کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بازگشت

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ

سلام به همه ی دوستان گلم

امیدوارم حال همتون خوب خوب باشه و امتحانات نیمسال اول رو با موفقیت سپری کرده باشین و هوای برفی و سرد هفته های پیش بهتون چسبیده باشه :)

ترم پیش دانشگاه که نشد در خدمتتون باشم و پستی آپ کنم و اوضاع وبلاگ خراب شده بود که به لطف شما دوستان عزیز داره دوباره به روال قبلی برمیگرده که ازین بابت از تک تک شما خیلی خیلی ممنونم

سعی میکنم این ترم بتونم با یه کوچولو وقتی که واسه اینجا میزارم مطالب خوبی بنویسم.

همان طور که از قبل قول داده بودم اگه برگردم با قسمت جدید خانه ی سالمندان برمیگردم ، جمعه ساعت هفت عصر قسمت 5 آپ میشه.

قسمت 6 رو هم نوشتم که باید بره واسه تایپ و اونم با فاصله خیلی خیلی خیلی کمتر از قسمت 5 آپ خواهد شد

نمیدونم چجوری ازتون عذرخواهی کنم که اینقد تاخیر داشته آپ این سریال. خدایی نمیدونم چجوری باید ازین همه تحملتون تشکر کنم

دم همتون گرم که با دنبال کردن این سریال و کچل کردن آیدین واسه گذاشتن قسمت بعدی بهمون انرژی میدین

امیدوارم از قسمتای جدید هم لذت ببرین.

ک.ف : گردی زمین تمامی خداحافظی ها را به سلام ختم میکند !!

  • ۹۲/۱۱/۲۳
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۲۷)

آش میپزی ؟ 
منتظرم داستانه تموم بشه
آشی بپزم یه من روش روغن باشه =))
قبلا حدود 40% بود الان نمی دونم
همین این حسه جالبه ک یک ماه در میون یه بار فوران می کنه :||
بهزاد خواهش می کنم
علیرضا
علیـرضا
علیــرضا
آها اینجایی ؟
خواستم بگم که :
مرسی که سر زدی
درسته خیلی ازش گذشته بود
ولی همین که اومدی ارزش داره
سبز باشی
پاسخ:
یه آشی واست تو داستان پختم که بهزاد :)
صرفا جهت اعلام حضور!! :|
پاسخ:
خیلی ممنون از حضورتون :)
آیدین می خوای ده تا پست بیارم کـ تو توش قوانین نویسندگی رو رعایت نکرده باشی؟
@علی‌رضا   آقا پستِ‌ من نیست کـ! قوانین نویسندگی یادت رفته!؟

:|

واقعا به همتون خسته نباشید عرض میکنم دوستان!!!

زدین همرو ترور شخصیتی کردین رف که بابا!!!

پاسخ:
منم خسته نباشید میگم :|
آیدین تو اگه از تو بلاگ جواب این دوستان گرامی میدادی راحت تر بودی کـ
ماشااله 40 % دیدگاه ها مال توست
پاسخ:
چه ریاضیدان !!
حالا واقعا 40 درصده ؟!
مهتاج!=))
شما هم سعی کن از زنگ تفریحت خوب استفاده کنی پس!داستان نمی نویسی لا اقل متن نمایشاتو حفظ کن :/
@نگار   زنگ تفریح که خب معلومه! ذهن آدم بازه!
اعتراف میکنم الان!
ولی نوشتن یه داستان کاری نداره که!(با کیفیتم اگه باشه)
من و دوستام تو راهنمایی هر زنگ تفریح یه قسمت داستانی رو می نوشتیم!
پاسخ:
بعله نوشتن داستان اصن کاری نداره مخصوصا که یه عدع منتظرن ببینن قسمت بعد چی میخواد بشه و آخرش چی میشه !!
باید حس داستان نوشتن رو داشته باشم دیگه که این حس خیلی کم میاد سراغم متاسفانه :))
@نگار   کیفیت پستا اون موقع بهتر بود یا الآن؟ کلاً اون موقع بهتر بود یا الآن!؟
تابستون که همش در حال پست گذاشتن بودین!الانا اینجوری نیستین!
@نگار   دو روز پشت سر هم!؟
          اصن مگه ما دو روز پشت سر هم پست می‌کنیم که حالا اینو بذاریم!؟
پاسخ:
اصن مگه داریم همچین چیزی مردم ؟!!!!
من هرشب از شوق اینکه یه بار خانه سالمندان دو روز پشت هم آپ بشه میخوابم!والا!!=))
پاسخ:
خب دیگه ازین خوابا نبینین لطفا :)
 آیدین هر چقدرم مو داشته باشه اگه ما دست به دست هم بدیم کچلش می کنیم!!
پاسخ:
مرسی همکاری !!

خوش اومدیــــن آقا حمیــد !!!

بازم "ک.ف" (y)


=))

پاسخ:
ممنون رها خانوم :)
یعنی واقعاً فک می‌کنین من کچل می‌شم!؟
@علی‌رضا   واللللاااا!
پاسخ:
سربازیت دیدن داره به خدا !!
یا یه نقش کچل بدن بهت یکم بخندیم :)
آیدین اینقدر مو داره کـ کچل کردنش با قیچی هم امکان پذیر نیست.
پاسخ:
میشه علیرضا
نگران نباش :)
@majid  مگه میشه حمید بنویسه و قشنگ نشه!؟
@کیانا    دیگه راهی جز حمید نبود!
پاسخ:
آیدین شرمنده کردی ما رو پسر :)
اصلن یکی از دلایلی ک من یکی خیلی گیرم رو این موضوع اینه ک این آیدین کچل شه!هر چند فک نکنم این موضوع پیش بیاد!
امیدوارم همین طور ک گفتی باشه و با فاصله کمتر  این سریال آپ شه! ک بازم بعید می دونم :|
درود درود! خوش برگشتی!
اگه می دونستیم کچل کردن آیدین انقد انرژی میده بیشتر کچلش میکردیم!!
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون کیانا خانوم
آره انرژی میده کچلش کنین :)
حالا قسمت جدیداش مثه قبلیا قشنگه ؟؟
پاسخ:
دیگه شماها باید بگین بهمون بعد از خوندنش !!
... و خداوند حمید را آفرید تا آیدین نجات پیدا کند!
آقا دمت گرم! بهت نیاز داشتم واقعاً.
پاسخ:
ممنون آیدین جان :)
حالا دلایل دیگه هم داشت آفرینشم
من فک میکنم خدا آیدین را آفرید تا به دست حمید نجات پیدا کند :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی