کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عذرخواهی صوتی

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ


دریافت

  • ۹۳/۱۰/۱۳
  • آیدین

پست صوتی

دیدگاه‌ها (۱۶)

  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • چه قده رمانتیک =))

    ×

    رسالت سنگینی رو دوشته ، باس این وبلاگ رو روی پا نگهداری ، یه چیز تو مایه های تو بالا نری من زمین میخورم :|

    ×

    سوال کجاست اونوخ ؟ یه عکسم با ضمیمش میکردی ، ما از کجا بفهمیم سوال کجاست ؟ :|

    شعور قائل باش واسه مخاطب -_-

    ×

    البته این قضایا که ظاهرا مال خیلی وقت پیشه :))) رفیقتونم که برگشت ... تبریک میگم بازگشت غرورآفرینشونو.

    ×

    اون تهش خیلی باحال بود ، با صدای خسته و تیریپ بغض و آرزوی سلامتی و شادی برای بازدیدکنندگان و مخصوصا اون تیکه ی منتظرم باشید :دی ، من کلا نظرم اینه که دعوتت کنن ماه عسل ... :)))

    پاسخ:
    خخخخخخ! عالی بود آخرش
    الهی بمیرم ایشالا تو کنکورت موفق باشی و دیدگاه همه ی یک طنزیا رو بخونی پراز انرژی بشی واز پس کنکور بر بیای که مجبور نشی دوباره وبلاگو تنها بذاری
    چونکه ما ادمای خیلی بخشاینده ای هستیم میبخشیم ذیگه-_- 
    سوالو اخه ادم گم میکنه؟:))))
    مام امیدواریم -_- :D 
    پاسخ:
    :))))
    سلام
    بابا حالا چرا اینقدر به خودتون فشار میارید واسه یه معذرت خواهی؟؟
    ایشالا در اینده جبران میشه


  • علیرضا هوادار ایدین
  • خخخخخ ی سئوال ایدین  تو این عذر خواهیت  یه سوتیه غیر قابل بخشش بود::عذر خواهی منو ببخشید؟؟؟
    پاسخ:
    اوه اوه! تا اون حد؟
    منتظریما
    بودیم ... نیستی...!
  • منا مهدیزاده
  • هه هه آب دهن قورت دادنو با کمند موافقم ... ! سه ساعت آه می کشه تو میکروفون و اینا ... خب حرفتو بزن دیگه عاقا ... ! : ))

    والا به نظر منم وقت میشه گذاشت واسه وبلاگ ... فقط مشکل اینجاست که یه حسه عذاب وجدانی آدم می گیره که نه من الان باید درس بخونم و اینا ... حتا اگه نخونه هم باز نمی شه ... !

    حالا کسی جایی نرفته ... برو درستو بخون فرار نمیکنه بلاگ ! :پی
  • کمند سلیمانی
  • سوال اینجاست: چرا خماری؟!
    من موندم کاملا دارم جدی می گم واقعن این حمید داره چیکار می کنه؟! شورشو در اوردیا! بشین ی پست بنویس دیگه!
    دهه!
    ایدین تو مگه نگفتی تو برنامم جا خالی کردم واسه بلاگ؟ یا حرف نزن یا میزنی پاش وایستا!
    میخوای من پست بنویسم واستون؟ :| نامه ی ۱طنز  به مادرش هم تایتلشه!
    من میدونم ۲تا کنکوری هستین اون حمیدم ک... ای خدا! اما خب من با اینکه من کنکوری بشم عمرا نمی شینم بلاگ نویسی کنم ولی ۱.تو‌کلن کارت همینه شغل ایندتم ب همین مربوطه پس بشین ب این بدبخت برس! من ک میدونم وقت داری تو! ۲.اینکه یکم تند تر حرف بزن تو پست صوتیات کلن دق می دی! انقدم آبدهن قورت نده :\ 
    تحلیلو حال کردین؟! 😎
  • کمند سلیمانی
  • حال ندارم دانلود کنم حال داشتی ب سپی بگو ب من بگه موضوع چیه 😊
    :)
    چ فرقى داره آخه!به مهدیس اینو نگفته بودم!
    Ba sepide movafegham khkhhk 
    چه حس خوبى داشت بعد اینهمه مدت "کامنت" گذاشتن!:)
    پاسخ:
    دیدگاه!!!!!!!!!!!!!!
  • سپیده پارسا
  • اولش می گی این پست رو برای عذرخواهی گذاشتم فکر کردم می خوای بگی برای شادی روح...!آخه همچین غمگینه!
    وبلاگ از دست خارج نشده برادر من شما از دسترس خارج شدی!
    نصفش داری ناله می کنی ک!!! این چیه!
    با اون قسمت حمید موافقم!!!!!!!!! یعنی یه آدم چقدر می تونه مقاومت کنه! :|
    شرمنده باش!
    الکیم خودتو سردبیر ندونا!سردبیر ماییم!تو عضو کوچکی از این گروه پرانرژی هستی!^-^
    فکر کنم قسمته همه بعد کنکور دور هم باشیم!
    وظیفه رو خوب اومدی!!!!!!!! وظیفته!ما هم وظیفه نداریم "کامنت" بذاریم!
    پ.ن. بعط از شنیدن:"وبلاگ حرکت نمی کنه!"   من :))

  • ََAmir.H Bolouk.A
  • ما منتظریم
    خدایی ببین چقدر پیگیریم پستو نزاشته ما اومدیم نظر دادیم
    قدر این طرفدارارو بدون
    پاسخ:
    آفرین به شما!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی