و هیچ ایرادی بر آن وارد نیست!

دیدگاه‌ها (۲۲)

  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام علیکم بزرگوار.
    اعتماد به عرش مضاعف در سخنان اخیر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی...
    مظلوم ترین دولت از دیدگاه ایشان...
     به روزیم...
    در "دریچه انتظار" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت
    یـ مهدی (عج) ـا

    یه سوالی که پیش میاد
    همه همون کیکی رو خوردن که به صورت حمید خورده بود؟ :|

    سلام
    سایتتون خیلی باحاله!
    فقط اگه طبقه بندی مطالبش هم کمی اصلاح بشه عالی میشه
    دمتون گرم
    سلام
    سایت مفید و مطالب خوبی دارید.
    خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم
    کافیه یکی از اینا رو لینک کنید و بهم خبر بدین تا منم در اسرع وقت شما رو تو یکیشون لینک کنم:
    سیاره| خانم ها، کودک، آشپزی، سرگرمی
    سیاره| خانم ها، کودک، آشپزی، مد، آرایش، زناشویی، سرگرمی، اس ام اس

    با سلام
    سایت ها و وبلاگ های زیادی را دنبال می کنید؟؟؟؟

    آیا می خواهید همه جا و با هر دستگاه ارتباطی (لپ تاپ، موبایل ، تبلت و ... ) به سایت های مورد توجهتون دسترسی داشته باشید؟؟؟

    دوست دارید با دانش آموزانتان، دوستانتان ، همکلاسی ها  و همکارانتان وب سایت هایی را به اشتراک بگذارید؟؟؟ 
    میزبانگ به شما کمک می کند تا لینک وب سایت ها و صفحه های مورد علاقتون را ذخیره ،مدیریت و در صورت تمایل آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.نه فراموش میشه نه پاک! همیشه و همه جا همراه شماست.اگر سایتی دارید لینک هایش را  اشتراک کنید بقیه هم وب باکس(گروه لینک ها) شمارو مشترک میشن و با بروزرسانی دوستان مشترک متوجه خواهند شد!اگر سایتتون رو در گالری میزبانگ بذارید یه جور تبلیغاتم میشه.
    میزبانگ کاملا رایگان است.
     http://www.mizbang.ir/help.aspx

  • سپیده پارسا
  • بهزاد>خیلی ممنون!همین نظرم ارزش داره!:)
    قشنگ بود ^_^
    نظر دیگه ای ندارم 
  • سپیده پارسا
  • هیچکى در قسمت شکلات مخصوصا(!) به پاى من نمى رسه!^_^
    بهار ماشالا حافظه!!!
    خخخ  من مسافرت میرم وقتی ازم میپرسن خب کجا ها رفتی چه جاهای دیدنی داشت فقط قسمت رستورانا و هله هولش یادمه 
  • کمند سلیمانی
  • شکمو نیستا فقط علاقه ی عجیبی ک ترشیجات  بخصوص اخته داره!!! وگرنه به پای شما نمی رسه استاد سپی :-"
  • سپیده پارسا
  • عاطفه> بله!!! :/
    بهار> نامحسوس بود؟؟ :)) هستى واقعا؟!
    خیلی نامحسوس به شکمو بودن من اشاره شد خخخ
    سلام !
    خیلی خوش سلیقه هستیااااا !
    ما تو وبمون دوتا نویسنده داریم و نویسنده های بیشتری می خایم !
    توهم که خوش سلیقههههههه !
    میای نویسنده ی ما بشی ؟ من خودم نویسند و مدیر شبنم جون نویسنده و مدیر عامل هست ! بیا تا تو هم تو وب ما نویسنده شی و بعداز چندتا پست گذاشتن مقام بگیری و از کارت تو این وب گروهی لذت ببری ! بیا و دوست ما شو !

    سلام وبتون عالیه خدایی

    بیا با هم تبادل لینک کنیم تا بازدیدمون بیشتر بشه

    شما من رو بانام   فیلم های آموزشی علوم آزمایشگاهی  لینک کنید بعد خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم.

    منتظرم

  • سپیده پارسا
  • king & king > :)) قسمت بعدی شاید آهنگ نذاشتم!:دی شاید!
    عرشیا> ایشالا تولدای بعدی!
    حمید> حالا واقعا هم کیک نکوبوندیما! میخواستی ایراد داشته باشه؟!!
    کمند> سپی و کوفت! با مونا می گردی همین میشه دیگه!^-^
  • کمند سلیمانی
  • هه ههههههه سپی :))
    حمید :)))) عین دخترا حالش خراب بود ک بقیه یادشون نبود 😂😂
    عجب سعادتی بود تو قسمت هفتم واسم تولد گرفتین
    دستتون درد نکنه بچه ها
    دو کیک تو صورتم کوبوندین ولی ایراد نداره :))
  • عرشیامنصوری
  • نامردا :|
    کیک خوردین منو خبر نکردین :|
    داستان = عالی
    حیف کیک نبود :|
    حمید دیگه چیزی نبود گوش کنی?
    آیدین تا کی میخوای مزه بریزی؟
    کیانا چه رئیس بازی درمیاره!

  • منا مهدیزاده
  • بسی هم عالی ... ! :دی
  • سپیده پارسا
  • مگه جایى نوشتم فقط همین یه کیکو داشتیم؟:دى
    نمیشد کیکو به جاش میخوردیم حالا؟! :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی