کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سیگار و لامبورگینی

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۳ ب.ظ

ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﺩﻯ ، ﺯﻧﻰ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ !

ﻣﺮﺩ ، ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﺯﻥ ﺭﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ، ﺷﻤﺎ ﻫﺮ

ﺭﻭﺯ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ؟

ﺯﻥ : ﺑﻠﻪ !

ﻣﺮﺩ : ﺭﻭﺯﯼ ﭼﻨﺪ ﭘﺎﮐﺖ؟

ﺯﻥ : ﺳﻪ ﭘﺎﮐﺖ !

ﻣﺮﺩ : ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ؟ !

ﺯﻥ : 10 ﺳﺎﻝ !

ﻣﺮﺩ : ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﺐ، ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﻪ ﻫﺰﺍﺭ

ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﯾﺪ ﻭ ﺭﻭﺯﯼ ﺳﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺑﺨﺮﯾﺪ ﻣﯿﺸﻮﺩ

ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﻧﻪ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ، ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺁﻥ ﺭﺍ

ﭘﺲ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﯾﮏ

ﻻﻣﺒﻮﺭﮔﯿﻨﯽ ﺑﺨﺮﯾﺪ “!

ﺯﻥ : ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ؟

ﻣﺮﺩ : ﺧﯿﺮ !

ﺯﻥ : ﭘﺲ ﻻﻣﺒﻮﺭﮔﯿﻨﯽ ﺗﺎﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟

ﻣﺮﺩ : ﺍﻭﻧﺎﻫﺎﺵ !

ﺯﻥ ﮐﻪ ﺩﯾﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺿﺎﯾﻊ ﺷﺪﻩ، ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩ ﻭ ﭘﺎﺷﺪ ﺭﻓﺖ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮑﺸﻪ !!! ﻣﺮﺩ ﻧﯿﺰ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﮔﺎﺯی ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﮐﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﻻﻣﺒﻮﮔﯿﻨﻰ ﭘﺎﺭﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺳﻮﺍﺭ ﺷﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻗﻬﻮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﺳﻰ ﺳﮓ ﺩﺳﺖ ﺷﺘﺎﻓﺖ !!!

ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﺧﻼقی: نباس والیبالو به آلمان می باختیم :|

  • ۹۳/۰۸/۰۹
  • آیدین

زن

سیگار

لامبورگینی

دیدگاه‌ها (۴۶)

  • مهرداد اشک9
  • خیلی خوب بود مرسی
  • جوینده ی حقیقت
  • خخخ
    دید گاهاتون زیاد شد
  • جوینده ی حقیقت
  • یه چیز دیگه بگم میرم

    تا حالا وبلاگ به این باحالی ندیده بودم فکر کنم پارسال بود (1392)که با وبلاگ شما آشنا شدم
    من معمولا به وبلاگا زیاد کار ندارم اما وبلاگ شما به خاطر
    1.مطالب غیر تکراری
    2. مدل نوشتن متون
    3. مدل رنگ بندی نوشته ها
    4.مدل فونت نوشته
    5.جذابیت مطالب
    6.بازدید زیاد
    7....فکر کنم دیگه بسه
    خوشم اومده
    ببخشید یکی دیگه هم بگم
    8. عنوان وبلاگ
    این عنوانِ واقعا جالبی هست که رو وبلاگتون گذاشتین
    9.من دیگه حرف نمی زنم .......

                                                                                         یاحق        خدا حافظ
  • جوینده ی حقیقت
  • سلام
    ببینم اولین باره این همه تبلیغات تو یه نظر دهی میبینم
  • جوینده ی حقیقت
  • سکوت علامت رضاست
    ....
    .
    .
    .

    .
    .
    آقا من نمی تونم ساکت باشم باس حرف بزنم
    .
    .

    .
    .
    شوخی کردم
    ..
    .
    .
    (ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﺧﻼقی: نباس والیبالو به آلمان می باختیم)

    از این جاش خیلی خوشم امد

    اصلا به دهه فجر ربط نداشت!
    (:


    :Dخدا خیرت بده برار جان کلی خندیدیم
  • ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
  • خیـــــــــــــــلی جالب بود کلی خندیدیم..
    از دست تو آیدین :))
    به ماهم سر بزن خوشحالمون کن
    Like
    نابودم کرد! و دیگر هیچ -_-
    :))) خخخ عالی.
  • علی صادقی
  • نتیجه گیری باحالی داشت.به وب منم سر بزن
    خاموش :|
    خیلی جالب بود.
    ایول
    سلام
    ههه جالب بود
    سلام مایل به تبادل لینک هستیم
    ما را با نام مجله الکترونیکی بهرا و آدرس behra.blog.ir لینک و سپس اطلاع رسانی نمایید تا شما را لینک کنیم
    با تشکر
    بیشتر تبلیغ سیگار بود
    بد بود
  • http://arezoha.blog.ir
  • http://arezoha.blog.ir
  • افزایش بازدید
  • اگه بازدیدت کمه ...
    اگه آنلاین هات کمه ...
    اگه رتبه الکسات زیر 2000 نیست ...
    اگه میخای جزو محبوب ترین وبلاگ ها باشه وبلاگت ...
    کاملا رایگان همه این کارا در آی پی رنک انجام میشه ...
    کافیه فقط بیای ثبت نام کنی و کسب امتیاز کنی (کاملا رایگان).
    با هر 1 ساعت فعالیت میتونی 600 بازدید واسه وبلاگت داشه باشی ...
    اگه سطح کاربریتو ارتقا بدی میتونی 2.5 الی 5 برابر بازدیدتو زیاد کنی ...
    اگرم وقت امتیاز کسب کردن نداری ، میتونی امتیاز بخری ( خیلی خیلی ارزونه تعرفه ها)
    ----------
    اگه هم دنبال کسب درآمد مطمئن هستی میتونی توی آی پی رنک کاملا رایگان کسب درامد کنی (فکرشو بکن !!!)
    ****************************
    آی پی رنک ، بزرگترین و محبوب ترین سامانه افزایش بازدید در ایران .
    آی پی رنک در سایت ساماندهی ایران ثبت شده و کاملا قانونی فعالیت مینماید.
    آدرس سایت آی پی رنک :http://iprank.ir
    لینکدونی آی پی رنک : http://iprank.ir/links
    فروشگاه آی پی رنک : http://cnshop.ir
    ////////////////////////////////////////////
    مدیریت آی پی رنک : جواد حسینی بهلولی
    ////////////////////////////////////////////
    منتظرت هستم دوست گرامی ...
    :|
    سکوت!
  • امین کوهرو
  • سلام علیکم.

    مطالب خوب و ارزنده ای دارید...

    میدونید چه مزاجی دارید؟! اگه تمایل به دونستنش دارید در "آزمون مزاج سنجی" وب ما شرکت کنید...

    در "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...

    http://eghtesadmoghavematy.blog.ir

    در صورت تمایل به تبادل لینک در نظرات اعلام فرمایید...

    التماس دعا

  • علی صولتی
  • سلام دوست عزیز
    من به تازگی وبی بنام یکی از مداحان دلسوخته کشور زدم خوشحال میشم تبادل لینک کنید اگه مایلید من رو با نوای حاج علی لینک کنید  و خبر بدید تا هر چ سریعتر شما رو لینک کنم
    اجرتون با امام حسین,
  • اشکان عاشوری
  • فرا خوان ایده های کسب درآمد برای وبلاگ نویسان
    منظر ایده های شما هستیم.
    شاید ایده شما اول بشه
    سلام.وبلاگ توپی دارین انصافا واقعا تبریک میگم.انشالله موفق باشین
    با سلام  و عرض خسته نباشید به شما بابت مطالب زیباتون
    یه سوال
    شما از کدوم دسته بودید؟؟
    دانش آموزان-دانشجویانی که از رشته و درس ریاضی متنفر بوده و اونو درسی خشک و بیروح میدانستید و همیشه از ان فراری بودید
    یا اینکه مثل من و رفقام عاشق علم شیرین ریاضی؟؟
    جزو هر دسته هستید کافیه تا یه بار به وب ما سربزنید
    وبلاگی در مورد شیرینی های ریاضی
    بازی با ریاضی
    تست هوش های جالب
    معادلات جالب
    روابط دنیا با ریاضی
    سفسطه های جالب و بامزه
    فقط کافیه چن دقیقه از وقت گرانبهاتونو صرف وب ما بکنید
    امیدوارم لذت ببرید
    منتظر نظرات گرمتون هستم
    پایه تبادل لینک هستم دوست عزیز
    منتظرتم اومدی نظربده تا از اومدنت با خبر بشم
    هر وقت آپدیت کردی وبتو خبر بده تا سر بزنم
    با تشکر فراوان
    پارسا
    باحال بود!
    هخخخخخخخ

    خیلی قشنگ بود
    =))))))


    تبدیل وبلاگ شما به برنامه اندرویدی قابل نصب بر روی انواع گوشی و تبلت با هزینه کمتر از 50 تومان!!
    کافیه به وبسایت ما سر بزنید و برنامه ها رو دونه دونه!!!! تست کنید.
    albaloo-ds.blogfa.com
    گروه برنامه نویسی آلبالوو
  • پودر سپید!
  • کمند> درد!!!خو یاد پودر سپید مى افتم!!!
    پرهام>کجایى تو؟!یه کامنت مى ذاره ده سال بعد میاد!
    سلام
    کسی مرا یادش هست عایا؟
    سلام
    فقط نتیجه جدید بود!!!
    ممنون
  • گلبرگ دانلود
  • سلام قالب اختصاصی بیان خودتون رو همین حالا سفارش دهید!!
  • کمند سلیمانی
  • یه سوال الان باید از پارسا به عنوان پودر لباسشویی استفاده کنیم؟
    واقعن! اون یارو ۹ تا سرویس پشت سر هم گرفت...  :| منم میخوام از اون سرویسا بزنم :((((((


    علت دروغگویی

    456 - و اما آدمی به چه منظور و اندیشه ای دروغ می گوید؟ برای اینکه خودش را زیبا و برحق جلوه دهد. که چه شود؟ که حاکم و مسلط باشد و از او تبعیت کنند و بتواند اراده خود را بر دیگران تحمیل کند و دیگران را تحت سلطه خود گیرد. پس به قصد ظلم دروغ می گوید! پس دروغ فرهنگ ظلم است!

    457- پس جامعه ای که دروغ و ریا غوغا می کند و تبدیل به عرف و مصلحت (شرع) شده است دموکراسی ابزار ظلم اندر ظلم است. یعنی ظلم مردم به حساب مردم به مسئولیت مردم و به رأی مردم! در چنین جوامعی دروغ هر چه بزرگتر باشد به قدرت نزدیکتر است.


    از کتاب " حکمت حکومت های استاد علی اکبر خانجانی

    http://d01.megashares.com/dl/X7IvzYf/hekmatehokumat.zip

       در صورت فیلتر بودن به وبلاگ زیر مراجعه کنید :

        https://noorehasti.wordpress.com

    بنام خدا

    وقتی آمدم و چشمانم به حرمت خورد حیران شدم ... اونموقع فهمیدم عشق حقیقی یعنی چی ...

    السلام و علیک یا حسین شهید(ع)

    سلام

    تقریبا من بیشتر مطالبتون رو میخونم

    من دانشجوی صنعتی شریفم یه سایت به اسم خبر ایران به این آدرس تازه درس کردم اگر مایل بودید و قابل بود

    لینک کنید و از قسمت تماس با ما هم به من اطلاع دهید که لینک وبلاگ شما رو در قسمت سمت راست سایت بزارم

    سایت یه قسمتی داره که میتونید آخرین اخبار در ضمینه ی دلخواه خودتون رو تو وبلاگتون بزارید

    به هر حال به وب نویستون ادامه بدید من همیشه میام سر میزنم

    بای

  • منا مهدیزاده
  • عآآآلی بود ... : ))
    سلام دوست من
    تبادل لینک می کنی؟ اگه خواستی منو با نام جوک و اس ام اس جدید لینک کن و خبرم کن تا شما رو هم لینک کنم
  • ز.د(زن داداش)
  • هخخخخخخخخخ....
    سلام
    وبت عالیه!
    به وب منم یه سری بزن!
    وبم در زمینه انگلیسی است و شعار وبم " انگلیسی برای همه ".
    بیا من منتظر هستم!
    خبرهای مهمی دارم.
    Ba poua novafegham khkhkh ama banamk bood chasbid
    نتجه اخلاقی:قرار بود دست از‍ کپی برداری یادت نرفته که تموم اونایی که کپی میکنی و من حفظم?!!

    مث اونکی پست کپی شده پاک نکنی دیدگاهموووو!!!

  • پودر سپید!
  • بعد اینهمه مدت این پست چسبید!!!!
    .....
    با سلام!از سامانه طراحی تم ها مزاحمتون میشیم
    سایت ما انواع قالب،پوستر،بنر،لوگو،هدرو...با سرعت سریع و با قیمت بسیار ارزان طراحی میکند.
    نظرات خود را درسایتمون ارائه دهید
    باتشکرمدیریت تم ها
    www.themha.ir
    و در آخر این نوید را بدیم که وب شما به عنوان یک وب معتبر از نظر سایت ما انتخاب شده و به  شما تخفیف تعلق می گیرد
    کد تخفیف شما:57916
    خوب بود ممنون
  • ***العبد التائب***
  • احسنت
    D:

    _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی