کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

میتی کومان!

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ق.ظ

میتی کومان!

 

همین الان یهویی وسط درس خواندنمان یاد درس و مدرسه ی تان افتادیم،

که احتمالا اکثرتان در این ساعات بس ثمین و گهر بار،

در سر کلاس های درستان و در کنار دوستان حضوری بس گرم و صمیمی دارید!

ما نیز تک و تنها در خانه تک تک برگه ها را می نگاریم

تا تک و توک در میانه ی تست هایمان

تک برگه هایی از تکست های تحریر یافته به دستمان

عطری از طنز به تن گیرد!

تا که شاید بنویسیم پستی بس تک و خاص از مزخرفات ذهنی مان برایتان!

اندر احوالات یک طنز همین بس، که هنوز بس تنها نشدست

و کس به کس نقل میکنند که دست به دست دهید تا بنگارد دستی، پستی بر سر وب!

درمورد کنکور نیز همین بس،

که شمه ی شاعریمان به دلیلش شل شدست و دست به قلم شعر راست نمی شود!

سعی کردیم کنارتان بخندیم و بخندانیم

تا ببینیم دندان های نیش شما را در لبخند های تا بناگوش باز شده؛

و سعی نیز میکنیم که ببینیم که می خندید و بخندانیم

تا برقرار بمانیم کنار لبخند های پر از قندتان!

در انتها عرض کنم واج آرایی نون در انتهای متن نیز بدین دلیل است که نان بس گران است،

و دست ما نیز از ناتوان از فراوان خریدن آن!

بنابرین نوشتیم نون فروان تا بدین سان نبود نان فراوان را منتقد شویم...

البته بنزین نیز هم نان دارد و هم نون! که گرانی نیز نزدش!!!

اما خب گفتیم حتما درمورد بنزین شنیده اید و دست از قلم کشیده،

درباره ی نان، واج آرایی نون را بنا نهادیم در متنمان،

تا نامی از ما نیز در صف منتقدان نان زبانزدمان نماید!

حال صامت و حرف واج آرایی را دگرباره تغییر می دهیم تا راضی کنیم شما را،

در نظر دادنی رضایت بخش برای Writer این Writing،

اندر احوالات این نوشته ی very چرتمان!

که این روان بودن از فرط روانی بودن نیز،

از نشان های مخصوص حاکم بزرگ،

سلطان قلب ها،

محبوب نفوس،

کنکور است!!!

 

 

   ✔ چیه؟! نکنه دنبال میتی کومان میگردی؟ نگرد! مثه خیلی چیزای دیگه بین این مردم گم شده...

  • ۹۳/۰۷/۰۸
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۲۱)

میتی مان  کووو؟
پاسخ:
توضیح داد که آخرش
میتی کومان تو کامنت ها هم نبود که !!! 
---
پاسخ:
:| آنلاین می‌فروشی!!؟؟؟
  • منا مهدیزاده
  • این یاسا کیه ...
    مسخره می کنی ... ؟!
    اینجا رو که کپک فرا گرفته ...
    سلام آیدین
    خوشجالم هنوز ب وبلاگت میرسی ..
    ایول <3
  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست بیانی من
    ان شاءالله ک خوبی
    اومدم یه پیشنهاد بدم
    امیدوارم موافقت کنی
    از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
    امید وارم موافق باشید
    اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
    ,وبلاگ من
    http://sarbaz0.blog.ir/
    http://sarbaz0.blog.ir/
    http://sarbaz0.blog.ir/
    به سرعت
    یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
    امیدوارم نظرتون مثبت باشه
    پس منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا
    یا علی مدد
    من خیلی کم به بازی کلش اعتاد دارم تو دیدگاه ها هم باز میبینم تبلیغاتشو نمیزارن آدم ترک کنه که من یه اتک برم بعد باز میام سر میزنم خخخخ
    پاسخ:
    بهله :))
    پاسخ:
    ممنون :)
    حقا کـ خودتم به این نتیجه رسیدی نوشته ات  very چرت بود!

    کاش پلیس نامحسوس بودم ... کاش !

    پاسخ:
    کاش :|
  • کمند سلیمانی
  • میانگین بازدید من از ۴۷ تا شده ۳۷ تا خجالت نمی کشین اثری ازتون نیس؟ حالا اگه من دیگه پست گذاشتم 
    این خط \ اینم نشون /
  • امیرحسین افشاری
  • آخرین آموزش های بازی clash of clans پر مخاطب ترین بازی آنلاین اینترنتی در وبلاگ
    http://clash-of-clans-game.blog.ir
  • کمند سلیمانی
  • الان سختر شده!
    اره خعلی بامزه ای :| :دی :پی
    پاسخ:
    اینا تمرینه!
    حالا سختیش مونده...
  • مرکز مشاوره تلفنی کامپیوتر
  • با عرض سلام 
    سامانه هوشمند کشوری پاسخ گویی به سوالات ومشکلات شما در زمینه های 
    کامپیوتر ، لپ تاپ، تبلت ، اینترنت و...
    تماس از تلفن ثابت با شماره :  
    9099070345

  • منا مهدیزاده
  • انگار دبیرستان هتل می رفتیم ما ... !
    همه جا همینطوریه باو !
    پاسخ:
    تمام ایران سرای ماست!!!
  • کمند سلیمانی
  • جنابعالی دانشجویی خب! همتون دوران دبیرستانتون رو با من مقایسه کنین نه دوران کارشناسی ارشدتونو :))
  • منا مهدیزاده
  • اووو... بچه یه پست زد چقد غر هاتون تازه شد ... !
    اولن که تشکر می کنم از محمد که منور کردن اینجارو با پستشون ... ! داشت خاک می خورد ... !
    بعد اینکه در راستای غر های بچه ها بگم من برنامه سه شنبم اینه :
    داده ساختار / مبانی جبر / TA داده ساختار / کمک های اولیه / مبانی اقتصاد
    از ۷.۵ صبم شروع میشه تا ۵.۵ رگباری پشته سر هم وقت نهارمم ۱۰ دقیقست ... ! اونم به شرط اینکه استاد مبانی جبرم 11:50 ول کنه ... !
    ولی من استادا و درسامو دوست دارم واقعن ... ! :))
    پاسخ:
    بچه پست زد؟!  :-؟
    تشکرتون رو متشکریم!
    از علاقتون به استادا و درساتون هم متشکریم!
  • کمند سلیمانی
  • اخه ی نمودار بکش! شنبه هوارتا کار داریم ۵ شنبه ها اسون ترین چیز ها!!!
    ف.م با چند تا اسم‌میای باباااا! :|
    کیانا جان!
    ۱.شما پیشی!
    ۲.شنیه هندسه ریاضی فیزیک ریاضی زنگ اول خواب زنگ اخر خواب تو سرویس غش خونه غر غر وب بروز غرغر :|
    پاسخ:
    شما هم موش!
    چقد بامزه ام من! :)
    باحال بود خوشم اومد

    +من فکر میکردم فقط برنامه ریزی های مدرسه ما مسخرهن الان فهمیدم همه اینجورن!
    پاسخ:
    ممنون!
    خیلی باحال بود
    بسی فیض بردیم...
    و از آنجایی که از خنده ریسه رفتیم (البته تصویر داشتیم صدا نداشتیم چون خونه ساکته...)
    از شما سپاسگزاریم
    که موجبات شادی مارا فراهم نموده....
    و البته داغ دل کمند جان رو تازه کردی :| 
    ولی واقعا خیلی سبک نوشتنت باحال بود... حال کردم :)

    پاسخ:
    :)) ممنون!
    «و کس به کس نقل میکنند که دست به دست دهید تا بنگارد دستی، پستی بر سر وب!» چقد بار ادبی!!
    +محبوب نفوس نه! گیرنده ی نفوس!
    ++کمند ما برنامه ی سه شنبه هامون این جوریه: دیفرانسیل دیفرانسیل شیمی شیمی! زنگ آخر همه در حال بی هوش شدنن ینی!
    پاسخ:
    بهله بهله! بار سنگینی بود!
    +اینم بهله!
    ++دقیقا اینم بهله :|
  • کمند سلیمانی
  • یه سوال! در حال خواندن ادبیات بودی که همچین متنی از اعماق چین خوردگی های مغزت فوران کرد؟!
    چی می گی عاغا جان! این پشتیبانا هم گیر میدن ب ادم نفس نمی‌تونیم بکشیم روی این نیمکتای سفت انقدر نشستیم که دچار کمردرد شدیم ۴۰ نفر ادم و هوای گرفته ی کلاسو بوی عرق، اینکه جدیدن انقدر گیر میدن به ادم که حتا نمی تونی از دوستت بپرسی ایا ‌اون هم هیچی از درس حالیش نشده که اونم بگه اره و کمی حس بهتری پیدا کنی هم موضوع‌دیگریست!
    فرض کن شنبت اینطوری شروع شه: هندسه، ریاضی،فیزیک،ریاضی!
    حالا یکشنبش جالبتره!: زیست،شیمی،فیزیک،زیست!
    ینی من برم بمیرم؟یه مثال دیگه!
    مثلن این ۵شنبه(ما بجای ۵شنبه دو‌شنبه تعطیلیم): دینی،دینی،امادگی\زبان، زبان!
    در این حد برنامه ریزی مدرسه ما قشنگه! :|
    پاسخ:
    نخیر، پس از خواندن زیست نوشتیمش...
    ولی خودمونیما، چقد دلت پر بود! :|
    این غر ها بعد از خوندن این پست یادت اومد!؟ :|
    اصن میتی کومان عالی
    احساس سردرگمی در کنار متن کنکوری!
    پاسخ:
    خوشحالیم که خرسند شدید!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی