کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

GLX

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۳۷ ب.ظ

یکی از فانتزیام اینه که برم امریکا تو جلسه معرفی شرکت کنم.

همین وسط ها ی جلسه گوشی Glx ام زنگ بزنه منم بگم sorry و به راحتی گوشی رو از جیبم در بیارم و در حالی که بقیه دارن به من میخندند یهو گوشی یکی شون زنگ بزنه ولی هر کاری کنه ... گوشی جدید apple اش از جیبش در نیاد.

منم یه پوزخند بزنم و در حالی که بقیه دارن به با تعجب به من نگاه میکنند و میگند wait , wait !!! تو افق ناپدید شم

  • ۹۱/۱۱/۱۲
  • پویا عسکری

امریکا

جلسه

فانتزی

GLX

دیدگاه‌ها (۴)

افق رو مین گذاری کردیم تا اطلاع ثانوی محو شدن در افق ممنوع!
پاسخ:
=))

گوشی های دیگه اصولا فقط تو دستشویی راحت از جیب در میان

لامصبا

پاسخ:
والا عموم چن وقت پیشا گوشیش افتاد تو دستشویی یدونه دیگه خرید!!

بیچاره ها یه غلطی کردن اینو گفتن! ما dg ول نمیکنیم!!!
پاسخ:
نه دیگه اخه اینم شد تبلیغات؟؟؟؟

من دلم برای این گوشی بیچاره میسوزه

گناه داره خو

پاسخ:
کجا گناه داره گوشی ای که راحت از جیب در میاد نباید از اینا بترسه؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی