کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

<class/>

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ

مد شده این روزها پز می‌دهیم         پیش هر کس، هر کجا پز می‌دهیم

جمعمان هر وقت کامل می‌شود               یا که می‌لافیم یا پز می‌دهیم

 //bayanbox.ir/id/1588279087765911032?view

گوشیش بهترین ورژن NFC رو داره‌ها. ولی فقط باهاش اس ام اس می‌ده و زنگ می‌زنه!‌ بعد کلی هم پز می‌ده که گوشیم فلانه!

البته پزهای جدیدی هم اضافه شدند اعم از ما از گرفتن یارانه انصراف دادیم و یه زمان‌هایی ما پراید داریم که امیدواریم به زودی برطرف (!) شوند!

 

اما استاد کلاس گذاشتن برخی از این دخترها هستند که ...

برای مثال شما اگر دقت بفرمایید:

سوژه‌ی مورد نظر ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺘﻪ می‌بلعد ﺍﻣﺎ ﺑﯿﺮﻭﻥ در ﻣﻠﻊ ﻋﺎﻡ یک عدد ﭼﯿﭙﺲ ﻧﺎﺯک را ﺑﺎ 8 ﮔﺎﺯ، 2 ﺗﺮﻣﺰ ﻭ 3 ﻧﯿﻢ ﮐﻼﺝ میل می‌فرماید.

و همینطور آن دسته دخترهایی که منشی می‌شوند و ... "مــَـــــــــــــــــــــــــله!؟"

و همچنین آن دسته از دخترهایی که ... قبل از ریمل (._.) ... بعدش (*_*)

...

البته بنده به شخصه خیلی با کلاس گذاشتن موافق نیستم مثلاً یک شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه! رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد! داشتم خودمو خراب می‌کردم ولی بازم رفتم جلو ... الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو؟؟

 

بعله! از این‌ها که بگذریم می‌رسیم به آن دسته آدم‌هایی که سر چیزهای منفی کلاس می‌گذارند!‌ یعنی سر یک چیزهایی کلاس می‌گذارند که برای ما باعث سرافکندگیه! مثلا پسره با کلی قهر و ناز می‌گه ... خب من آدم مغروری‌ام دیگه و یکی نیست به این بگه که عزیزم، این مغروری که به خودت وصل می‌کنی و فکر می‌کنی باهاش های‌کلاس می‌شی یه زمانی فحش بوده و برای ما هنوزم فحشه! مثلا به یکی می‌گن عجب آدم آشغال و مغروریه! نه که بگن عجب آدم باکلاس و مغروریه! حله!؟

حالا بعضی موارد از این کلاس گذاشتن‌های منفی قابل تحمل‌اند اما آخه این آلرژی فصلی چیه که ملت با اونم کلاس می ذارن!؟ دختره همچین میگه آلرژی فصلی دارم! که انگار به تنهایی قهرمان سه دوره جام ملت های اروپاس!

یا یه مورد دیگه داشتیم فقط و فقط محض کلاس گذاشتن توی قسمت زبان فیسبوکش نوشته : i know spanish. english. italian. korean. afghanian. russian بعد توی فرودگاه کربلا بهش گفتن: please give your passport جواب داده: im a blackboard!!! :| من برم با اسید کلریک یه دوش بگیرم با اجازتون!

یا اینایی که نمی‌تونن قهوه اسپرسو رو تلفظ کنن ولی اصرار دارن تلخ باشه لطفاً! یا اینایی که ۱۰۰۰ تومن می‌دن که با اسبه یه عکس بگیرن بعد می‌ذارن تو شبکه‌های اجتماعی زیرش می‌نویسن من عاشق سوارکاری‌ام یا اینایی که صرفاً چون مادرشون بهشون گفته قربون قد و بالات برم تو پروفایل‌شون نوشتن model! یا اینایی که تا پرشین‌بلاگ شروع به کار کرد احساس کردن یهو شاعر و نویسنده شدن و باید به جامعه خدمت کنن و بدون اونا جامعه حرکتی نخواهد داشت! (مثه من!)

و در آخر تشکر می‌کنم از تمام کسانی که این روزها در تمیزکردن پیانوم بهم کمک کردند، اون پیانویی که تو هال‌مونه رو نمی‌‌گما! اونی که تو اتاقمه!

 

  آ.ن: پنجشنبه‌شب‌ها دو چیز یادتون نره ... دوم شعر هفته!  

دیدگاه‌ها (۳۵)

قشنگ بود. خوشم اومد. دمتون گرم. مطالب کلیشه ای و کپی صرف نیست
با حال بودین
  • فائزه جعفری
  • zenith21.blogfa.com
    پوزش
  • فائزه جعفری
  • وبلاگم بلاگفاست
    zenith1.blogfa.com
    مهاجرت به بیان اتفاق نیفتاد رهایش کردیم :)
    پاسخ:
    نرم افزار مهاجرت دوباره به‌کار افتاد. می‌تونین استفاده کنین.
  • فائزه جعفری
  • اندکی صبر ...
    اکنون بنگر لبخندهای زیبای خدا را :)
    پاسخ:
    مطمئنید آدرس وبلاگتون رو درست می‌نویسید!؟ هیچ مطلبی تو وبلاگتون نیست و هیچ اتفاقی دیده نمی‌شه.
  • فائزه جعفری
  • با اجازه لینک شدین :)
    پاسخ:
    اِ! ممنون!
    لینک نشدیم.
  • امیرحسین جمشیدی
  • سلام 
    من چند وقتی با بلاگ شما آشنا شدم از قلمتون خوشم میاد شیرین و در عین حال دارای دید که به نظرم بیشترین جوابو تو طنز زمانی میگیری که پشت ظنز نکته داشته باشی مثلا تو همین نوشته بعد از اینکه خوندمش و از شیرینیش لذت بردم داشتم پی علت این آفت رفتاری (کلاس گذاشتن) میگشتم ، به نظرم علت اصلی اینه که آدمای این مدلی توی اون زمینه‌ایی که باید مورد توجه قرار بگیرند و تو اون زمینه تلاش کنند ، موفق عمل نمیکنند و چون اعتماد به نفس و عزت پیدا نمی‌کنند دنبال راه اشتباهی برای جلب توجه میرند. 

    پاسخ:
    ممنون که با دقت مطالب رو می‌خونید. در مورد مبحث پز دادن باهاتون شدیدا موافقم و پیرو صحبت‌ها شما باید عرض کنم این افراد با هنجار کردن داشته‌هاشون، نداشته‌هاشون رو می‌پوشونن.
    مثلا تو جامعه‌ی ما ادبیات دونستن اصلاً مهم نیست ولی دور بازو (!) خیلی خیلی مهمه! D:
    همه اینا یه طرف کلمات کلیدی یه طرف دیگه!
    پاسخ:
    :| بعله!
    خب دیگه نمیگم :دی
    و I! نه i!
    پاسخ:
    :‌|‌ :|‌ :|
    +رها چه خبره تو خانواده که بزرگ فامیل (من :دی) باید ازش بی خبر باشه؟!!
    ++ آیدین نمیتونی ببینی ازت تعریف کنم اصن! نه؟! حتما باید یه اشکالی چیزی بگیرم!؟ خب اگه خیلی خوشال میشی، مثِ من هم نقش اضافه داره!
    پاسخ:
    :|
    اووووو
    حالا بقیشو نگفتم ک...
    اونا رو بگم دیگه میخوای چ شکلی شی؟؟؟ =)))
    پاسخ:
    خب بگو دیگه!!! اگه نمی‌خوای بگی چرا عنوان می‌کنی!؟

    نمیتونم بگـــم

    سوءِ تفاهم پیش میاد :دی!

    ولی کمند دختر منه! منم دختر کیانا :دی!

    پاسخ:
    :|

    :))

    آیدین =))

    کمند بشه دختر داییِ تووو؟؟؟

    کمــــــند =)) خواهرت کیه ؟؟ :دی!

    اون نسبت فامیلیو جایی نگیـــا دلبندم! :دی!

    پاسخ:
    :|
    بیخیال!
    نسبتتون چیه!؟
  • کمند سلیمانی
  • بابا کىبورد فارسىم مشکل داره چرا نوفهمى؟؟؟
    همىن مونده بود دختر داىىت بشم 
    البته رها در جرىان ما چ نسبتى دارىم خودمون همه نسبتا رو مشخص کردىم :))
    اخى خوب شد حداقل خواهر دارم من!

    سلام...وبلاگ خوبی داری..به من هم سر بزن...

    پاسخ:
    چقد کلی و خلاصه! مرسی.
    راستی ندیدیش؟!!
    پاسخ:
    دیدم. حله.
    نمیدونم! ولی خب اون موقعی که خوندم خیلی چسبید!
    پاسخ:
    آها! پس همون لحظه بود! D:
    با این اوصاف حتما من و کمند خواهریم دیگه؟! :دی
  • کمند سلیمانی
  • کلا فک کنم همه ى اعضاى 1طنز فامىل شدن نه؟؟؟
    پاسخ:
    تقریبا! دختر دایی من میشی!؟ D:
  • مهران ماندگار
  • عالی بود.
    پیروزباشید..
    پاسخ:
    پیروز!؟ ممنون!
    ااا رها تو کی دختر من شدی؟!
    پاسخ:
    روابط فامیلی بی‌داد می‌کنه!
    میخواستم قسمتای عااااالی شو نام ببرم، دیدم باید کل متنو کپی پیست کنم! حــــرف نداشتــــ!!
    +ملأ :|
    ++ بگم سخته، نمیتونم، خیلی ناراحت میشی؟
    پاسخ:
    تا اون حد!!!؟؟؟
    ++ نه بابا! ناراحت نمی‌شم که! تا حالا دیدی من ناراحت شم!؟
    به به،به به 
    شعر از خودته؟
    پاسخ:
    نیست؟

    کمند، دخی جان :))

    تو با گوشی میای! من  با کامپیوتر میام! چِشای عزیزم کور میشه!از بس که ریزه!

    مـــَـــله قدیمی بود یکم! ولی این ریملِ خیلیــــ باحال بوووود! :دی! *_* =))

    آیدیــن ایول :))

    پاسخ:
    خوشم میاد فقط از ریملش خوشت اومد!
  • کمند سلیمانی
  • رها!مادرم!بعد اون چندىن ساعتى که باهم مى گپىم رو چطود مى تونى بخونى؟؟؟؟؟؟؟؟
    مله؟ =)) تو چطور به اىن نکته توجه کردى واقعا؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه! اینجا فونت انگلیسی کوچیک میفته. و من اصلا نمی‌خوام این مشکل رو حلش کنم. چون نباید انگلیسی بنویسید.

    کمند :|

    من عاجزانه ازت خواهشمندم که فارسی بنویسی دخترم :دی! کوووور شدم!

    من این پستو دیشب خوندم حالم خوب شد :)

    اون قسمت ریمل 3> ♥ :))


    و در آخر هم خیلیـــ ... :|

    پاسخ:
    جدا!؟ خب خدا رو شکر به یه دردی خوردیم!
  • کمند سلیمانی
  • Aamelan ba aliaa12 movafegham!
    khob manam chand nokte ro motezakker misham!
    masalan inayi k migan maghruran bavar kon kelas dare!dokhtare bar gashte be man mige Nghad az adamaye maghrur khosham miad!kheili bishoUrana amma man khosham miad :||||||||||
    ma fahmidim kollan adidasi to !kollan asan ma fahmidim to az gushi sar dar miari!asan ma fahmidim shaeri!asan fahmidim cover doros mikoni
    Fahmidi ma mifahmim ya bazam tozih bedam???
    پاسخ:
    نه کاملا فهمیدم که شما بسیار بسیار فهمیده هستید.
    کلاس میذاری واسه ما!!!
    چیه ؟؟؟نکنه شعر بلدی!!!باپز شعر میدی حالا؟؟
    خودت بیکاری!!!مگه خوندن کلمات کلیدی چشه ؟؟؟
    واسشون کلاس میذاری؟؟؟
    پز میدی ؟؟؟آخه این همه غرور چه خبره؟؟؟؟
    .
    .
    .
    می خوای بگی میدونی تگ چیه؟
    می خوای بگی بلدی کاور درست کنی ؟؟؟
    می خوای بگی میتونی دیگران رو نقد کنی؟؟؟
    می خوای بگی مزه قهوه اسپرسو رو میدونی؟؟؟
    می خوای بگی پیانو نداری؟؟؟
    می خوای بگی تختت مارک داره؟؟؟
    می خوای بگی بقیه لیاقت گوشی خوب ندارن؟؟؟
    می خوای بگی میتونم میخوای بگی تو رو نقد کنم؟؟؟

    پاسخ:
    خوبه اهداف من از این پست رو کاملا متوجه شدی!
    😆
    خیلی جالبه هر وقت متن های جدیدو میخونم انگار قبلا شنیدمشون.
    مگه دژاوو متن ها رو هم شامل میشه. جل الخالق!!
    پاسخ:
    بعله خب!‌ من حرفامو قبل از این‌که پست کنم تو راه می‌گم D:
    آیدین پیانوت چطور کنار تخت آدیداست جا شد?😆
    پاسخ:
    به زور!!! به هرحال دوتا تخته دیگه!
    یکم اسمارت تی‌وی‌مو بردم کنار، جا شد.
    بیشتر نشی یه وختی! :|
    خسته نشی یه وختی! :|
    پاسخ:
    آره یکم هستم. D:
    خودت اینجا چی کار میکنی پس؟!
    پاسخ:
    من!؟‌ بیخیال! از اون قسمتش صرف نظر کن!
    استاد کلاس گذاشتن*!
    اولیش چیه؟!
    پاسخ:
    تصحیح شد ممنون.
    اولیش!؟‌ یکی بیاد توضیح بده!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی