کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آبی

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ب.ظ

 

میگن واسه رانندگی تو ایران یا باید گواهینامه داشته باشی، یا نیسان!

اصن این خودرو خیلی قابل احترام هستند! ینی در واقع شما مجبورید بهش احترام بذارید. همونطور که مجبورید به مادرزن یا مادرشوهرتون  احترام بذارید!!!

وقتی پای یک نیسان آبی در میون باشه دیگه قوانین راهنمایی و رانندگی و در برخی موارد مشاهده شده قوانین فیزیک هم عملی نیست. چرا؟ چون بر فرض مثال یک قانون نانوشته در راهنمایی و رانندگی هست که میگه سر هر چهارراه، ابتدا حق تقدم با نیسانه، بعد آمبولانس و آتش‌نشانی و پلیس و اینا! بعد هر کی تونست!!!‌ D:

کلا اینطوریه دیگه!‌ خیلی خودروی عجیبی هستند ایشون!

مثلا چند روز پیش دیدم پشت یک نیسان نوشته بود: «من و ماشینم، شما همه!» که البته با توجه به شناختی که از این خودرو داریم این حرفش کاملاً منطقی بود!

البته شده دیدیم یه نیسان آبی راهنما زده!!! که خب این خودش عمق فاجعه‌ست و لازمه که فرهنگ‌سازی بشه!

تهشم یه جوک بگم بخندین:

یارو رفته فروشگاه لوازم یدکی گفته: چماق زیر صندلی نیسان سمت راننده دارید؟؟ میگن فروشنده خودشو تو انبار مخفی کرده نور بهش میخوره جیغ میکشه!!!

کوفت!!! خیلیم خنده‌دار بود!! بخندین ببینم!!!! همین کارا رو می‌کنین آدم پست نمی‌ذاره دیگه!!!

  • ۹۳/۱۱/۲۶
  • آیدین

آبی

نیسان

نیسان آبی

دیدگاه‌ها (۱۸)

  • پوریا اس وی
  • میدونی بد بختی چیه ? بعد از یه عمر نیسان سواری، (البته ابی نبود، بالاش سبز بود پایینش بژ) الان بری پراید سوار شی اونم از نوعه 132... 
    حالا نکته ی خوبش اینه که پرایدت آبیه...اونم آبیه نیسانی ^__^
    به امیده روزی که همه ی مردم رو بیارن به خودرو های نیسان. من خودم حمایت میکنم ازین جنبش. تعمیر کار نیسان هم آشنا دارم خواستید بگید ...---
    Oooooo
    mnm mikhastm nzr bdm khub shd yadavari krdi :D
    qalebe jadidet kheily qashange vli bsharte inke ba pc bashi roo gushi yekam azab avare
    پاسخ:
    فک کنم باید عوضش کنم! کلا حال نکردن بقیه!
  • شهریار (Sh.a.s.r79)
  • کامنت علیرضا رو یکی ترجمه و تفسیر کنه لطفا
    :/
    پاسخ:
    در مورد قالب داره نظر میده!
  • کمند سلیمانی
  • علی جان! از آمریکا برگشتی برادر؟ :))
  • کمند سلیمانی
  • وانت آبی!
    کل مامانا ازش می ترسن فکر کنم!
    مامان من که به وانت آبی بر بخوره منو میگیره پرت میکنه عقب میره یه جا پناه می گیره دعا می خونه تا وانتیه ردشه!  نیازی هم نیست ببینه وانتو از صداش تشخیص می ده!
    والا من یکی اونقدری که از وانتیا و راننده هاشون می ترسم از له شدن زیر تریلی 18 چرخ نمی ترسم!
    سلام اگه پایه هستی تبادل لینک کنیم
    www.saeedpayab.blog.ir
    اگه دوست داشتی یه نظر بذار تو وبسایتم تا تبادل کنیم
    سلام و درود
    پیش نویس ها بروز شد.
    آخرین مطلب:
    کلمات غیر قابل ترجمه از زبان های دیگر.
    به ما سری بزنید.


    گفتی از تابستون، باورم نشد! رفتم نگا کردم دیدم آخرین پستمو 11 مهر گذاشتم! 5 ماه دیدگاه نذاشته بودم اینجا!! فک کن!!! از خواص کنکوره دیگه! 5 ماه مث 5 روز میگذره! (با کم اغراق دیگه حالا!)
    پستا رو میخوندم البته از فیدلی! اون عزاداری صوتیه رو حتی!!
    پاسخ:
    خخخخخ!
    مرسی که بازم میای!
    فیدلی رو بذار کنار بابا!!
    همینجا منتظرتیم! خیلیم منتظرتیم!
    وانت آبی همیشه باعث دست دادن یه حال روحانی و عرفانی به مامان من میشه. هر سری وانت آبی میبینیم مامانم به خدا متوسل میشه آرزوی سلامتی و رفع بلا میکنه از درگاه الهی!
    +دلم تنگ شده بود دیدگاه بذارم تو بیان! :)
    الآنم نظر گذاشتم که بگم من کنکوری ام، ولی سر هم میزنم! دلم میخواد اصن!! به تو چه؟! :دی
    پاسخ:
    خخخخخخ! دلم تنگ شده بود که یه دیدگاه کیانا رو جواب بدم!!!
    اگه می‌دونستم اون اس‌ام‌اس برای تو هم میاد عمرا نمی‌فرستادمش!! خخخخخ
    موفق باشی!
    از تابستون منتظرتیم تو یک‌طنز!
  • بابک حسینی نژاد
  • اون آخری خیلی خوب بود
    آره دیگه ...
    ناراحتی برم! :|
    پاسخ:
    خخخخخخ!
    نه!
    خوشحالم که برگشتی!
    :))
    تاحالا بهشون توجه نکرده بودم! (نیس من همش تو حاشیم ...!)
    پاسخ:
    چه عجب! از این ورا!

    سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید ولی بازدید پایینی دارید اگه میخواین که بازدیدتون بالا بره تو سایت زیر ثبت نام کنید و بصورت رایگان بازدید بدست بیارید.

    »»»»»»»»»»»»»»»ســـایــــت«««««««««««««««

    پاسخ:
    نه! بازدید اونجوری به درد نمیخوره داداش.
    یکی بیاد اینو بتکونه خستگیش در بره! من دستم نمیرسه!
    پاسخ:
    :))))
    الو . الو . الو
    کسی خونه نیست!؟؟؟
    حمین کارا رو میکنین مردم نزر نمیضارن دیگه!!!
    پاسخ:
    هستم ...

    .. ولی خستم!
    like!
    جالب بود!
    جک آخری ... است! 
    میگم بریم یه نیسان آبی بگیریم! :))
    پاسخ:
    جوک آخری چی هست!؟
    جای خالی رو پر کن بی‌زحمت من دستم پره
    ﭘﺸﺖ ﯾﻪ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ... ﺍﻋﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻨﯿﺴﺎﻥ ﺍﻟﺮﺟﯿﻢ!! ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯿﺒﺮﻡ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﺯ ﺷﺮ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺭﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻩ  :))
     
    پاسخ:
    اوه اوه! تا اون حد!؟
    oh ma friend
    میدونی
    خیلی برام جالب و لذت بخش بود :!
    اغراق میکنم 
    oh man
    احتمال این اتفاق خیلی کمتر از اونیه که احتمالش زیاد باشه!
    غیرمحتمل هم نیست
    ولی به غیر محتمل میل میکنه 
    tnx :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی